Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: [1] 2 3 ... 8   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [Expiriment] Vervloeking  (gelezen 17712 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Tij
Extra titel? Why need 2?
Magus Exemptus

Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Gepost op: 21 mei, 2008, 10:53:07 pm »

Ik ben al een tijdje aan het denken over vervloekingen en of die nou wel of niet bestaan en hoe je ze het beste kunt afweren etc. Nu leek mij het de beste oplossing om een soort weddenschap op uitdaging aan tegaan met n van jullie.

Wie zou mij willen vervloeken voor een bepaalde tijd. Als ik er geen last van heb mag je het zolang proberen als je wilt. Merk ik dat het werkt dan wil ik dat het meteen stopt (als dat mogelijk is).
Wie o wie?

Wat ben ik ook eigenlijk aan het doen bedenk ik me net Tongue Toch zou ik het heel graag willen. Ik hoor het wel.
« Laatste verandering: 23 mei, 2008, 08:08:45 am door Tij » Gelogd

The pen is mightier then the sword... if the sword is short en the pen is sharp.
Aesthesis
Magus

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 21 mei, 2008, 11:12:41 pm »

Hmm, lijkt me wel een leuk experiment, vooral omdat (bijna) niemand je (persoonlijk) kent op dit forum. (kortom, kan je iemand bezweren zonder te weten hoe die persoon is en wie het is, door gewoon puur op z'n energie en je eigen intuitie af te gaan?)

Lijkt me lastig  Roll Eyes.

Ik ben echter de laatste tijd aan het proberen te werken met vervloekingen, alleen het probleem is dat ik nooit kan stellen in hoeverre het werkt.

Ik stel hierbij dan ook voor dat ik het best zou willen uitproberen, een kleine bezwering ofzo, gewoon iets onschuldigs.

Je mag dan echter niet weten wat ik doe. Dus gaat dit een uiterst nauwkeurige scherpte van je vereisen om te zien wat er afwijkt van normaal.

Ik stel daarnaast wel voor dat het een klein lichamelijk kwaaltje wordt. (Hiermee zou je dan ook gelijk de poll kunnen doorbreken  Roll Eyes )

Een lichemlijk kwaaltje omdat je het ergens aan toe moet kunnen kennen. Want er gebeuren immers altijd negatieve en positieve dingen in het leven, en je kan dus niet ergens zo aan labelen wat wat is.

Verder is dit natuurlijk een lastig experiment.

Misschien zijn er eerst suggesties van andere forum leden om het experiment een wat meer accuraat resultaat (te pogen) te geven?

Als het iets is waar Tij niet van op de hoogte mag zijn (Ivm met geldigheid van het experiment.) kan je mij natuurlijk altijd een PM sturen.

Het lijkt me leuk om zoiets eens een keer uit te proberen, en zou me vereerd voelen om aan een dergelijk experiment deel te mogen nemen.

In the name of (occult) science!

~Aesthesis~

Leven, liefde.
Tij
Extra titel? Why need 2?
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 22 mei, 2008, 04:06:32 pm »

Oh leuk leuk leuk! Dankje Aeon Grin Tell me when it starts Grin

The pen is mightier then the sword... if the sword is short en the pen is sharp.
Danthar
Global Moderator
Magus Exemptus

White Galactic Mirror

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 22 mei, 2008, 06:04:03 pm »

Heh, grappig.

Zou ik een soort arbiter mogen zijn? Dan laten jullie me afzonderlijk van elkaar weten wat jullie ieder doen en dan kan ik bijhouden als onafhankelijk persoon hoe het vordert, en of iemand waarschijnlijk afweert of dat het juist niet aankomt of dat soort dingen.

Lijkt me handig, en leuk! Het interesseert me ook wel.

Graag zou ik nu al van jullie ieder de 5 belangrijkste principes in een magisch duel (laat ik het maar zo bestempelen) krijgen via PM. Ik ben benieuwd of hoe die tegenover elkaar staan al de uitkomst kan voorspellen Smiley

Alvast dank en ik hoop dat jullie akkoord gaan!

Groetjes en succes,
Danthar

Ontspannen, verandering van gezichtspunt, doorbreken, overstijgen, uittreden... Grenzen en onze mogelijkheid ze te verleggen, ze op te lossen of door ze heen te gaan. Durven spelen in open bewustzijn.
Magie.
Tij
Extra titel? Why need 2?
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 22 mei, 2008, 06:51:11 pm »

Ik vind het prima (oh leuk ik heb dr zin in joh Grin) Maar ik begrijp alleen niet wat je met die principes bedoeld?

paranoia
god hates us all
Practicus

may the force be with you.

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 22 mei, 2008, 09:06:12 pm »

hoe vervloek je eigenlijk?
is het meer dan alleen een spreuk zeggen tijdens het beeld van iemand in je hooft en visualiseert dat hij vervloekt word?
Aesthesis
Magus

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 22 mei, 2008, 10:55:02 pm »

Erg goed idee Danthar, als we zo iemand als jou nou niet hadden!  Roll Eyes

Maargoed, ik zal je gaan PM'en en ik zou ook graag wat verheldering willen krijgen wat betreft je "bestempeling", ik heb wel een idee van wat je bedoelt, maar verheldering is altijd fijn. Smiley

Leven, liefde.
Danthar
Global Moderator
Magus Exemptus

White Galactic Mirror

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 23 mei, 2008, 10:49:15 am »

Cool, dank jullie wel!

Verheldering: ik bedoel de 5 belangrijkste zaken waarover een magir in een echt duel zou moeten beschikken om te winnen.

Voorbeeld:

De 5 belangrijkste dingen om een meisje te kunnen versieren zouden kunnen zijn:

Uiterlijk, geld, vlot praatje hebben, aardig doen, gemeenschappelijke intresses. <--- puur voorbeeld dus, nauwelijks over nagedacht Tongue

En dan is dus het eerste wat je noemt het belangrijkste en zo verder. Het geeft mijn inziens jullie visie op magie weer en ik vraag me dus af of je daaraan al bepaalde dingen kan zien. Ik zal het later, als het van jullie mag en het experiment voorbij is, bekend maken met mijn overpeinzingen.

Ontspannen, verandering van gezichtspunt, doorbreken, overstijgen, uittreden... Grenzen en onze mogelijkheid ze te verleggen, ze op te lossen of door ze heen te gaan. Durven spelen in open bewustzijn.
Magie.
Danthar
Global Moderator
Magus Exemptus

White Galactic Mirror

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 23 mei, 2008, 05:47:18 pm »

Dank jullie wel.

Tij, je vroeg of het zodra je iets merkte het gestopt kon worden, maar mag ik voorstellen dat je eerst even zelf probeert het te stoppen, kwestie van meteen een heel interessant ander aspect te onderzoeken.

Op enig moment mag iedereen natuurlijk het experiment/duel verbreken.

Ik wil als 'arbiter' ook niet dat er iets misgaat, dus als jullie me allebei je mobiele nummer geven kan ik zorgen dat de ander zo snel mogelijk weet als 1 van de twee het wil stopzetten, wel zo handig en voorzichtig wellicht en om aan je oorspronkelijke voorwaarden op debeste manier te kunnen voldoen, Tij.

Magie.
Tij
Extra titel? Why need 2?
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 23 mei, 2008, 06:48:06 pm »

Oke dat is goed, ik pm je mn nummer, en wat mij betreft kan het ook meteen beginnen

Ash Chihiro
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 23 mei, 2008, 09:33:03 pm »

Tof experiment hoor!

Alleen wel een hoog Jackass gehalte!

Anyway houd ons op de hoogte.

Ash
Aesthesis
Magus

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 24 mei, 2008, 10:59:55 am »

@Danthar

Ik zal je ook gelijk nog even mijn nummer PM'en, maar volgens mij behoor je die ooit nog ergens te hebben (Als je die ooit hebt opgeslagen.)

@Tij

Ik denk trouwens dat ik morgen begin, of misschien vanavond. Ik ga meestal uit van mijn gevoel wanneer het juist voelt om met magie (opzettelijk) te gaan werken.

@Ash Chihiro

En kijk hoeveel goeds Jackass ons heeft gebracht!  Cheesy

Groetjes,

~Aesthesis~

Leven, liefde.
paranoia
god hates us all
Practicus

may the force be with you.

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 24 mei, 2008, 12:40:12 pm »

Tij geen spiegelshield maken he Cheesy
Tij
Extra titel? Why need 2?
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 24 mei, 2008, 03:29:32 pm »

Nope ik doe helemaal niks

Pure.
Neofiet
*

The Karma Giver,

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 24 mei, 2008, 07:00:15 pm »

Hehe. Mag mijn survitor meedoen?

+ Karma voor jou! Ook voor mij nog wat karma over?
Pagina's: [1] 2 3 ... 8   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
De mens kan alleen met zijn gelijken leven, maar niemand kan verdragen dat iemand gelijk aan hem is.
- Johann Wolfgang von Goethe

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
8 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, yue
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18191
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register