Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [Expiriment] Vervloeking  (gelezen 17714 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Tij
Extra titel? Why need 2?
Magus Exemptus

Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Antwoord #90 Gepost op: 18 juni, 2008, 04:36:49 pm »

Ik vind het allemaal erug intressant Grin

The pen is mightier then the sword... if the sword is short en the pen is sharp.
Aesthesis
Magus

Bekijk profiel
« Antwoord #91 Gepost op: 18 juni, 2008, 05:29:51 pm »

Haha, alien ik wist wel wat de 'bedoeling' van het experiment was.

Ik bedoelde eerder: 'Wat was de bedoeling dat ik voelde etc etc.' (plan van aanpak.)

Leven, liefde.
Tij
Extra titel? Why need 2?
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #92 Gepost op: 18 juni, 2008, 05:32:48 pm »

Ow moet ik dat nu zeggen of niet? Huh

The pen is mightier then the sword... if the sword is short en the pen is sharp.
Danthar
Global Moderator
Magus Exemptus

White Galactic Mirror

Bekijk profiel
« Antwoord #93 Gepost op: 18 juni, 2008, 05:38:44 pm »

We kunnen eerst kijken of Aeon het zonder kennis kan weghalen, als niet dan kunnen we meer kennis geven...

Ontspannen, verandering van gezichtspunt, doorbreken, overstijgen, uittreden... Grenzen en onze mogelijkheid ze te verleggen, ze op te lossen of door ze heen te gaan. Durven spelen in open bewustzijn.
Magie.
Tij
Extra titel? Why need 2?
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #94 Gepost op: 18 juni, 2008, 05:43:15 pm »

Oke doen we dat Grin

Danthar
Global Moderator
Magus Exemptus

White Galactic Mirror

Bekijk profiel
« Antwoord #95 Gepost op: 20 juni, 2008, 04:06:11 pm »

Ik denk dat ik het maar stopzet dit experiment.
Morgen gaat Aeon naar dat concert en dan wil hij vloekvrij zijn. Dus gelieve allemaal alles terug te trekken/af te breken. Heel even alle schade die je hebt toegebracht en breng alles terug naar de staat van voor het experiment.

Allemaal bedankt, het was zeer boeiend. Ik wil graag van iedereen horen hoe eht ging... Verder denk ik dat verdere experimenten toch handiger zijn als mensen tegenover elkaar staan, en dan dus meteen met resultaten en afspraken en directe reacties en wederreacties enzovoort.

Zelf denk ik dat het in ieder geval deels gewerkt heeft, maar Aeon kan daar waarschijnlijk het beste over oordelen.

Let the debate and speculations begin Wink

Ontspannen, verandering van gezichtspunt, doorbreken, overstijgen, uittreden... Grenzen en onze mogelijkheid ze te verleggen, ze op te lossen of door ze heen te gaan. Durven spelen in open bewustzijn.
Magie.
Tij
Extra titel? Why need 2?
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #96 Gepost op: 20 juni, 2008, 05:40:06 pm »

OKe vanavond zal ik het weg halen

Aesthesis
Magus

Bekijk profiel
« Antwoord #97 Gepost op: 20 juni, 2008, 10:13:07 pm »

Hey,

Toen ik in de avond van plan was om het weg te halen, concetreerde ik op de energieen van de nacht om m'n lichaam daar mee te verenigen, het was, (zoals gewoonlijk met volle maan) een erg krachtige zuivere energie.

Alleen het afstemmen van mijn energie hierop liet alle pijn in mijn lichaam als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Ik heb nu dus 2 plausibele conclusies kunnen trekken.

1. De vloek was niet stevig bevestigd en had zich er dus gewoon als negatieve energie aan vast geplakt. En dus eenvoudig te verwijderen.

2. De pure kracht van de nacht en de volle maan is erg sterk.

Het kan 1 van beide zijn geweest of beide een beetje, het was iig geen enkel probleem om er vanaf te komen.

Groetjes,

p.s: Ik had dit eergister gedaan. De avond van 18 juni dus.

Leven, liefde.
Tij
Extra titel? Why need 2?
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #98 Gepost op: 20 juni, 2008, 10:53:08 pm »

Misschien had die van mij wat meer hechttijd nodig Roll Eyes Of heb je het nou al weg gehaald voor dat het er ei genlijk was?

Ik zal even uitleggen what i've done. Ik vusualiseerde (ergens ver weg op mijn persoonlijke glasplaat in de ruimte) mezlef als blauwe pop en jij als blauwe pop, ik kneep mezlef in mijn arm en verplaatste dat naar jouw. Ik donderde jou pop naar beneden en daarna begon ik de shaken enzow en allerlijk vage lichtstrepen die overal heen schoten met de bovenkant (hoofd en schouders) van die pop.

Al kon je dat van mij niet echt een vervloeking noemen omdat er helemaal geen tijd aanvast zat. Ik ben wel benieuwd wat Bran heeft gedaan dan kunnen we tenminste eenbeetje conclusies trekken.

Aesthes ngoiets. Misschien dat jijh een lijsje kan maken met waar je allemaal last van gehad heb dan kunnen we dat vergelijkn met onze vervloekingen en dan een beetje zien of dat het toeval was of niet.
« Laatste verandering: 20 juni, 2008, 10:56:34 pm door Tij » Gelogd

Aesthesis
Magus

Bekijk profiel
« Antwoord #99 Gepost op: 21 juni, 2008, 05:07:49 pm »

Ik had inderdaad een lijsje bij gehouden zoals ik zei, maar er was weinig dat afwijkte van hoe ik normaal ben, want ik had een week van te voren het zelfde soort lijsje gemaakt en ik ben tot 2 afwijkende pijnen gekomen.

Afgezien van de 'brandende' plekjes die ik eerder ter attentie heb aangebracht in dit topic afc.

Eerste was een soort rare pijn in mijn rechter enkel botje, dit had ik op maandag middag om 15:33 en bleef ook wel bijna de hele avond.

En dan de pijn in mijn rug. Dit zijn de enige dingen die er uit zijn gesprongen qua hoeveelheid 'pijn'.

Verder heb ik sinds maandag ook erg slecht geslapen vanwege stress, maar zoals ookal eerder vermeldt kwam dit wsg niet door de bezweringen of iets met magisch werk maar meer met m'n persoonlijk omgeving en ikzelf natuurlijk.

Groetjes,

Leven, liefde.
alien696
Magus Exemptus

Ik geloof in niets en zelfs daar geloof ik niet in

Bekijk profiel
« Antwoord #100 Gepost op: 21 juni, 2008, 06:10:53 pm »

Wie is er bereid om mijn hellevaart vloek mee te maken?
Ik vervloek je dan om alle griekse hellen te zien met de veerman Charon.
Als het goed is kom je dan op een soort van tour van de onderwereld.
Iemand?

Vriendelijke groenten uit het land van Cuyk waar het aan de maas nog steeds goed toeven is.<br />Magie is voor iedereen, die ziet dat het ons al omringt.<br />En ook voor degenen die er voor kiezen om zich ermee te verbinden door haar te zoeken en zo zichzelf te zoeken.
Tij
Extra titel? Why need 2?
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #101 Gepost op: 21 juni, 2008, 06:47:46 pm »

IK IK IK!!! Ik zou dat zo graag willen! Kies mij Grin Ik ben erg geintresserd in de griekse mythologie en alles wat er omheen zit. En hellen zien is natuurlijm nooit mis! Ik zou het heel erg gaaf vinden!

alien696
Magus Exemptus

Ik geloof in niets en zelfs daar geloof ik niet in

Bekijk profiel
« Antwoord #102 Gepost op: 22 juni, 2008, 06:59:51 am »

Ok dan doen we dat Smiley
Ik zal je vandaag vervloeken.
Geef maar een gil als het te erg wordt dan stop ik.

Vriendelijke groenten uit het land van Cuyk waar het aan de maas nog steeds goed toeven is.<br />Magie is voor iedereen, die ziet dat het ons al omringt.<br />En ook voor degenen die er voor kiezen om zich ermee te verbinden door haar te zoeken en zo zichzelf te zoeken.
Danthar
Global Moderator
Magus Exemptus

White Galactic Mirror

Bekijk profiel
« Antwoord #103 Gepost op: 22 juni, 2008, 12:46:22 pm »

Wat zijn we toch lief voor mekaar  Cheesy

Magie.
Tij
Extra titel? Why need 2?
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #104 Gepost op: 22 juni, 2008, 01:15:01 pm »

Fijn he Grin

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
Stupiditeit kent geen angst.
- Johann Wolfgang von Goethe

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
7 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, yue
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18191
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register