Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: occulte YouTube filmpjes hier plaatsen  (gelezen 2944 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Jivanmukta
Magus

Geslacht: Man

self-annihilation as a virtue

Bekijk profiel
« Gepost op: 28 december, 2008, 02:24:24 pm »

http://www.youtube.com/watch?v=XgtdNQAlHYQ

exstatic deamon connexion (met een entiteit genaamd Vepar)

Zelf scheef hij er het volgende stukje over :

This is a ritual I am working with, and trying out some remote viewing techniques.
In one evening, 3 sessions total of communicating with the 43rd spirit of the Goetia. Vepar. These videos are a log of how I do my rituals... The only tools in this ritual was the blindfold, and the dust.
Music by DCD mesmerism

Ik vind het om n of andere reden een bijzonder inspirerend filmpje.
« Laatste verandering: 28 december, 2008, 10:10:43 pm door Jivanmukta » Gelogd

"When kundalini eventually descends, you may even play the game of desires, passions, cravings and such things. Maybe you play the game of victory and defeat, attachments and infatuation, BUT YOU JUST PLAY A GAME; YOU KNOW IT.You do everything as an actor. You are not involved in it life and soul."
Liriel
Practicus

Geslacht: Vrouw

The Beauty of Darkness

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 28 december, 2008, 02:26:43 pm »

http://www.youtube.com/watch?v=2tgLPkdWYy0

Inspirerende uitvoering van het LBRP

Searching in the Shades for the Fertility of Chaos
Spiritus Lux
.:. Primus Bellator Sanguis Draco .:.
Practicus

Amir Al Siraj

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 12 januari, 2009, 11:10:09 am »

http://nl.youtube.com/watch?v=sSYXrWIA618&feature=related

http://nl.youtube.com/watch?v=6zSrg0IxHzI&feature=related

Martial Law in Amerika!
Het duurt niet lang meer voor er wereldwijde chaos ontstaat en WO III zal uitbreken.

The Fool who would persist in his folly, would someday become The Wise...

Ordo Ab Chao...

There is no God but Man...

Every Man and every Woman is a Star!
Danthar
Global Moderator
Magus Exemptus

White Galactic Mirror

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 21 januari, 2009, 02:27:14 pm »

Dank je.

Ontspannen, verandering van gezichtspunt, doorbreken, overstijgen, uittreden... Grenzen en onze mogelijkheid ze te verleggen, ze op te lossen of door ze heen te gaan. Durven spelen in open bewustzijn.
Magie.
Spiritus Lux
.:. Primus Bellator Sanguis Draco .:.
Practicus

Amir Al Siraj

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 21 januari, 2009, 02:29:19 pm »

Your welcome..

The Fool who would persist in his folly, would someday become The Wise...

Ordo Ab Chao...

There is no God but Man...

Every Man and every Woman is a Star!
Jivanmukta
Magus

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 30 juli, 2010, 08:28:09 pm »

Het volgende filmpje vind ik echt heel erg bijzonder. Het gaat over John Chang : Een van oorsprong Chinese man die nu in Java leeft. Hij demonstreert, hoe heet het, electrokinese? (hij lijkt een soort stroom te kunnen genereren) en geeft een indrukwekkende demonstratie van pyrokinese. Ook laat hij het werk zien met 'geesten' en een vorm van fysieke 'onkwetsbaarheid'.
Een vermeende leerling van hem heeft een boek over hem geschreven : The magus of Java. In dat boek verteld hij wat deze man nog meer zou kunnen. Ik zal in een andere draad wat meer vertellen over het boek.

http://www.youtube.com/watch?v=Aos0hnwiHt8

Enjoy Smiley

"When kundalini eventually descends, you may even play the game of desires, passions, cravings and such things. Maybe you play the game of victory and defeat, attachments and infatuation, BUT YOU JUST PLAY A GAME; YOU KNOW IT.You do everything as an actor. You are not involved in it life and soul."
B.Engel
Ach waren alle menschen wijsch en wilden daarbij wel. De Aard waar haar een paradijs, nu isse meest een hel.
Magus

Vrijheid, liefde, water

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 31 augustus, 2010, 04:03:59 pm »

Het volgende filmpje vind ik echt heel erg bijzonder. Het gaat over John Chang : Een van oorsprong Chinese man die nu in Java leeft. Hij demonstreert, hoe heet het, electrokinese? (hij lijkt een soort stroom te kunnen genereren) en geeft een indrukwekkende demonstratie van pyrokinese. Ook laat hij het werk zien met 'geesten' en een vorm van fysieke 'onkwetsbaarheid'.
Een vermeende leerling van hem heeft een boek over hem geschreven : The magus of Java. In dat boek verteld hij wat deze man nog meer zou kunnen. Ik zal in een andere draad wat meer vertellen over het boek.

Enjoy Smiley
Heel mooi eiland, Java..

Als je je bedenkt dat er dieren zijn die hoge elektrische spanningen kunnen opwekken dan lijkt het niet onmogelijk dat hij het ook kan. De spanningen zijn niet hoog, een ledje brand meestal al vanaf 1,5 volt, lijkt dus niet onmogelijk hoog of onhaalbaar. Misschien dat hij middels die spanning en stroom ook het papier laat ontbranden. Die kogel ketst misschien op een stuk keiharde spier, hoe groter de treksterkte des te harder het oppervlak.

Alleen die (door een geest) bewegende kris kan ik niet 1,2,3 begrijpen, bovennatuurlijk zou je dan zeggen als er geen (elektro)magnetische velden in het spel zijn.

Z'n intenties en die van z'n leermeester, lijken me eerlijk, gebruik het ten goede en niet zomaar of als demonstratie of om schade aan te richten.

Ben benieuwd wat je nog kan vertellen over het boek.
« Laatste verandering: 31 augustus, 2010, 04:08:10 pm door catweazle » Gelogd
jamathi
Practicus

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 01 september, 2010, 10:52:47 pm »

Enjoy Smiley

Dat is zeker bijzonder. Ook met die chris. Dat lukt met een touwtje (vislijn) niet.
Jivanmukta
Magus

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 29 september, 2010, 09:14:50 am »

Waanzinnige 4-delige reeks over de mogenlijkheden van chi. Het eerste deel start met een verhaal van een paar minuten en dan begint hij. Ik kon mijn ogen niet geloven.

http://www.youtube.com/watch?v=26pJkYhHGek
http://www.youtube.com/watch?v=Unky5j0I598&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=xtTKmhSRLW8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=zr_kgirnAxM&feature=related

Danthar
Global Moderator
Magus Exemptus

White Galactic Mirror

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 29 september, 2010, 10:31:30 am »

Gaaf dank je Smiley (ook voor die post over ademhaling en energie)

Ontspannen, verandering van gezichtspunt, doorbreken, overstijgen, uittreden... Grenzen en onze mogelijkheid ze te verleggen, ze op te lossen of door ze heen te gaan. Durven spelen in open bewustzijn.
Magie.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 29 september, 2010, 04:41:25 pm »

Heb ik dan al die jaren voor niets getraind. Huh

Of zou het in scene gezet zijn?

Hoe kun je weten dat het echt is, Kyusho-jitsu (Pressure point fighting) ben ik wel wat bekend mee, denk ook wel dat het effectief is, maar dit heb ik nog nooit gezien, doet zelfs wat Harry Potter-achtig aan. Grin

Zou ie met zijn gestuurde energie ook een kogel kunnen stoppen, sorry, dacht even hardop, nee, volgens mij is dit bedrog.

Correct me if i'm wrong.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 29 september, 2010, 05:44:47 pm »

Hallo Gisere,

Bij mijn weten heb ik nooit gesteld dat monniken het witte licht zijn, waar haal je dat nu weg?, vergeet niet dat er veel list en bedrog in deze wereld is, je kan ook doorslaan in goedgelovigheid, wat is nu uiteindelijk je ziel, slecht energie?, licht en vuur zonder identiteit, dan zou je je er ook nooit bewust van kunnen zijn. Moeilijke materie.

Wie zegt jou dat het niet alemaal in scene is gezet, dat is nooit controleerbaar.

UvLvS
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 16 oktober, 2010, 05:41:34 pm »

Duidelijk in scene gezet. Bekijk het geheel eens zonder geluid. De tranceopwekkende tonen hebben de intensie je af te leiden.
Alles staat en valt met het opkijken tegen iets wat je nog niet kent. In dit geval een fanatiek sporter die een graad heeft behaalt die de meeste niet hebben. Dat gegeven zou je zo moeten overdonderen dat je gepakt wordt door het acteerwerk van een paar mensen die kennelijk een hoop geld verdienen met het geven van seminairs en sportles.
Wel is waar dat de ademhaling je rust geeft. Die rust kan je ook krijgen als je je concentreert op een stofzuiger die een monotoon geluid afgeeft. Of het geluid van je de ventilator van je computer  Wink
It's all about frequency. Het lichaam is niet bestand tegen geluid. Het reageert erop, of je wilt of niet.

Affrill, je vraagt je af of het in scene is gezet. Laat ik het anders zeggen. Hoe meer je inziet wat gespeelt is, hoe wijzer je echt wordt.
Een waar schuwend mens is sterker en succesvoller. Staar je niet blind op succes (zoek6, 6 staat voor eigen, 666, mijn[6] eigen[6] ik[6].) Dat is slecht het toverwoord om mensen harder te laten werken. Vergeet succes en concentreer je op wat echt belangrijk is. Blijdschap. En van een potje vechten wordt je vooral moe en beurs. Misschien hou je er wat zelfvertrouwen aan over, maar dat kan je ook krijgen door te ontdekken welke foefjes er telkens gebruikt worden om het grote gros om de tuin te lijden.

Nog anders gezegd, zolang het leger geen gebruikt maakt van dit soort methodes kan je ervan uitgaan dat het niet echt is. Dat wil niet zeggen dat wat het leger gebruikt ook allemaal even goed werkt, maar deze jongens doen maar een ding. Effectieve wapens uittesten. En dit is er niet een (meer) van.

Believe nothing, question everything!
« Laatste verandering: 16 oktober, 2010, 06:02:28 pm door 7rap seventy 7o » Gelogd
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 17 oktober, 2010, 01:19:40 am »

In deze maatschappij met zijn toenemende agressie is het handig als je jezelf goed kan verdedigen, daar heb ik al een paar keer profijt van gehad, ook zelfs toen mijn vrouw een keer werd lastig gevallen.

Ik weet niet hoe het afgelopen zou zijn als ik niet een enigszins geschoold vechter was geweest, zou ook een ieder aanraden een cursus zelfverdeding te volgen, we hoeven niet allemaal jaren te trainen voor een eerste Dan graad in een of andere vechtsport, daar heeft een ieder natuurlijk ook lang geen zin in, want dat is hard werken, maar eerlijk gezegd geeft het ook wel een kick als je op een gegeven moment over bepaalde fysieke bekwaamheden beschikt, verkregen na langdurige training.

Maar de sport heeft me tevens ook aangezet Zen meditatie te beoefenen, wat ik elke dag trouw doe in de ochtend, heel relaxed, in combinatie met het reciteren van mantra's in de avond.
Brengt een welddadige rust teweeg in je bovenkamer. Wink

Kan ik een ieder aanbevelen.

Heb net een train-simulator van Microsoft gedownd van Internet, soms mediteer ik op het geluid van de trein, wat ze behoorlijk realistisch hebben nagemaakt, je kent dat wel, kaboem, kaboem, etc.

Ik stop ermee, want ik begin in de slappe ouwehoer modus te vervallen.   
« Laatste verandering: 17 oktober, 2010, 01:21:16 am door affrill » Gelogd
UvLvS
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: 17 oktober, 2010, 01:24:27 am »

NEE, geef me de site waar ik die sim kan downloaden.
Ken je transpost tycoon? jaren verslaaft aan geweest!
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
I would mould a world of fire and dew.
- William Butler Yeats

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
8 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, yue
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18191
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register