Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: cyrokinese  (gelezen 5015 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Daray_Gavin
Neofiet
*

Geslacht: Man

Love is something difficult...

Bekijk profiel
« Gepost op: 30 maart, 2009, 08:19:01 pm »

hoihoi Wink,
hier ga ik weer met m'n vraagjes Grin
het onderwerp zelf zegt het al...

weet iemand hoe ik cyrokinese moet doen en hoe ik het best kan beginnen?
elke andere site kopieert maar van een andere enzo,
maar misschien zijn hier mensen aanwezig die ervaring hebben met cyrokinese en die me kunnen helpen...

greetz
Lunar Wolf
Practicus

Geslacht: Man

jezelf zijn kan niemand anders voor je doen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 30 maart, 2009, 11:22:20 pm »

Aangezien mijn kennis van het latijns zo goed als onbestaand is. Wat is cyrokinese?

Blessings
Lunar Wolf

- Nature is the true artist
- visit http://www.wolftribe.tk
Ikbenwieikben
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 30 maart, 2009, 11:31:40 pm »

Ik zal mijn 'standaard adviezen' voor mij houden (als dezen maar in acht genomen worden Wink) en proberen je een tipje van een sluier te doen oplichten.

Stel, je bent totally in love: 'vlinders', misselijkheid, je niet kunnen concentreren op...enzovoort, dan golven de liefdesstromen door je lichaam...(warme) energie(n).

Stel, jouw geliefde heeft besloten om 'de' lakens met een ander te delen, dan 'overspoelt/overspoelen' je (een) hele andere soort van energie/energien: walging, afschuw, razernij, machteloosheid, misselijkheid, je niet kunnen concentreren op...enzovoort. (Koude) energie(n).

Groei en ontwikkel jezelf spiritueel in de door jouw gekozen/gewenste richting. Vergeet boven al niet, dat liefde en haat elkaar 'ergens' raken en 'hier en daar' in elkaar overvloeien.

Een paar korte tips:

- werk af en toe met edelgesteente(n) (in dezen bergkristal)
- werk afwisselend met energien uit de aard(e)(kern) en uit de fijnstoffelijke Werelden (gun jezelf de tijd om te groeien in dezen)
- het is geen zonde om 'hier en daar' hulp te vragen van 'boven-' of 'onder' af, danwel uit (n van de) de vier gewesten
Tempestum
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 31 maart, 2009, 06:43:44 am »

Ikbenwieikben, word met Cryokinesis (ik heb trouwens over het algemeen een hekel aan ***kinesis, alles is uiteindelijk gewoon een vorm van Psychokinesis!) niet gewoon bedoeld het 'kouder maken van een object'?

Κρυο = koelte, koud
Kinesis = beweging
Dus letterlijk betekend dit, de beweging van de koelte. (Of gewoon, vrij vertaald, iets kouder maken.)

Als je dat bedoelt, tsja, ik haal mijn informatie hoofdzakelijk van Engelse sites, weet niet of je daar problemen mee hebt, maar ik denk dat ik toch eerst wat meer informatie zal moeten hebben over wat je nu precies bedoelt.
(Het is namelijk ook heel goed mogelijk dat je bedoelt wat Ikbenwieikben zegt of iets dergelijks)

~Tempestum
Ikbenwieikben
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 31 maart, 2009, 07:28:53 am »

Ja, absoluut: het leren kennen en hanteren van koude energie stromen.
Hetgeen ik op- en omschrijf komt bijna altijd vanuit mijzelf en mijn eigen belevingen.
Dus - en dat heb ik vaker 'gezegd' - is het heel goed mogelijk dat n en ander niet direct begrepen of doorzien wordt.

Maar laat dat je absoluut niet weerhouden om hetgeen je wel (door)ziet of aanspreekt te gebruiken naar eigen wens en wil.

Werk en ontwikkel jezelf ook eens met oerklanken: Aa, Oo, Oe, Ee, Ie, Mnmn...merk daarin op wat dezen met jouw (lichaam) doen.
cagXZ
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 20 juni, 2010, 09:58:30 am »

heey ik keek zo naar deze topic en ik weet wat jij moet hebben Wink

hier is de uitleg en moeilijkheids graad 1 - De temperatuur in een kamer laten dalen

2 - Iemand koud maken, zonder dat anderen dit ook hebben

3 - IJs creren

4 - Water bevriezen

5 - IJs op iemand projecteren

6 - Iemand aan hypothermia laten lijden

7 - Een voorwerp of persoon laten bevriezen

Een koud begin

Ergens las ik op een site dat het het beste was dat je eerst een ijsblokje in je hand zou houden. Dit kan zeer pijnlijk zijn. Probeer het eerst bijvoorbeeld een halve minuut vol te houden, later een volle minuut. Ga zo door tot je het hele blokje kunt laten smelten, zonder dat je er last van hebt. Je lichaam moet wennen aan de kou, en door oefening zou dit moeten lukken.

Een ijsbal maken

Ga in een houding zitten/staan waarin jij je gemakkelijk voelt. Mediteer eventjes om tot rust te komen en je gedachten wat leger te maken.  Zorg dat je je goed kunt concentreren. Als je dit bent hou je je handen voor je navel.
Hou je handen zoals je een sneeuwbal vast zou houden. Visualiseer dat overal om je heen water is en tussen je handen een koude damp. Zie dan een grote stroom die het water om je heen doet bevriezen. En vervolgens dat je ijs in je handen tot een bal vormt. Voel de kou in je handen. Na wat oefenen zullen je handen koeler aanvoelen.
Dit is een begin van ijs creren.

Kamertemperatuur laten dalen

Ga staan of zitten in een houding die jij prettig vind. Mediteer weer eventjes om tot rust te komen. Als je er klaar voor bent kun je beginnen.
Concentreer je op de temperatuur in de kamer. Het zou kunnen helpen als het zowieso al iets koeler is in de kamer dan normaal. Visualiseer nu hoe de energie in de kamer langzaam begint te bevriezen. Je kunt bijvoorbeeld ook een thermometer voor je zien waarvan het kwik daalt.
Je zult merken dat het kouder wordt in de kamer. Hoe meer je oefent hoe meer resultaat je zult zien.

Een ding is wel minder aan Cryokinese: je kunt verkouden worden of koude handen krijgen. Maar dit hoeft niet zo te zijn, en anders oefen je een tijdje niet...

Veel succes in ieder geval!
zou je nodig hebben... Cool
Truebie
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 26 december, 2010, 10:36:33 am »

Ik denk niet dat het echt met cyrokinese te maken heeft, maar een tijd geleden had ik echt last van winterhanden, en dat was ambetant,
daarom 'weefde' ik er een energie rond die tegen winterhanden was, resultaat was dat ik geen (of toch bijna helemaal geen) winterhanden had, maar mijn handen waar wel koud, en niks kon ze echt verwarmen... kwam het door het web wat ik er rond weefde? want toen ik het uiteindelijk had weggedaan kon ik mijn handen weer warmen...
Truebie
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 26 december, 2010, 11:22:38 am »

dat zou heel logisch zijn, thx ^^
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
The most merciful thing in the world... is the inability of the human mind to correlate all its contents.
- H.P Lovecraft

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
8 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, yue
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18191
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register