heey ik keek zo naar deze topic en ik weet wat jij moet hebben

hier is de uitleg en moeilijkheids graad 1 - De temperatuur in een kamer laten dalen
2 - Iemand koud maken, zonder dat anderen dit ook hebben
3 - IJs creren
4 - Water bevriezen
5 - IJs op iemand projecteren
6 - Iemand aan hypothermia laten lijden
7 - Een voorwerp of persoon laten bevriezen
Een koud begin
Ergens las ik op een site dat het het beste was dat je eerst een ijsblokje in je hand zou houden. Dit kan zeer pijnlijk zijn. Probeer het eerst bijvoorbeeld een halve minuut vol te houden, later een volle minuut. Ga zo door tot je het hele blokje kunt laten smelten, zonder dat je er last van hebt. Je lichaam moet wennen aan de kou, en door oefening zou dit moeten lukken.
Een ijsbal maken
Ga in een houding zitten/staan waarin jij je gemakkelijk voelt. Mediteer eventjes om tot rust te komen en je gedachten wat leger te maken. Zorg dat je je goed kunt concentreren. Als je dit bent hou je je handen voor je navel.
Hou je handen zoals je een sneeuwbal vast zou houden. Visualiseer dat overal om je heen water is en tussen je handen een koude damp. Zie dan een grote stroom die het water om je heen doet bevriezen. En vervolgens dat je ijs in je handen tot een bal vormt. Voel de kou in je handen. Na wat oefenen zullen je handen koeler aanvoelen.
Dit is een begin van ijs creren.
Kamertemperatuur laten dalen
Ga staan of zitten in een houding die jij prettig vind. Mediteer weer eventjes om tot rust te komen. Als je er klaar voor bent kun je beginnen.
Concentreer je op de temperatuur in de kamer. Het zou kunnen helpen als het zowieso al iets koeler is in de kamer dan normaal. Visualiseer nu hoe de energie in de kamer langzaam begint te bevriezen. Je kunt bijvoorbeeld ook een thermometer voor je zien waarvan het kwik daalt.
Je zult merken dat het kouder wordt in de kamer. Hoe meer je oefent hoe meer resultaat je zult zien.
Een ding is wel minder aan Cryokinese: je kunt verkouden worden of koude handen krijgen. Maar dit hoeft niet zo te zijn, en anders oefen je een tijdje niet...
Veel succes in ieder geval!
zou je nodig hebben...