Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: niet zon leuke droom  (gelezen 3297 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Blaze
Healer
Neofiet
*

Geslacht: Man

Toekomstige healing meester

Bekijk profiel
« Gepost op: 25 april, 2007, 08:53:30 am »

Hoi mense Grin

Ik had een tijdje geleden een hele vreemde droom kunnen jullie me er meschien mee helpen?

ik zat in een soort gebouw vlak bij de deur en voor een knappe meid ongeveer mijn leeftijd zij zei dat ze iets wist wat ze eigelijk niet mocht weten en als het bekent werd er iets ergs met haar zou gebeuren. toen zei ze ''de komeet is niet wat het lijkt'' en ik wist niet wat ze daarmee bedoelde.
Daarna hoorde ik een explosie en rende naar buite en stond in een speeltuin en ging achter een zand hoop zitten waar ook nog iemand zat.Ik vroeg aan hem wat er aan de hand was en hij zei ''de oorlog is begonnen'' toen spiekte ik over het hoopje heen en zag ik een leger deze kant op marcheren die verdraaid veel lijkt op het leger van china.toen ik ze zag raakte ik in paniek en riep ik steeds ''dit kan n iet het is nog geen 2012 het is nog geen 2012'' ik werd helemaal gek en toen werd ik wakker.

alle uitspraken spoken nu nog steeds rond in mijn hoofd en ik kan de droom nog bijna in alle details voor me zien

Wat zou dit kunnen betekenen? Ik voel me er niet prettig bij maar dat heb ik vast al duidelijk gemaakt   Wink
« Laatste verandering: 25 april, 2007, 09:12:43 am door Blaze » Gelogd
Bran
a.k.a Phoenix, a.k.a. Cufaol.
Magus Exemptus

Iron Maiden, Dragonforce, Heaven and Hell...

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 25 april, 2007, 11:51:17 am »

het betekent dat je je iets te druk maakt over 2012, terwijl er toch helemaal niets zal gebeuren... Grin
Een goed nacht- en zielerust gewenst!  brannie.

"Shiken haramitsu daikomyo!"
Aesthesis
Magus

Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 25 april, 2007, 07:01:43 pm »

Dromen zijn in mijn ogen, (zolang je ze niet stuurt) gewoon verwerkingen van dingen die jou (on)bewust bezig houden. Als je bijvoorbeeld afgelopen tijd informatie hebt verwerkt over de kalender van de maya's (die op 2012 eindigt), zou dat een reden kunnen zijn voor de uitspraak over 2012.

Bovendien hebben we geloof ik allemaal wel in ons achterhoofd zitten dat die Chinesen een verdraaid grote macht zouden kunnen krijgen.
En dat zo'n macht/leger zou kunnen leiden tot een eventuele derde wereld orloog of iets dergelijks.

En zo kan je vast wel alles beredeneren in je dromen. Maar dit is maar hoe ik er tegen aan kijk.
Ik wilde het gewoon even met je delen  Cheesy

Groet,

~Esthesis
« Laatste verandering: 25 april, 2007, 07:03:20 pm door Aeon-esthesis » Gelogd

Leven, liefde.
angellover
Practicus

Geslacht: Vrouw

blijf eerlijk tegen je zelf en een ander

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 27 april, 2007, 09:09:23 pm »

hoi blaze

jouw droom duid aan dat je geestelijk veel bezig bent met je zelf want het gebouw staat voor je ziel
en waarschijnlijk ben je niet zo oplettend als je dus iets zegt tegen mensen als je paranormaal bent  kan je niet altijd zeggen wat je ziet of voelt want daarmee kan je mensen kwetsen onbewust  Wink
het leger staat in principe voor de dingen  die al in jouw hooftje afspelen  Smiley het goede en het kwade Smiley

blijf eerlijk tegen je zelf en een ander
teenywitchkendra
Neofiet
*

Geslacht: Vrouw

sgiurs dan = ik?

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 01 juni, 2007, 08:46:50 pm »

Hoi mense Grin

Ik had een tijdje geleden een hele vreemde droom kunnen jullie me er meschien mee helpen?

ik zat in een soort gebouw vlak bij de deur en voor een knappe meid ongeveer mijn leeftijd zij zei dat ze iets wist wat ze eigelijk niet mocht weten en als het bekent werd er iets ergs met haar zou gebeuren. toen zei ze ''de komeet is niet wat het lijkt'' en ik wist niet wat ze daarmee bedoelde.
Daarna hoorde ik een explosie en rende naar buite en stond in een speeltuin en ging achter een zand hoop zitten waar ook nog iemand zat.Ik vroeg aan hem wat er aan de hand was en hij zei ''de oorlog is begonnen'' toen spiekte ik over het hoopje heen en zag ik een leger deze kant op marcheren die verdraaid veel lijkt op het leger van china.toen ik ze zag raakte ik in paniek en riep ik steeds ''dit kan n iet het is nog geen 2012 het is nog geen 2012'' ik werd helemaal gek en toen werd ik wakker.

alle uitspraken spoken nu nog steeds rond in mijn hoofd en ik kan de droom nog bijna in alle details voor me zien

Wat zou dit kunnen betekenen? Ik voel me er niet prettig bij maar dat heb ik vast al duidelijk gemaakt   Wink

het zou inderdaad gewoon een of andere gebeurtenis kunnen zijn die je probeert te vewerken, maar je moet op je intuitie vertrouwen... als jij het gevoel hebt dat het echt iets betekent, moet je het mss opzoeken of zo want mss is het een of andere waarschuwing of zo. hou er wel rekening mee dat niet alles exact zal gebeuren zoals in jouw droom...
« Laatste verandering: 07 februari, 2008, 02:14:35 pm door Illuminatus » Gelogd

-xxx-teenywitchkendra-xxx-
TNTymo
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 13 augustus, 2011, 03:52:39 pm »

ik droom vaak van oude veldslagen van bij de grieken en de Romeinen
dus nu probeer ik zoveel over de grieken en  de Romeinen te weten  te komen
door films te zien boeken te lezen Enzo verder
maar moest toch iemand mij kunnen uitleggen wat er gebeurt met mij kan die persoon dat altijd doen
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
Remember tonight.. for it is the beginning of always.
- Dante Alighieri

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
8 gasten, 0 leden

5 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, Odion, Danthar
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18197
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register