Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: [1] 2 3 ... 5   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Relatie herstel wat "mag" wel en wat "mag" niet ?  (gelezen 4808 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
jamathi
Practicus

Bekijk profiel
« Gepost op: 17 april, 2009, 02:06:52 am »

Jamathi,
Citaat

Ik ben zeker geen expert, maar de algemene mening op internet is, dat je mensen niet mag dwingen.
Met zwarte magie zou je iemand kunnen dwingen, maar dat loopt nooit goed af.

Ik begrijp je punt wel maar denk dat de betrokkene die beinvloed wordt, het gewoonweg ondergaat als een natuurlijke gang van zaken, in het geval van Jurgen bijv, er iets mooi's tussen twee mensen geweest is, kan het weer opbloeien  omdat het potentieel nog steeds aanwezig is, zij het dan versluierd door negatieve factoren.
Soms kan lage magie daar een handje bij helpen.

Je brengt me sterk aan het twijfelen. Ik zit in een vergelijkbare situatie.

Mijn situatie:
Ik heb een ex vriendin terug gevonden.
Ongeveer anderhalf jaar terug, dacht ik ineens aan haar en raakte in paniek.
Ik wist zeker dat ze een probleem had.Ik wilde zelfs wraak nemen, want iemand had haar pijn gedaan !
Ik kon haar toen niet vinden, maar inmiddels wel.
Ze heeft inmiddels toegeven dat ze het toen moeilijk had.
Dat was voor mij ook de reden dat ik niet langer kon ontkennen heldervoelend te zijn.
Ik had haar al 15 jaar niet gezien, en ik kwam er achter dat ze in Australia woont. (heb ik het afstand record ? Wink )
Ze was zeer verbaast hoe ik dat kon voelen, maar ze gaf wel toe dat ik het goed had.....
( In bleek het zelf in n week tijd 3x keer goed te hebben, waarbij ik er, in n van de gevallen er achter kwam, omdat haar vriend iets vertelde, ze was in tranen uitgebarsten. ( Daar ben ik verder met haar niet op terug gekomen.)

Ik vertelde haar wel dat ik voelde dat haar iets dwars zat, en ook dat bleek te kloppen.

Ze zegt ook nog gevoelens voor mij te hebben,(hoeveel dat weet zij alleen) maar je voelt hem al aankomen ze heb een vriend, en lijkt daar ook voor te kiezen.
( ik durf op dit punt niet goed op mijn herdervoelendheid te vertrouwen, omdat ik ook zoveel andere gevoelens voor haar heb, die ik niet kan scheiden.)

Op het niet spirituele vlak, heb ik via de mail contact, al gaat dat niet makkelijk.
Je hebt elkaar lang niet gezien, dus hoe ga dan ineens, nu er geen relatie is, met elkaar om.
Verder heb ik haar gewoon verteld wat ik nog voor haar voel.( Ik zal nooit oud worden met de vraag , maar wat als je het haar verteld had ? )
Duidelijk is dat ze me wel geloofd, maar ook zoiets heeft van, wat moet ik hier mee?

Dan is mijn grootste probleem, ik heb dus het gevoel, dat ze niet zo gelukkig is als ik graag zou zien (of ik haar nou wel of niet terug krijg, daar wil ik haar bij helpen) Dit idee krijgt niemand uit mijn hoofd. Ik ben daar zo zeker van als mogelijk met heldervoelendheid.

Omdat ze in haar laatste mailtje vroeg, vertel eens meer (ik vertelde er achter gekomen te zijn heldervoelend te zijn) heb ik tegen haar vrijwel alles verteld.
Omdat ik nu ineens al twee weken niets meer hoor, trek ik de conclusie, dat ze erg in haar maag zit, met het feit dat het klopt wat ik zeg.

Ik merk ook dat het me niet lukt om haar los te laten zolang ik niet het gevoel heb dat ze gelukkig is.

Onder andere door mij te aarden, en me er bij neer te leggen, dat ik heldervoelend ben, voel ik me beter als maanden geleden.
Ik voel van binnen een vreemde maar aangename rust. Ik voel me zelfs beter als jaren terug. Ik voelde me die jaren niet slecht, maar nu duidelijk beter.

Om het verhaal nog spannender te maken, ze heeft een zeer zeldzame naam, maar toch heb ik het gepresteerd om een tweede meisje tegen te komen met de zelfde naam. Toen ik haar dit vertelde, zei ze, dat ze in haar hele leven, maar n keer  iemand met de zelfde naam tegen gekomen was.

Dan ga je toch vragen stellen als wat is hier aan de hand ? Soulmates ?
Ik lees dan een uitleg op internet, over een kosmisch ei, en dat onze zielen naast elkaar geboren zijn.
Dan haak ik af, dat is mij te zweverig. Daar kan ik niets mee.

Dan mijn vraag, over witte en zwarte magie.

Ik lees dat ik haar zou kunnen dwingen via zwarte magie.
Dat is iets wat ik echter niet wil. Ze komt terug uit vrije wil of niet.
Als er echter zoals andere zeggen, geen witte of zwarte magie bestaat, dan zou ik ook de lage magie wel willen gebruiken, om bij haar terug te krijgen.
Ik weet van mezelf dat mijn bedoelingen goed zijn, want ik vind het belangrijker dat ze gelukkig is, als dat ik haar terug krijg.
Ik wil dus ook niets doen wat haar op de een of andere manier zou dwingen, of kwaad kan doen.

Ik heb haar ook gewoon verteld dat ik haar niet weer uit het oog wil verliezen, vriend of niet.
Dat verbaast mij wel, dat heb ik nog nooit bij iemand gehad. ( Maar ook zij wil wel contact houden...)

Wat is jullie mening ?
« Laatste verandering: 17 april, 2009, 02:20:02 am door jamathi » Gelogd
PappaMidnight
Magus

Sssshhh...

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 17 april, 2009, 05:26:55 am »

Citaat
Ze komt terug uit vrije wil of niet
Punt.

Science alone ... just doesn't cut it
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 17 april, 2009, 01:34:42 pm »

Ik weet van mezelf dat mijn bedoelingen goed zijn, want ik vind het belangrijker dat ze gelukkig is, als dat ik haar terug krijg.
Ik wil dus ook niets doen wat haar op de een of andere manier zou dwingen, of kwaad kan doen.

Hiermee zou het probleem in wezen voor jou al opgelost zijn, het enige wat je dan nog te doen staat is "Loslaten". Tenminste als het echt zo is dat je slechts haar welzijn op het oog hebt, hetgeen, als ik je post verder lees, betwijfel.

Want dan lees ik vervolgens in je post dat zelfs al ze gelukkig zou zijn, je toch contact met haar wilt
onderhouden, dus wat is nu eigenlijk je intentie jegens haar?, mijn mening is dat jij jezelf een beetje voor de gek houdt en haar gewoonweg terug wilt, het gaat niet alleen om haar geluk zoals je beweerde maar ook om je eigen geluk.
Daar is natuurlijk op zich niets mis mee, in een liefdevolle relatie tussen twee mensen zit ook altijd een egocentrische component. (noem het bezitsdrang).

Misschien zou je er eens goed over moeten reflecteren wat je nu eigenlijk echt met haar wilt, als het plaatje helder is, kun je je vervolgens op verdere mogelijkheden bezinnen, of niet natuurlijk.
Positief voor jou is ook dat zij contact met jou wil houden, maar dan weer contact op wat voor basis en waarom, probeer daar maar ook maar eens achter te komen. Vrouwen spelen graag psychologische spelletjes en zijn dol op dramatiek. (niet vrouw-onvriendelijk bedoeld hoor).

Afijn sterkte er maar mee.

jamathi
Practicus

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 17 april, 2009, 03:43:20 pm »

@PappaMidnight
Wat een heerlijk nuchtere reactie, ook dat helpt.

@affrill
Ik wil haar terug, maar als het zo simpel is, dat alleen dat genoeg is, dan had ik geen probleem.

Ik wil nooit meer mee maken wat ik ongeveer anderhalf jaar terug meegemaakt heb.
Weten dat iemand een probleem hebt, maar die persoon niet kunnen bereiken.
Ik ben toen echt twee weken door een hel gegaan.

Mijn gevoel was dat ze geslagen en of bedrogen was, en het idee dat ze aan me dacht in haar wanhoop was heel sterk.
Dat gevoel dat ze me riep, ben ik pas kwijt geraakt na dat ik me geaard had.
Ik heb haar dat zo niet verteld, en vroeg had je toen moeilijk, en dat bleek ik dus goed te hebben.
Ze zei heel moeilijk zelfs, en hoe kan jij dat voelen ? (Daar heb ik ook geen antwoord op)

Als ik contact heb, en voel dat er wat mis is, dan kan ik haar dat nu tenminste gewoon vragen.
Daarom dat ik het contact ook zeker niet verbreken wil.
En tot nu blijken mijn gevoelens dat ze niet helemaal gelukkig is, 100 % te kloppen.
En daar begint mijn probleem, ik ben er redelijk zeker van, dat ik me er wel bij neer zou kunnen leggen, als ik het idee had, dat ze echt gelukkig was met die vriend. Ik heb ook geen idee of ik de oplossing ben.

Het zou wel leuk zijn als mijn intutie van de toekomst op dit punt uitkomt, maar die gevoelens kunnen ook gewoon een wens zijn.

Tot slot is het goed mogelijk dat ik mezelf wijs maak, het belangrijker te vinden dat ze gelukkig is, als dat ze bij me terug komt.
Ik heb iets om over na te denken.

Mijn gevoelens voor haar, zijn zo ongeveer het enige waar ik niet aan twijfel, ik ben nog steeds stapel gek op haar.
Ik wil er ook alles aan doen (binnen bepaalde grenzen) om haar terug te krijgen.

Witte magie heb ik al gedaan, en misschien moet ik gewoon meer geduld hebben. (Niet mijn sterkste kant)
Maar daarom mijn vraag over wat wel en niet mag ?
(En het is lastig om iemand bloemen te sturen die rond trekt)

Ik denk dat ik je  mening over vrouwen wel deel.
Een leuk voorbeeld, je toont interesse, ze zeggen nee, maar een groot gedeelte is vervolgens beledigt, als je daar ook meteen naar luistert.
Als ik de handleiding bij het onderwerp vrouw nog eens mocht vinden, dan zal ik dat zeker delen.

Een voorbeeldje. Ik vroeg een meisje mee uit, en ze zei nee. Vervolgens hoor ik van me ouders dat ze heel teleur gesteld was toen ze hoorde dat ik bij een ander meisje was. (Ze was dus aan de deur)
Tja zeg dan geen nee.

edit.
Ik lees net die link over Sigillen magie.
Een stukje er uit spreekt me erg aan:

Eenvoudig iets wensen leidt zelden tot vervulling, omdat de wil daarbij in een tweestrijd met het bewuste verstand verwikkelt raakt. Hierdoor verwatert de magische capaciteit. De wens wordt een deel van het egocomplex, en het bewuste verstand ontwikkelt angst voor mislukking. En om deze angst te overwinnen, ontstaat dan de wil om de wens niet te vervullen.

Die twee strijd is er bij mij zeker. Mijn rationele kant wil zich niet echt neerleggen, bij mijn andere kant.
Ondanks de bewijzen.

Een leuk voorbeeld.
Een helderziend test.
Je moet voorspellen wat de computer kiest.
Om dat ik toch redelijk nuchter ben, eerst maar eens een paar keer in het blinde weg geklikt, om te kijken wat dat voor een uitslag gaf.
Het resultaat, gaf me hoop, dat deze test echt goed was. ( Je krijgt echt niet zomaar de uitslag helderziend te zijn.)
Ik het weer proberen. Uitslag niet helderziend. De uitslag irriteerde me, en ik ging er eens echt goed voor zitten.
Eerste fout, 2 e goed, 3 e goed, 4 e goed, 5 e goed, ik krijg de zenuwen dat het lukt, en het lukte daarna ook niet meer.
De kans dat je goed gokt is 1 op 5 (bij elke poging) Als ik nog eens een score haal die alle twijfel weg neemt dan laat ik het zeker horen.

Ik was erg jong toen ik zeker wist in de toekomst te kunnen kijken, ik besloot dit weg te stoppem omdat ik niet allerlei ellende zoals de dood van ouders van te voren wilde weten. Nu wil ik dat niet meer weg stoppen, maar het is niet zo simpel, om na een jaartje of 35 de schakelaar weer even om te zetten.
Twee voorspellende dromen waren de aanleiding voor mijn paniek. IK weet nog goed dat ik redelijk in paniek raakte bij de gedachte de toekomst te kunnen voelen. (Zo was ik 3 weken terug ook bijna naar de dokter gegaan, omdat ik echt even dacht dat ik gek geworden was)
Nu vragen echte gekken zich niet af, of ze gek geworden zijn, en dus werd ik weer kalm, en legde mij er bij neer, heldervoelend te zijn en misschien ook helderziend.)
« Laatste verandering: 17 april, 2009, 04:18:27 pm door jamathi » Gelogd
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 17 april, 2009, 08:41:25 pm »

Ik wil haar terug, maar als het zo simpel is, dat alleen dat genoeg is, dan had ik geen probleem.

Toch ook weer wel, want ze heeft een ander.

Jullie hebben in ieder geval een telepatisch contact, dat is wel duidelijk, dat schijnt wel meer voor te komen. maar als je dergelijke negatieve gewaarwordingen doorkrijgt, kan dat voor jou ook heel belastend zijn.
Wat wil je nu eigenlijk, je verdere leven als haar beschermengel optreden?

Tot slot is het goed mogelijk dat ik mezelf wijs maak, het belangrijker te vinden dat ze gelukkig is, als
dat ze bij me terug komt
Mijn gevoelens voor haar, zijn zo ongeveer het enige waar ik niet aan twijfel, ik ben nog steeds stapel gek op haar.
Ik wil er ook alles aan doen (binnen bepaalde grenzen) om haar terug te krijgen

Kijk, nu geef je tenminste duidelijk aan wat je wil, ik denk niet (alhoewel een leuk gebaar), dat je dat alleen met een bosje bloemen redt. Afijn ik heb je een link gegeven.

Ik denk dat ik je  mening over vrouwen wel deel.
Een leuk voorbeeld, je toont interesse, ze zeggen nee, maar een groot gedeelte is vervolgens beledigt, als je daar ook meteen naar luistert.
Als ik de handleiding bij het onderwerp vrouw nog eens mocht vinden, dan zal ik dat zeker delen.

Ze zeggen natuurlijk eerst nee, omdat ze veroverd willen worden, (playing hard to get), als ze de moeite waard is, moet je er veel energie in steken, ik heb ook wel een beetje ervaring met vrouwen, soms liep het goed af, soms minder goed, ben inmiddels al getrouwd en heb kinderen, maar feit is wel, dat de begeerte van een vrouw voor een man altijd een raadsel blijft, zelfs Freud vroeg zich al af: Wass will das Weib? Vrij vertaald: Wat wil de vrouw nu eigenlijk echt? Maar dat was ook weer een man. Wink

Vrouwen praten graag om het praten zelf, terwijl voor hun sfeer en vertrouwelijkheid daarbij heel belangrijk is, wij, mannen, zoeken in gesprekken altijd naar oplossingen. Dat heeft nu eenmaal te maken met het feit, dat wij, fysiologisch gezien, een andere hersenstructuur hebben.

Eenvoudig iets wensen leidt zelden tot vervulling, omdat de wil daarbij in een tweestrijd met het bewuste verstand verwikkelt raakt. Hierdoor verwatert de magische capaciteit. De wens wordt een deel van het egocomplex, en het bewuste verstand ontwikkelt angst voor mislukking. En om deze angst te overwinnen, ontstaat dan de wil om de wens niet te vervullen.

Ja, daar kon ik me ook helemaal in vinden, vandaar dat ik me er verder in ging verdiepen. Trouwens bij alle magische rituelen speelt een trance toestand ook een rol, je rationele kant fungeert dan alleen maar als een blokkade, die moet je proberen (tijdelijk) uit te schakelen. dat lukt ook inderdaad alleen maar
door een trance toestand op wat voor manier dan ook, bij jezelf te genereren, dan kun je je intellect omzeilen.

Ik was erg jong toen ik zeker wist in de toekomst te kunnen kijken, ik besloot dit weg te stoppem omdat ik niet allerlei ellende zoals de dood van ouders van te voren wilde weten. Nu wil ik dat niet meer weg stoppen, maar het is niet zo simpel, om na een jaartje of 35 de schakelaar weer even om te zetten.
Twee voorspellende dromen waren de aanleiding voor mijn paniek. IK weet nog goed dat ik redelijk in paniek raakte bij de gedachte de toekomst te kunnen voelen. (Zo was ik 3 weken terug ook bijna naar de dokter gegaan, omdat ik echt even dacht dat ik gek geworden was)
Nu vragen echte gekken zich niet af, of ze gek geworden zijn, en dus werd ik weer kalm, en legde mij er bij neer, heldervoelend te zijn en misschien ook helderziend.)

Als je inderdaad bij jezelf constateert dat je heldervoelend en misschien ook nog helderziend bent, moet je dat van jezelf gewoon accepteren, het hoort blijkbaar bij jou, maar krijg je minder prettige berichten door, dat lijkt me dan wel moeilijk worden, ik zou niet weten hoe ik daar mee om zou moeten gaan.
Misschien zou je er toch maar niet teveel aandacht aan moeten schenken. 
jamathi
Practicus

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 17 april, 2009, 11:08:02 pm »

Ik heb die link goed gelezen, en ik ga het zeker gaan doen. Bedankt.

Meer in het algemeen moet ik oefenen op af en toe het koppie leeg maken.
Vooral dat idee om er 5 te maken trekt me wel aan. dat zou de oplossing kunnen zijn.

Ook met me heldervoelend heid, hoe meer ik nadenk en het probeer, hoe slechter het lukt.

Zo was ik ook ontspannen toen ik aan een vriend dacht, en me afvroeg waarom ik al een paar dagen niets gehoord had.
De volgende gedachte was, hij zal toch geen motor ongeluk gehad hebben ?

Om het kort te houden, ik belde hem de volgende dag op ( de gedachte kon ik niet los laten), en hij was met ze motor achter op en auto gereden. (gelukkig niets ernstigs)

En sommige vrouwen zijn de moeite waard zijn.
landellus
Neofiet
*

Geslacht: Man

"elfiddius samantes estello"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 25 februari, 2010, 05:51:05 am »

Jamathi,
Citaat

Ik ben zeker geen expert, maar de algemene mening op internet is, dat je mensen niet mag dwingen.
Met zwarte magie zou je iemand kunnen dwingen, maar dat loopt nooit goed af.

Met zwarte magie bestaan er zeker mogelijkheden om iemand te dwingen, en inderdaad heeft dit vele nadelige gevolgen, om duidelijk te maken wat ik bedoel laat ik eventjes terug gaan naar de basis.

De wil van de mens is niet te benvloeden, door geen enkele magie of kunst.

Wat wel mogelijk is suggesties, sommige wat meer krachtiger dan anderen wat een ander zeer overtuigend kan benvloeden op zijn of haar uiteindelijke keuze.

Nou neem de stelling dat je partner terug komt vanwege deze erg sterke "suggestie".

1
Het patroon die jullie samen hadden of de reden dat je partner is weggegaan herhaalt zich hoe dan ook.

2
Het werkt maar tijdelijk, op een geven moment komt de gene die is benvloed, er achter dat de keuze die gemaakt om terug te gaan naar enige partner, niet gemaakt is op een juiste beslissing.

3
Sommige sterkere magie, kan enorm tegen je keren, ik heb mee gemaakt dat een Turks meisje compleet geobsedeerd raakte van haar partner.
en zelfs na verschillende weigeringen voor zijn deur kampeerde.

4
De vraag van een spreuk of kunst uitoefenen op een ander, naar een duistere magir, gaat iets kosten van je zelf, als betaal middel.

Stel dat je mij zou vragen een spreuk uit te spreken om de wil van een ander te benvloeden, dan zal ik je vertellen dat de kosten hier voor geen geld zijn, maar iets van jou dat van belang is, een sterke spreuk vraagt iets van zelfde waarde als opoffering.

De spreuk zelf is angstaanjagend, gezien er je eigen en zijn bloed voor nodig is, en het doden van een dier.

Daarom wil ik aangeven dat het de moeite nooit waard is, en is het veel beter om je er over heen te zetten.

Landellus
jamathi
Practicus

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 25 februari, 2010, 01:40:19 pm »

Het grappige is dat ik wel een sigil gemaakt heb, maar toen ik hem op wilde laden kwam me gevoel in opstand.

En ik heb op internet net iets te veel gelezen oa. hier maar ook bepaalde sites voor heksen. die ook waarschuwen voor laten we het de weeromstuit noemen.

Zo had ik ook een ritueel gevonden met een knol, die ik met bloed in moest smeren.
Er is genoeg te vinden, op liefdes gebied.

Probleem is dat ik mij iets realiseer.

Als ik haar terug krijg via magie, dan loop ik me elke dag af te vragen, of ze wel echt van me houd ?
En daarmee leg ik zelf al het eerste zaadje om het mis te laten gaan.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 25 februari, 2010, 02:01:16 pm »

Citaat
Het grappige is dat ik wel een sigil gemaakt heb, maar toen ik hem op wilde laden kwam me gevoel in opstand.

Misschien is het wel verstandig eerst grondig over je wens te mediteren, dus wat je nu eigenlijk precies wilt. In je psyche kunnen zich tegenkrachten (zelfs op een onbewust level) bevinden, die zich helemaal niet met je wens kunnen verenigen. Dat manisfesteerde zich al bij jou, want je gevoel kwam in opstand.

Dus probeer te ontdekken wat je nu echt wil, dat is moeilijk, dat weet ik wel uit eigen ervaring. (ook een hoop gedonder met vrouwen gehad). Altijd dat eeuwige gemekker over gevoelens, maar ja, wij mannen hebben nu eenmaal een andere hersenstructuur, op een gegeven moment was ik wel zo slim er in mee te gaan, anders belandt je nergens, (lees ook maar eens iets van het gedachtegoed Sun Tzu Wu, heeft niet alleen op oorlog voeren betrekking, (is de liefde ook wel een beetje) maar is heel breed interpreteerbaar, een heel wijs man), volgens mijn huidige partner moest ik er voor gaan mijn vrouwelijk kanten te gaan ontdekken en meer tot zijn recht te laten komen. Ik doe mijn best.
Maar dit even terzijde. 

Ben je er uit, dan pas kan je een sigil gaan opladen. De manier waarop je de sigil oplaadt, bepaalt het resultaat.

Citaat
Als ik haar terug krijg via magie, dan loop ik me elke dag af te vragen, of ze wel echt van me houd ?

Waarom zou je je dat afvragen, dus jezelf daarmee geestelijk belasten, want dat doe je in feite, je merkt het vanzelf wel, als een vrouw wel of niet van je houdt en wat jij voor haar voelt natuurlijk.
Want je weet ook niet hoe dat gaat uitpakken.

Door daar zo op gefocust te zijn, geef je de relatie geen kans, dat maakt het ook voor je partner verstikkend en beklemmend.

Probeer je ontvankelijk en vrijblijvend (relaxed) in de omgang op te stellen, dan zie je vanzelf hoe het balletje rolt. Wink

« Laatste verandering: 25 februari, 2010, 02:10:21 pm door affrill » Gelogd
jamathi
Practicus

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 25 februari, 2010, 06:12:54 pm »

Citaat

Misschien is het wel verstandig eerst grondig over je wens te mediteren, dus wat je nu eigenlijk precies wilt. In je psyche kunnen zich tegenkrachten (zelfs op een onbewust level) bevinden, die zich helemaal niet met je wens kunnen verenigen. Dat manisfesteerde zich al bij jou, want je gevoel kwam in opstand.

Dus probeer te ontdekken wat je nu echt wil, dat is moeilijk, dat weet ik wel uit eigen ervaring. (ook een hoop gedonder met vrouwen gehad). Altijd dat eeuwige gemekker over gevoelens, maar ja, wij mannen hebben nu eenmaal een andere hersenstructuur, op een gegeven moment was ik wel zo slim er in mee te gaan, anders belandt je nergens, (lees ook maar eens iets van het gedachtegoed Sun Tzu Wu, heeft niet alleen op oorlog voeren betrekking, (is de liefde ook wel een beetje) maar is heel breed interpreteerbaar, een heel wijs man), volgens mijn huidige partner moest ik er voor gaan mijn vrouwelijk kanten te gaan ontdekken en meer tot zijn recht te laten komen. Ik doe mijn best.
Maar dit even terzijde. 

Ben je er uit, dan pas kan je een sigil gaan opladen. De manier waarop je de sigil oplaadt, bepaalt het resultaat.

Citaat

Waarom zou je je dat afvragen, dus jezelf daarmee geestelijk belasten, want dat doe je in feite, je merkt het vanzelf wel, als een vrouw wel of niet van je houdt en wat jij voor haar voelt natuurlijk.
Want je weet ook niet hoe dat gaat uitpakken.

Door daar zo op gefocust te zijn, geef je de relatie geen kans, dat maakt het ook voor je partner verstikkend en beklemmend.

Probeer je ontvankelijk en vrijblijvend (relaxed) in de omgang op te stellen, dan zie je vanzelf hoe het balletje rolt. Wink

Ik mediteer elke dag, en dat gaat steeds beter, maar ik ben er nog niet.

Ik weet dat je gelijk hebt, maar het lukt mij nog niet echt om daar ook naar te handelen.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 26 februari, 2010, 01:37:09 am »

Ben je geobsedeerd door een bepaalde vrouw?
jamathi
Practicus

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 26 februari, 2010, 03:46:16 am »

Een stuk minder als eerst is denk ik het enige juiste antwoord.

Wat waarschijnlijk niets met elkaar te maken heeft, maar wel voor mij persoonlijk.

De ontdekking dat ik blijkbaar iets kan wat andere dan weer heldervoelend noemen,  en dat ik haar nog steeds eeerrrgg  leuk vind.

Ik heb op dit moment via de email en op de chat contact.

Via mediteren bezig met los laten.

En hoewel ik te veel vrije tijd heb, is ze gelukkig niet meer constant in me gedachten. 

Vorige week een poging gedaan via mediteren en visualiseren die gewerkt lijkt te hebben. 

affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 26 februari, 2010, 04:56:51 pm »

Een poging tot? Als ik mag vragen?, als het te persoonlijk wordt hoef je natuurlijk niet te reageren, of via een mail, misschien.

Zelf ben ik, ofschoon ik gelukkig was in mijn relatie, twee jaar door een andere vrouw geobsedeerd geweest, dat heeft me bijna mijn huwelijk gekost, ik ben er nog niet van los en kan het gevoel ook niet goed labelen, maar ze zit nog steeds in mijn systeem.

Wel heb ik tijdens de eerste ontmoeting gemerkt en dat was mijn vrouw ook niet ontgaan, dat ze verliefd op mij was, ik vond dat wel vermakelijk maar het deed me verder niets, tot ik haar niet meer zag, toen begon de ellende, afijn, doordat ik door zelfstudie wat kennis van het e.e.a op heb gedaan en mensen heb geraadpleegt, die er ook wel iets vanaf wisten, begon het plaatje wel wat helderder voor mij te worden.

De problematiek die zich in jouw post vertaalt, is voor mij ook wel enigszins herkenbaar, vandaar mijn reactie.

jamathi
Practicus

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 26 februari, 2010, 07:25:26 pm »

Dit soort dingen zijn voor veel mensen herkenbaar.

Wat mijn geval in details anders maakt.
Dat ik emoties op kan pikken, en als je zo sceptisch en eigenwijs bent als ik,
dan is dat accepteren al een probleem.
Daar is dit nieuwe contact ook uit ontstaan.

Dan voor mij nog steeds de vraag of ik niet ook helderziend ben, en of ik dat wel wil. (ik denk dat ik hier me eigen vraag beantwoord)

Ik heb soms dromen gehad waarvan ik als ik wakker word weet, dat het een voorspellende droom was.
En laat ik nou ook ze een droom over ons gehad hebben.
Inmiddels, en dat heeft maanden geduurd, heb ik me daar bij neergelegd.

Door mijn ongezonde focus op haar, is niet uit te sluiten dat die droom slechts een droom was.

De rest van het verhaal is jongetje wil ex terug, meisje zegt nee.

Dat mediteren
Ik heb op internet gelezen over chakra's en daar tussen kunnen koorden lopen.

Ik heb gevisualiseerd dat ik zo een koord doorknipte tussen haar en mij.

Ik weet niet of ik wel in chakra's geloof, en die heb ik er ook niet bij betrokken, maar het beeld sprak me wel aan.

Het doorknippen van een  koord, en wat belangrijker is, het heeft gewerkt.

Ik heb gemerkt dat mediteren op iets makkelijker gaat, als je er een plaatje bij verzint.

Ik mediteer dan eerst op de adem, en als ik het dan rustig krijg, dan verder.

Ik heb op dit moment best een goed contact, en moet eerst mezelf maar eens op de rails krijgen.
Wat kan ik, en wil ik daar wat mee?

Flesjes water instralen heeft wel iets.
4 voor een joet ? ( tientje)

Edit:
Nou vergeet ik bijna het leukste.
Ik ben natuurlijk erg bezig met me gevoel.
Mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt tussen haar en haar vriend.
Volgens de tarot heb ik gelijk. ( ook dat het niet met mij te maken heeft)
« Laatste verandering: 26 februari, 2010, 07:41:52 pm door jamathi » Gelogd
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 26 februari, 2010, 10:16:19 pm »

Ik denk dat je meer over haar (weet ik eigen ervaring) te weten kan komen, als je je sterk op haar blijft concentreren.

Intuitief (daar heb je het woord weer) ervaar je dan inzicht omtrent zaken, die je verder kunnen helpen.

Pagina's: [1] 2 3 ... 5   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
Maybe this world is another planet's Hell.
- Aldous Huxley

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
8 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, yue
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18191
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register