Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Contact met buitenaardse entiteiten  (gelezen 580 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Illuminatus
O R'LYEH?
Global Moderator
Magus Exemptus

Geslacht: Man

Jack of all trades, master of nothing

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 18 augustus, 2010, 12:26:43 pm »

Beste luitjes,

Ik heb het plan opgevat om eens wat anders te doen. Ik heb niet bar veel ervaring met evocatie en daarom hier een vraag om inzicht van zij die dit misschien wel hebben.
Met de ontdekking van 400 planeten die op even groot zijn als de aarde lijkt de kans op leven op andere plekken in de melkweg groter dan ooit.
Wellicht verklaard dit bijvoorbeeld de verhalen van goden engelen e.d. uit onze geschiedenis, en de contacten en krachten die wij ervaren tijdens het Werken.

Vandaar dat ik me heb voorgenomen dat eens als dogma aan te nemen en om dit verder uit de bouwen dacht ik aan de in/evocatie van een buitenaardse entiteit.

Het grootste probleem waar ik nu mee zit is dat de vorige evocaties die ik heb gedaan altijd was van entiteiten waarvan in de identiteit zelf kende(maakte).
Het contact opnemen met een onbekende entiteit zag ik als een extra risico. Ik ga dus moeten specificeren denk ik dan, zoals RAW bv. deed door contact te zoeken met entiteiten van het Sirius zonnestelsel. Dit lijkt mij dus ook een goed begin omdat ik hier nu goede associeties mee heb.

Verdere tips en verbeterpunten zijn uiteraard welkom. Ik ben van plan om alle handelingen en ervaringen die ik hiermee ga hebben hier neer te pennen trouwens, ter uwe vermaak.  

"All matter is merely energy condensed to a slow vibration. We are all one consciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we're the imagination of ourselves." His Holiness Bill Hicks
Danthar
Global Moderator
Magus Exemptus

White Galactic Mirror

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 18 augustus, 2010, 02:22:56 pm »

Hoi hoi,

goed idee!!
Ik heb zelf ervaring met buitenlandse... errr buitenAARDSE wezens die opeens 'er' waren. Waarom dan buitenaards? Tja simpel: dat waren ze, zo voelde het.

Ook ervaringen met Sirius, maar dan vooral met de ster. Arcturirs ook wel... Goeie verhalen gehoord over Syri.. euh SiriUS, goeie keuze Smiley

Tip: Wees respectvol, wees dat vrije keuze een grote richtlijn van het universum is, en dat je zelf niets kan overkomen wat je cht op zielsniveau niet wilt. Dus gaat er iets richting oeps, connect dan even met je ziel en zeg "nee" en voila.

Bovenal: doe je eigen ding Smiley

Have fun, kijk uit naar de verhalen Smiley

Ontspannen, verandering van gezichtspunt, doorbreken, overstijgen, uittreden... Grenzen en onze mogelijkheid ze te verleggen, ze op te lossen of door ze heen te gaan. Durven spelen in open bewustzijn.
Magie.
eliza
Neofiet
*

Geslacht: Vrouw

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 18 augustus, 2010, 02:54:49 pm »

Lijkt me een mooi idee  Smiley
maar ik wil je waarschuwen want niet alle wezens zijn even goedaardig.
Ik heb er zelf een beetje ervaring mee.
Maar met anderen kan je het wel proberen, kan nog een mooie ervaring worden zelfs.
Misschien moet je Pleiaden eens proberen.

groetjes
alien696
Magus Exemptus

Ik geloof in niets en zelfs daar geloof ik niet in

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 18 augustus, 2010, 03:32:22 pm »

Heftig, ik heb zo veel contact gehad zelf... Via mijn orde de Cthulhic golden dawn, ook. Echter zonder enig relatief framewerk ook wel met venusianen en die zijn zeer de moeite waard en heel dichtbij relatief gezien.

Eliza heeft gelijk dat ze niet allemaal vriendelijk zijn, echter dat hoeft niet in te houden dat ze waardeloos zijn.
Divinatie is je vriend/in.... Zodat je bewust contact kan maken met entiteiten die je wat zeggen.
Zelf heb ik liever bewust contact met de saragossa en cde yellow king dan dat hij uit hongerigheid opzoekt.

Vriendelijke groenten uit het land van Cuyk waar het aan de maas nog steeds goed toeven is.<br />Magie is voor iedereen, die ziet dat het ons al omringt.<br />En ook voor degenen die er voor kiezen om zich ermee te verbinden door haar te zoeken en zo zichzelf te zoeken.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
Ordinary morality is only for ordinary people.
- Aleister Crowley

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
9 gasten, 0 leden

5 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, Odion, Danthar
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18197
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register