Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Contact met buitenaardse entiteiten  (gelezen 580 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Illuminatus
O R'LYEH?
Global Moderator
Magus Exemptus

Geslacht: Man

Jack of all trades, master of nothing

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 18 augustus, 2010, 12:26:43 pm »

Beste luitjes,

Ik heb het plan opgevat om eens wat anders te doen. Ik heb niet bar veel ervaring met evocatie en daarom hier een vraag om inzicht van zij die dit misschien wel hebben.
Met de ontdekking van 400 planeten die op even groot zijn als de aarde lijkt de kans op leven op andere plekken in de melkweg groter dan ooit.
Wellicht verklaard dit bijvoorbeeld de verhalen van goden engelen e.d. uit onze geschiedenis, en de contacten en krachten die wij ervaren tijdens het Werken.

Vandaar dat ik me heb voorgenomen dat eens als dogma aan te nemen en om dit verder uit de bouwen dacht ik aan de in/evocatie van een buitenaardse entiteit.

Het grootste probleem waar ik nu mee zit is dat de vorige evocaties die ik heb gedaan altijd was van entiteiten waarvan in de identiteit zelf kende(maakte).
Het contact opnemen met een onbekende entiteit zag ik als een extra risico. Ik ga dus moeten specificeren denk ik dan, zoals RAW bv. deed door contact te zoeken met entiteiten van het Sirius zonnestelsel. Dit lijkt mij dus ook een goed begin omdat ik hier nu goede associeties mee heb.

Verdere tips en verbeterpunten zijn uiteraard welkom. Ik ben van plan om alle handelingen en ervaringen die ik hiermee ga hebben hier neer te pennen trouwens, ter uwe vermaak.  

"All matter is merely energy condensed to a slow vibration. We are all one consciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we're the imagination of ourselves." His Holiness Bill Hicks
Danthar