Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Hemel of hel  (gelezen 14987 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #90 Gepost op: 15 februari, 2010, 06:43:55 pm »

Citaat
Hed leven draait om partner en kids, tenminste een gezond leven wel.

Hoe kom je daar nu bij, toevallig heb ik nu wel een vrouw en kinderen, maar zou ik ze niet hebben, leidt ik dan een ongezond leven?Huh
Waar baseer je dit nu op?

Citaat
Ik bedoel dat als zelfs een leek als ik een geldige theorie heb, dan moet het voor anderen toch ook mogelijk zijn?

Maar het blijft speculeren, we kunnen er wel van alles over bedenken, maar weten het gewoonweg niet, mooi toch, gedragen worden en leven in een groot mysterie.

Citaat
Jij durft, waar basseer je dat op?

Vertel je hond maar eens een mop, of probeer eens met em mee te eten uit zijn vretensbak. Grin
Voor de goede orde Tij, ik ben wel een dierenliefhebber, ik heb altijd zelf ook honden gehad en mijn vriendin katten, maar ik dicht ze geen menselijke eigenschappen toe.

Tij
Extra titel? Why need 2?
Magus Exemptus

Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Antwoord #91 Gepost op: 15 februari, 2010, 10:08:11 pm »

Lips Sealed

The pen is mightier then the sword... if the sword is short en the pen is sharp.
UvLvS
Gast
« Antwoord #92 Gepost op: 16 februari, 2010, 02:27:30 am »

Hoe verklaar ik de liefde omtrent iemands denken of zijn?
Dad doe ik niet. Naar mijn mening is er Niemand is die dad kan doen. Er zijn in mijn opinie echter wel een hoop mensen geweest die een poging hebben gedaan een  benadering te opperen van dad geen wat in elk geval de natuur op de wereld Aarde tenminste 6 duizend jaar bezig houdt voor sommige. Voor andere nog veel en veel langer.

Wat heeft hed dier mens weten te omschrijven op zo een manier dad hed voor de geleerde mens duidelijk verschaft en voor de minder ontwikkelde mens toch te volgen?
Een hoop. En een hoop lettercombinaties. Het woord Liefde is er n van. Net zoals de grap wetenschap.

Als liefde aantrekkingskracht is, verkrijgt deze haar kracht uit feromonen en positieve feedback van onze zintuigen.  Dat kan een grap zijn of een prachtig uitzicht. Deze liefde heeft niets exclusiefs en zou de naam vriendschap mogen dragen.

Liefde in de zin van (levens)partner heeft vooral te maken met hed bevredigen van behoeftes. Zo heeft een man geen auto nodig om aan een vrouw te komen, maar er snel naar toe Affrill. Een behoefte die ook vervult kan worden met behulp van en oude fiets. Hoe luid hed spreekwoord ook alweer?
Op een ouwe fiets de klepel zien hangen ofzo iets.
Over hed algemeen geldt dad men toch een partner zoekt die dicht in de buurt komt van de ouder, d.w.z. een man zoekt iemand die kan liefhebben als zijn moeder en een vrouw zoekt iemand bij wie ze veilig is als bij haar vader.

Daarmee is eigenlijk ook al hed meest essensieele antwoord op de vraag waar komen we vandaan gegeven. Gewoon van onze ouders. Leuk om te weten waar je over-over-over-over-over-over-groot voorouders vandaan komen, maar heb je echt wat aan die informatie? Eigenlijk vrij weinig. Het verklaart slechts waar je ouders die rare ideen vandaan hebben en die rare tenen.

Het niet hebben van een gezin is niet ongezond, slechts een gemis van zoiets moois en vanzelfsprekends op een wereld waar voortplanting belangrijk is voor hed overleven van verscheidene levensvormen.

En zoals je misschien weet zijn er genoeg mensen die hun drugs en wat al niet meer delen met hun huisdier. Deze reageren erop zoals mensen ook doen, echter totaal ongeremd (ongeconditioneerd). Dieren worden jaloers en kennen zeker verdriet. Ook emoties zoals angst en geiligheid zijn hed dierenrijk niet onbekend.

...in mijn ogen dan h
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #93 Gepost op: 16 februari, 2010, 10:50:53 pm »

UvLvS,

Citaat
Net zoals de grap wetenschap.

Daarmee doe je de wetenschap toch wel wat tekort, het geeft geen antwoord op levensbeschouwelijke vragen, dan staan we met lege handen, maar zorgt wel voor veel comfort en gemak in in ons leven.

Mocht jij ooit een ernstige ziekte krijgen, dan meldt jij je ook aan bij het reguliere medische circuit, dankzij de huidige medische kennis is de gemiddelde leeftijd nog nooit zo hoog geweest, althans in de welvaarscontreien, waar wij zo gelukkig zijn om te leven en te wonen.

Citaat
Liefde in de zin van (levens)partner heeft vooral te maken met hed bevredigen van behoeftes

Ook, dat hebben we zeer zeker met de dieren wel gemeen, maar er is meer, contact met de ander op een, ik zou haast stellen zielenniveau, eigenlijk is het niet in woorden te vangen, dat gaat nog veel verder dan heftige passie, maar dat is een kwestie van ervaren.

Citaat
Over hed algemeen geldt dad men toch een partner zoekt die dicht in de buurt komt van de ouder, d.w.z. een man zoekt iemand die kan liefhebben als zijn moeder en een vrouw zoekt iemand bij wie ze veilig is als bij haar vader.

Dat is psychologisch allang achterhaald, wel is bekend dat onze partnerkeuze voor tachtig procent op onbewuste factoren berust, maar hoe het allemaal precies werkt zijn de wetenschappers nog niet uit.
Te veel x-variabelen.  
« Laatste verandering: 16 februari, 2010, 10:56:10 pm door affrill » Gelogd
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #94 Gepost op: 16 februari, 2010, 10:54:48 pm »

Citaat
Dieren worden jaloers en kennen zeker verdriet. Ook emoties zoals angst en geiligheid zijn hed dierenrijk niet onbekend.

Klopt, maar dieren kunnen niets relativeren, die zijn geiligheid of verdriet. Ze zijn niet in staat zichzelf te observeren. Zie je het verschil?
PappaMidnight
Magus

Sssshhh...

Bekijk profiel
« Antwoord #95 Gepost op: 17 februari, 2010, 12:47:46 am »

Aan de andere kant ...

We kunnen het ze ook niet echt vragen.
Dus blijft een kwestie van 'geloof'..

Science alone ... just doesn't cut it
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #96 Gepost op: 17 februari, 2010, 02:07:32 am »

Nee, maar wel grondig observeren, dat schept ook veel duidelijkheid.
Voor bijv een hond ben jij een lid van de roedel, dan volgt er een stukje machtsstrijd,of jij wordt de baas, of de hond, kijk anders maar eens naar de programma's van Martin Gaus, heel leerzaam Grin
UvLvS
Gast
« Antwoord #97 Gepost op: 17 februari, 2010, 05:56:13 pm »

Citaat
Daarmee doe je de wetenschap toch wel wat tekort, het geeft geen antwoord op levensbeschouwelijke vragen, dan staan we met lege handen, maar zorgt wel voor veel comfort en gemak in ons leven.

Wetenschap geeft geen antwoord. Het zijn te vaak benaderingen die in hed straatje passen van de reeds geaccepteerde stellingen. Wetenschap gaf ons bijvoorbeeld het broeikaseffect, wat meer sf dan realiteit is. Freud speelde met de taboe incest, maar die wetenschap werd niet geaccepteerd. Wetenschap bewees de leugen sPijbel en weer wordt dad genegeerd door een ieder die pretendeert dad hed boek waar is. Het is net zo waar als hed verhaal van Jaap en de bonus taak.

Citaat
Mocht jij ooit een ernstige ziekte krijgen, dan meldt jij je ook aan bij het reguliere medische circuit, dankzij de huidige medische kennis is de gemiddelde leeftijd nog nooit zo hoog geweest, althans in de welvaarscontreien, waar wij zo gelukkig zijn om te leven en te wonen.

Het medische circuit is ook verantwoordelijk voor het feit dad de helft van de welvaart verslaaft is aan de anti-depressiva. En onnodige afslankhypes en cosmetische correcties.

Citaat
Ook, dat hebben we zeer zeker met de dieren wel gemeen, maar er is meer, contact met de ander op een, ik zou haast stellen zielenniveau, eigenlijk is het niet in woorden te vangen, dat gaat nog veel verder dan heftige passie, maar dat is een kwestie van ervaren.

Dieren doen aan telepathie en zijn in die zin verder dan ons. De meeste dieren hebben echter niet hetzelfde hersengewicht als ons verhoudingsgewijs. Behoeftes kan, maar hoeft niet seksueel te zijn. Echter als je S.F. zijn term seksuele drift bekijkt valt bijna alles wel onder die noemer.

Citaat
Dat is psychologisch allang achterhaald, wel is bekend dat onze partnerkeuze voor tachtig procent op onbewuste factoren berust, maar hoe het allemaal precies werkt zijn de wetenschappers nog niet uit.
Te veel x-variabelen.

Of heeft de wetenschap liever dad men niet weet hoe ware liefde gevonden wordt want die variabelen komen bijna altijd in eigen familie voor. Incest maakt sterk. Kijk maar naar Egypte en welk koningshuis eigenlijk niet. Reden genoeg om hed volk wijs te maken dad hed vernietigend is en vooral vies, onaangenaam en asociaal.

Citaat
Klopt, maar dieren kunnen niets relativeren, die zijn geiligheid of verdriet. Ze zijn niet in staat zichzelf te observeren. Zie je het verschil?

Waarom zou een dier relativeren? Het doet wat hed denkt dad goed is. En maalt daar niet nog een keer over. Dieren zijn zelfverzekerd. Mensen ook totdat ze wordt verteld dad ze verkeerd bezig zijn. Kleine kinderen doen ook gewoon maar wat en zijn daar vaak dolgelukkig mee.

Citaat
We kunnen het ze ook niet echt vragen.
Dus blijft een kwestie van 'geloof'

Maar dad weet ik dan zeker.

Citaat
Nee, maar wel grondig observeren, dat schept ook veel duidelijkheid.
Voor bijv een hond ben jij een lid van de roedel, dan volgt er een stukje machtsstrijd,of jij wordt de baas, of de hond, kijk anders maar eens naar de programma's van Martin Gaus, heel leerzaam.

Bouw liever een band op en sluit vriendschap. Dad scheelt een hoop ergernis (M.G.) en geeft veel meer bloot.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #98 Gepost op: 17 februari, 2010, 11:03:53 pm »

Citaat
Wetenschap geeft geen antwoord. Het zijn te vaak benaderingen die in hed straatje passen van de reeds geaccepteerde stellingen. Wetenschap gaf ons bijvoorbeeld het broeikaseffect, wat meer sf dan realiteit is. Freud speelde met de taboe incest, maar die wetenschap werd niet geaccepteerd. Wetenschap bewees de leugen sPijbel en weer wordt dad genegeerd door een ieder die pretendeert dad hed boek waar is. Het is net zo waar als hed verhaal van Jaap en de bonus taak.

Mag allemaal waar zijn, toch heb jij dankzij de wetenschap een redelijk comfortabel leven, rijdt misschien in een mooie auto om de vrouwtjes te lokken, zoals dat volgens jou werkt en kunt ook altijd ergens terecht als je gezondheid het laat afweten.
Ben jij wel eens in derde wereldlanden geweest?, ik wel en dan besef je pas hoe goed wij het hier hebben.

Citaat
Het medische circuit is ook verantwoordelijk voor het feit dad de helft van de welvaart verslaaft is aan de anti-depressiva. En onnodige afslankhypes en cosmetische correcties.

Natuurlijk, excessen zijn nu eenmaal niet te vermijden, dat is de keerzijde van de medaille, de 24uur's economie maakt de mensen ook gek, daar zijn we n.l. niet voor geschapen, maar dat weegt toch nog steeds niet op tegen de voordelen die de wetenschap ons in het dagelijks leven biedt.

Citaat
Dieren doen aan telepathie en zijn in die zin verder dan ons. De meeste dieren hebben echter niet hetzelfde hersengewicht als ons verhoudingsgewijs. Behoeftes kan, maar hoeft niet seksueel te zijn. Echter als je S.F. zijn term seksuele drift bekijkt valt bijna alles wel onder die noemer.

Het gaat niet om het hersengewicht maar de ontwikkeling van de Neo-cortex, dat weet jij best, S.F zag inderdaad alle culturele verworvenheden als sublimatie van het menselijk libido, ik heb persoonlijk meer met het gedachtengoed van Jung omtrent o.a. het collectieve onbewuste, Tja, UvLvS, was is dan wijsheid? Wink

« Laatste verandering: 17 februari, 2010, 11:37:08 pm door affrill » Gelogd
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #99 Gepost op: 17 februari, 2010, 11:23:46 pm »

Citaat
Dieren doen aan telepathie en zijn in die zin verder dan ons.

Hier kan ik geen uitspraken over doen, best mogelijk dat zij met het ingangsbereik van hun zintuigen andere zaken kunnen waarnemen dan onze menselijke perceptie van de realiteit.
Wat dat betreft heeft P.M. wel een punt.

Citaat
Incest maakt sterk.

Inteelt veroorzaakt ook veel psychische problematiek, Syndroom van Down etc. Wel bekend, dacht ik, jij pakt je eigen zus (als je die hebt, tenminste) toch ook niet?
Wat noem jij dan sterk?

Jouw reactie is niet relevant en geeft trouwens nog steeds geen antwoord op de vraag waarom je je juist tot een bepaalde persoon aangetrokken kunt voelen, dus waarom oogcontact met een bepaald individu je bio-chemie tussen de oren op hol kan laten slaan.

Dat weten we nog niet, wel wat er tussen de oren gebeurt, allemaal prachtig neurologisch in kaart gebracht, maar niet hoe het wordt veroorzaakt.

Citaat
Waarom zou een dier relativeren? Het doet wat hed denkt dad goed is. En maalt daar niet nog een keer over. Dieren zijn zelfverzekerd. Mensen ook totdat ze wordt verteld dad ze verkeerd bezig zijn. Kleine kinderen doen ook ‘gewoon’ maar wat en zijn daar vaak dolgelukkig mee.

Je kan de vraag ook omkeren, waarom zijn wij als mens in staat ons zelf te observeren?, vanwaar de hersenfunctie ons toebedeelt door evolutie of whatever, die dit mogelijk maakt?

Citaat
Bouw liever een band op en sluit vriendschap. Dad scheelt een hoop ergernis (M.G.) en geeft veel meer bloot

Ik heb met mijn hond een hele goede band, als je mij aan zou vallen, dan wordt je voor hem een smakelijk tussendoortje Grin
« Laatste verandering: 17 februari, 2010, 11:28:41 pm door affrill » Gelogd
UvLvS
Gast
« Antwoord #100 Gepost op: 18 februari, 2010, 07:07:17 am »

Ik heb met mijn hond een hele goede band, als je mij aan zou vallen, dan wordt je voor hem een smakelijk tussendoortje

Hieruit concludeer ik alleen maar dad mijn uitspraken valide zijn. Waarom wordt ik een tussendoortje. Omdat ik zijn behoeftes zou kunnen gaan dwarsbomen, en dad snapt die hond heel goed. Als er iets jouw overkomt, kan je niet voor hem zorgen. Enkelt is hed zo dad jouw hond slechts een klein refrenciekader heeft en slechts gevaar ziet in enkele dingen. Hij valt bijvoorbeeld niet vanzelf een deurwaarde aan of een femme fatal. Beide kunnen jou namelijk totaal verwoesten, alleen heeft de hond daar geen notie van. Hij beschermt dus eigenlijk zichzelf en niet jou. Maar herkent jou ook aan dingen zoals geur, stemhoogte en gewoontes. Hij weet bijvoorbeeld wat jouw routine is als je thuiskomt.
Zoals wij onze naam herkennen, herkent hed dier jou als je uit je auto stapt. Het geluid van jouw auto in combinatie met jouw typisch loopgeluid en sleutelklink is voor hed beest genoeg om te weten dad jij de deur open doet. En als je je hond heb afgericht zal hed inbrekers aanvallen omdat die nieuw inbrekers geluid produceren. Ook je moeder met jouw sleutel kan een inbreker zijn als ze voor de eerste keer binnenkomt. Ben je echter op je gemak als hed beest je moeder binnen ziet lopen en communiceren jullie harmonieus, zal hed beest beseffen dat jij veilig bent. Heeft je moeder echter een afspraak met Martin Gaus 5 minuten later en is ze daarom opgewonden, zal hed dier haar onrust aanvoelen en slecht stil te krijgen zijn.

Inteelt veroorzaakt ook veel psychische problematiek, Syndroom van Down etc. Wel bekend, dacht ik, jij pakt je eigen zus (als je die hebt, tenminste) toch ook niet?
Wat noem jij dan sterk?

Heb jij nooit geexperimenteert toen je jong was en heeft dad jullie niet dichter bij elkaar gebracht. Maar dad mocht niet dus hield hed misschien op. Zonder incest was hed dier mens nooit zo talrijk geworden. Denk daar maar eens over na. Geen enkel dier trouwens.

En nogmaals, je begrijpt hed gebruik van de auto verkeerd in mijn voorbeeld, lees maar eens goed. Zelf ben ik de hele wereld rondgereist en heb ook zeker armoede aanschouwd.  Maar ook rijkdom en geconstateerd dad mensen daar niet gelukkiger van werden en zeker niet tevreden. Men wilde meer luxe.

De medische wetenschap is sprongen vooruit gegaan door de gruweldaden van de nazis. Zieke experimenten hebben gelijdt tot beter inzicht. Pretendeer je blij te zijn met Hitlers boegbeelden... Ik ken trouwens Jung totaal niet en ben hed lezen een beetje beu. 7och kijk ik liever films, de boeken van tegenwoordig.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #101 Gepost op: 18 februari, 2010, 05:24:25 pm »

Citaat
Ik heb met mijn hond een hele goede band, als je mij aan zou vallen, dan wordt je voor hem een smakelijk tussendoortje

Ik stelde het zo, omdat jij mij adviseerde i.p.v het dier te bestuderen, het beter zou zijn er een band mee op te bouwen, maar volgens mijn bescheiden mening hoeft het een het ander niet uit te sluiten. Wink

Wat je verder allemaal schrijft over de belevingswereld van de hond en waarom ie zo op het e.e.a. reageert, is iedereen wel bekend, veronderstel ik.

Deurwaarders heb ik hem wel op getraind, een femme fatale reken ik zelf wel mee af.Grin

Citaat
Heb jij nooit geexperimenteert toen je jong was en heeft dad jullie niet dichter bij elkaar gebracht. Maar dad mocht niet dus hield hed misschien op. Zonder incest was hed dier mens nooit zo talrijk geworden. Denk daar maar eens over na. Geen enkel dier trouwens.

Ik heb geen zussen, enkel een broer, dus werd het experimenteren met het buurmeisje, waarom heerst er in onze cultuur een taboe op incest?, die vraag kan ik niet zo even snel beantwoorden, dan zou je de oorsprong van de term "Bloedschande", moeten achterhalen.
Afgezien van de medische aspecten, UvLvS, zal het waarschijnlijk ook wel cultureel bepaald zijn, wat toegestaan is of niet. Ik heb me daar eigenlijk nooit zo in verdiept.

Maar even simpel in de praktijk, heb jij een zus?, zo ja, dan veronderstel ik toch niet dat je er iets mee zou willen, vraag jezelf eens af waarom niet, dat geeft misschien antwoord op je vraag. gevoelskwestie, zou dat dan weer met een stukje culturele indoctrinatie te maken hebben, weet jij het?

affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #102 Gepost op: 18 februari, 2010, 05:40:12 pm »

Citaat
Maar ook rijkdom en geconstateerd dad mensen daar niet gelukkiger van werden en zeker niet tevreden

Nee daar heb je gelijk in, merr rijkdom maakt niet gelukkiger, maar als de primaire levensbehoeften van de mens niet eens ingevuld worden, zoals het helaas nog heel vaak het geval is, (all over the world) wordt het wel erg triest, geen dak boven je hoofd en niks te vreten, wat moet je dan?

Citaat
De medische wetenschap is sprongen vooruit gegaan door de gruweldaden van de nazi´s. Zieke experimenten hebben gelijdt tot beter inzicht. Pretendeer je blij te zijn met Hitler´s boegbeelden... Ik ken trouwens Jung totaal niet en ben hed lezen een beetje beu. 7och kijk ik liever films, de boeken van tegenwoordig.

Niet alleen door gruweldaden van de Nazi's, dat is veel te kort door de bocht, als jij doodziek bent weiger je ook geen penniciline, (om maar eens een dwarsstraat te noemen), wat Hitler's boegbeelden betreft, zoals je wel weet heeft elke medaille zijn keerzijde, dankzij hem heb ik jarenlang kinderbijslag ontvangen, wat Jung betreft, de man is al in 1961 overleden, veel magische handelingen refereren ook aan zijn gedachtegoed over het "Collectieve Onbewuste", zijn boeken zou jij waarschijnlijk dan ook waarschijnlijk als antieke curiosa benoemen.  
« Laatste verandering: 18 februari, 2010, 06:34:27 pm door affrill » Gelogd
UvLvS
Gast
« Antwoord #103 Gepost op: 18 februari, 2010, 08:33:25 pm »

7och blijf je mij confermeren. Grappig. Misschien zie je dad zelf niet. Dad kan natuurlijk. Maar ik heb 2 zusjes die ik weinig zie, en nee, dad zijn mijn leeftijdsgenoten niet en niet mijn kinderen, dus wat incest betrefd, out of the picture. Was je niet vergeten dad ik satanist ben en dus een beetje een andere normen en waarde stelsel heb dan de meeste?
Ik zie hed heel eenvoudig.

Seks is de drijfveer van de wereld. Of wil je dad ontkennen? Waarom zijn daar regels aan verbonden? 7uurlijk is hed niet cool om een kind lastig te vallen, dus moet je dad niet doen. Maar genieten van je leeftijdsgenoten en samen ontdekken is juist de hele bedoeling, als die er al zou wezen. Verder is er niemand die jou beter kan inlichten over seks dan je ouder. 7enzij je religieus bent en vindt dad je die mislukkelingen moet bewaren voor je eerste paar relaties.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #104 Gepost op: 18 februari, 2010, 11:43:55 pm »

Citaat
7och blijf je mij confermeren. Grappig. Misschien zie je dad zelf niet.

Natuurlijk zie ik dat wel, maar tussen zeggen dat je bepaalde opvattingen huldigt en ze daadwerkelijk in de praktijk brengen, zit nog een steeds een hemelsbreed verschil. Snap je? Wink
Je kan zoveel met de mond belijden, maar het gaat er in wezen om wat je doet, vandaar dat ik misschien wat confronterend in bepaalde zaken  naar jou toe ben.

Citaat
Seks is de drijfveer van de wereld.

Zeker, je zou er haast een moord voor begaan, wat in de praktijk ook vaak gebeurt, desalnietttemin is het goed dat er regels zijn, gewoonweg om de mens tegen zichzelf te beschermen, waarom hoef ik je denk ik niet uit te leggen.

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
A Human Thought is an actual EXISTENCE, and a Force and Power, capable of acting upon and controlling matter as well as mind.
- Albert Pike

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
7 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, yue
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18191
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register