Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: [1] 2 3 ... 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: landellus zwarte magier  (gelezen 8483 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
landellus
Neofiet
*

Geslacht: Man

"elfiddius samantes estello"

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 01 februari, 2010, 04:40:51 am »

Om mijn Id te beschermen en de negatieve wil van anderen houd ik het even bij mijn gegeven naam Landellus .

Even een klein beetje uitleg over wie ik ben en wat ik doe.

Al van af 16 jarige leeftijd ben ik genteresseerd in het occulte bovennatuurlijke en onverklaarbare, mijn zoektocht en studie, naar deze onderwerpen zijn van hobby naar professioneel gegaan, mijn zoektocht naar feiten verhalen meningen en het in het licht brengen van de waarheid .

Ik ben inmiddels 28 jaar en word door veel mensen beschreven die de zelfde interesses hebben als ik als een duistere magir demonloog exorcist, mijn zoektocht heeft me een diepe kijk gegeven in verschillende vormen van geloof, laat ik duidelijk zijn dat ik mezelf niet zie als een duister iemand, om duidelijk te maken wat ik hier mee bedoel lees het volgende.

Mijn denkwijze betreft goed en slecht licht en duister of andere bekende vormen hiervan bestaan niet, ik ben van mening dat er niet zo iets bestaat als slecht of goed behalve de wil en creatie van de mens hiervan, in natuur en mogelijke hogere krachten bestaat niet zo iets als goed of slecht, de uitvinding hiervan is een creatie van de mens en de mens alleen, dit wil niet zeggen dat goed of slecht de kracht hiervan niet bestaat, integendeel, ik ben getuige geweest van verschillende rituelen, exorcisme, bezeten huizen etc, genoeg om mezelf er van te overtuigen dat de kracht van goed of slecht bestaat in het geloven er van, een simpele test die gedaan werd in Engeland bewees al feitelijk de kracht van geloven, twee groepen mensen werden in verschillende afgesloten ruimtes geplaatst, een groep studenten werd niks verteld, de andere groep werd gevraagd te bidden voor de goede prestaties van de andere groep, uit deze groep bestonden studenten van verschillende geloofsovertuigingen, de groep die van niks wist werd gevraagd een maand een dagboek bij te houden, verassend genoeg werd bij de groep waar voor gebeden werd verschillende betere prestaties gevonden, in algemeen gevoel en dagelijkse bezigheden.

Ik ben daarom ook niet lid of houd ik me bezig met groeperingen of geloofsovertuigingen die zich bezig houden met de duistere kant van geloof , de naam hoge duistere magir geeft daarom alleen aan dat ik de kennis heb en me er mee bezighoud, dit zegt in welke manier dan ook niet dat ik een slecht iemand ben, nogmaals dit geeft aan dat ik de kennis heb, niet dat ik me bezig houd met andere mensen vervloeken of manipuleren.

Nadelig is wel dat de mensen waar ik mijn kennis heb gedeeld mij de beschrijving hebben gegeven als een duister iemand, vaak vanwege onbegrip en mijn houding tegen over mensen die zich medium of magir noemen, ik sta namelijk ook bekend als iemand die deze mensen openlijk toetst op hun geloofwaardigheid, ik ben namelijk vel tegen mediums die walgelijk hoge bedragen vragen  voor hun diensten, die ik van alle mediums die ik tot nu toe tegen ben gekomen meer als 94% al oplichters beschrijf, het gevolg hiervan is dat ik op een zwarte lijst sta van organisaties die paranormale evenementen organiseren, en vaak geweerd word.

De kunsten en kennis die ik bezit zijn hoe dan ook , bedoelt om mensen op een negatieve manier te benvloeden, dit echter gezegd draai ik dit om tot een positieve gebruiken voor de verbetering van kennis en begrip, ik word dan ook wel gevraagd voor hulp, door mensen die geloven aangeraakt te zijn door duisternis, verder maak ik gebruik van mijn kennis voor profilering van personen voor bedrijven en organisaties voor positieve doeleinden.

Dat mijn kennis gevaarlijk en als gevaarlijk iemand beschreven word licht dan ook niet ver van de waarheid, het gevaar licht dan ook aan de mensen waar ik deze kennis mee deel, omdat er geen wetten en grenzen bestaan in het gebruik hier van, en het een dunne lijn is tussen juist en fout gebruik, de mensen waarmee ik de kennis deel moeten dan ook een bepaalde lijn van testen doorstaan om goede wil te demonstreren, en de uitkomst hiervan kan ook alleen als goedbeschreven worden, een persoon met ook maar een kleine afwijking dat naar een negatief resultaat gaat, weiger ik alle informatie.
Deze test heb ik overgenomen van boeddhistische monniken waarvan de bedoeling is om gedachten en persoonlijkheid van een persoon naar boven te brengen, de test bestaat uit een serie cryptische zinnen waarvan de betekenis voor ieder anders is.

Ik zelf ben de zelfde test ondergaan, en heb 23 keer gefaald, tot dat ik pas goed begreep waar het om ging.

Na dat ik mijn bedoelingen en karakter verduidelijkte, kreeg ik toegang tot vele informatie die alleen via post gedeeld word, ( wat op internet staat is vaak maar een afleiding) om nieuwsgierigheid te beantwoorden.

Zelfs de post die ik ontving moest ik ontcijferen, er word namelijk gebruik van een code die al erg oud is, en vergelijkbaar met de da vinci code.

De rede dat ik hier mezelf introduceer is om foute informatie tegen te gaan en de waarheid hoog te houden.

Ik ga hier in dan ook niet te ver dan de informatie de al bekend is maar vaak onjuist gebruikt of begrepen word.

Verder ben ik opzoek naar mensen met de zelfde interesse als ik, en eventuele delen van kennis meningen en feiten.

Ik ben bekend met.
Voodoo
Verschillende vormen van geloof. Egyptisch, Bijbels, Keltisch,Islam, Nadru, Meladamu,  Paganisme,Boedisme  etc.
Duivel aanbidding
Cryptische mythologie
Gestorven geloofvormen
Dode talen
Sigillenmagie
Witte & zwarte magie
Seks magie
Wicca
Bekende paranormale begrippen en menselijke mogelijkheden.
Plasma

(engelse begrippen)
Divination
Thaumaturgy
ESP
Theurgy
Tantra
Necromancy
Gnosis

Contact kun je ondernemen door mij een mailtje te sturen of even te kijken op mijn forum.

http://http://zwartemagie.forum2go.nl/

Forum is in ontwikkeling, informatie word overgebracht van oude opgeheven en overbelaste forum.
« Laatste verandering: 26 februari, 2010, 06:21:48 am door landellus » Gelogd
UvLvS
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 01 februari, 2010, 12:19:53 pm »

Een heel verhaal Landellus. Je maakt me wel nieuwsgierig naar wie je bent. Verder kan ik je verhaal goed volgen en maak vaak dad soort dingen mee. Hoewel de meeste mensen op zoek blijken te sein, is er bijna niemand die de op de waarheid zit te wachten. Daar ben ik allang achter. Men heeft liever vage verhalen i.p.v. werkelijke toedracht achter bepaalde acties en filosofin. En dat geeft de zwarte mager weer speelruimte om gewoon plezier te hebben. Het grootste geheim misschien wel. Gewoon een hoop lol hebben!
Ruselda
Neofiet
*

Geslacht: Vrouw

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 01 februari, 2010, 07:01:17 pm »

Salutem Landellus en welkom

Mijn denkwijze betreft goed en slecht licht en duister of andere bekende vormen hiervan bestaan niet, ik ben van mening dat er niet zo iets bestaat als slecht of goed behalve de wil en creatie van de mens hiervan, in natuur en mogelijke hogere krachten bestaat niet zo iets als goed of slecht, de uitvinding hiervan is een creatie van de mens en de mens alleen, dit wil niet zeggen dat goed of slecht de kracht hiervan niet bestaat, integendeel, ik ben getuige geweest van verschillende rituelen, exorcisme, bezeten huizen etc, genoeg om mezelf er van te overtuigen dat de kracht van goed of slecht bestaat in het geloven er van, een simpele test die gedaan werd in Engeland bewees al feitelijk de kracht van geloven, twee groepen mensen werden in verschillende afgesloten ruimtes geplaatst, een groep studenten werd niks verteld, de andere groep werd gevraagd te bidden voor de goede prestaties van de andere groepk uit deze groep bestonden studenten van verschillende geloofsovertuigingen, de groep die van niks wist werd gevraagd een maand een dagboek bij te houden, verassend genoeg werd bij de groep waar voor gebeden werd verschillende betere prestaties gevonden, in algemeen gevoel en dagelijkse bezigheden.
ALs ik het verkeert begrijp, wees vrij dat aan te tonen. Dit doet mij een beetje denken aan chaos.  Ik geloof ook dat het scheppen voornamelijk door een gedachtenstroom wordt veroorzaakt. Het is ook een beetje psychologie.

Ik ben daarom ook niet lid of houd ik me bezig met groeperingen of geloofsovertuigingen die zich bezig houden met de duistere kant van geloof , de naam hoge duistere magir geeft daarom alleen aan dat ik de kennis heb en me er mee bezighoud, dit zegt in welke manier dan ook niet dat ik een slecht iemand ben, nogmaals dit geeft aan dat ik de kennis heb, niet dat ik me bezig houd met andere mensen vervloeken of manipuleren.

Ik richt mij voornamelijk op het licht, maar waar geen duisternis is is ook geen licht. Kennis over het duistere is een basis om het licht te kennen en vooral je zelf. Ken uzelve staat er boven de tempel van Apollo in Delphi maar ook dat is een hindernis die zich in het duisternis voordoet. Maar onthoud dat kennis niet voldoende is en slechts objectief is. Het is inzicht en ervaring die leid naar wijsheid.

Nadelig is wel dat de mensen waar ik mijn kennis heb gedeeld mij de beschrijving hebben gegeven als een duister iemand, vaak vanwege onbegrip en mijn houding tegen over mensen die zich medium of magir noemen, ik sta namelijk ook bekend als iemand die deze mensen openlijk toetst op hun geloofwaardigheid, ik ben namelijk vel tegen mediums die walgelijk hoge bedragen vragen  voor hun diensten, die ik van alle mediums die ik tot nu toe tegen ben gekomen meer als 94% al oplichters beschrijf, het gevolg hiervan is dat ik op een zwarte lijst sta van organisaties die paranormale evenementen organiseren, en vaak geweerd word.

Nee daar moet ik ook niks van hebben.

De kunsten en kennis die ik bezit zijn hoe dan ook , bedoelt om mensen op een negatieve manier te benvloeden, dit echter gezegd draai ik dit om tot een positieve gebruiken voor de verbetering van kennis en begrip, ik word dan ook wel gevraagd voor hulp, door mensen die geloven aangeraakt te zijn door duisternis, verder maak ik gebruik van mijn kennis voor profilering van personen voor bedrijven en organisaties voor positieve doeleinden.
Waarom zou je mensen willen beinvloeden?

Dat mijn kennis gevaarlijk en als gevaarlijk iemand beschreven word licht dan ook niet ver van de waarheid, het gevaar licht dan ook aan de mensen waar ik deze kennis mee deel, omdat er geen wetten en grenzen bestaan in het gebruik hier van, en het een dunne lijn is tussen juist en fout gebruik, de mensen waarmee ik de kennis deel moeten dan ook een bepaalde lijn van testen doorstaan om goede wil te demonstreren, en de uitkomst hiervan kan ook alleen als goedbeschreven worden, een persoon met ook maar een kleine afwijking dat naar een negatief resultaat gaat, weiger ik alle informatie.
Deze test heb ik overgenomen van boeddhistische monniken waarvan de bedoeling is om gedachten en persoonlijkheid van een persoon naar boven te brengen, de test bestaat uit een serie cryptische zinnen waarvan de betekenis voor ieder anders is.

Oh, maar het licht kan ook gevaarlijk zijn, sterker nog, het kan je verblinden!

Ik zelf ben de zelfde test ondergaan, en heb 23 keer gefaald, tot dat ik pas goed begreep waar het om ging.

Na dat ik mijn bedoelingen en karakter verduidelijkte, kreeg ik toegang tot vele informatie die alleen via post gedeeld word, ( wat op internet staat is vaak maar een afleiding) om nieuwsgierigheid te beantwoorden.

Zelfs de post die ik ontving moest ik ontcijferen, er word namelijk gebruik van een code die al erg oud is, en vergelijkbaar met de da vinci code.

De rede dat ik hier mezelf introduceer is om foute informatie tegen te gaan en de waarheid hoog te houden.

Ik ga hier in dan ook niet te ver dan de informatie de al bekend is maar vaak onjuist gebruikt of begrepen word.

Verder ben ik opzoek naar mensen met de zelfde interesse als ik, en eventuele delen van kennis meningen en feiten.

Waarom je zelf laten testen?Het leven kent al genoeg beproevingen en is al een grote leerschool.

Het is nooit verkeerd om de waarheid te verspreiden of te corrigeren maar denk, geef parelen niet aan de zwijnen want dan gaat de kracht van je boodschap verloren. Over je bezigheden ben ik wel benieuwd naar, ik sta altijd open voor dingen of ze nou donker of licht zijn, als de manier van overbrengen maar zuiver is.

Bedankt voor je verhaal.

Aesthesis
Magus

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 01 februari, 2010, 07:39:25 pm »

Beste Landellus,

Ten eerste wil ik je welkom heten op dit forum!

Duidelijk verhaal,

Toch vroeg ik mij af; wat 'doet' zo iemand nou?

Je zegt je kennis te gebruiken om personen te profileren voor bedrijven etc, maar waarom deze kennis gebruiken voor 'mundane' zaken? Doe je het voor het geld?

Groetjes,

Leven, liefde.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 01 februari, 2010, 09:46:11 pm »

Welkom, leuk verhaal, maar feitelijk niets nieuws onder de zon.
PappaMidnight
Magus

Sssshhh...

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 02 februari, 2010, 10:05:02 am »

Volgens mij zei R.A. Wilson ooit eens : magier worden is geen excuus om je grip op de realiteit te verliezen Wink.

Desalniettemin, welkom op Aethernet.

« Laatste verandering: 03 februari, 2010, 04:14:26 pm door PappaMidnight » Gelogd

Science alone ... just doesn't cut it
landellus
Neofiet
*

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 03 februari, 2010, 08:33:59 pm »

Een heel verhaal Landellus. Je maakt me wel nieuwsgierig naar wie je bent. Verder kan ik je verhaal goed volgen en maak vaak dad soort dingen mee. Hoewel de meeste mensen op zoek blijken te sein, is er bijna niemand die de op de waarheid zit te wachten. Daar ben ik allang achter. Men heeft liever vage verhalen i.p.v. werkelijke toedracht achter bepaalde acties en filosofiën. En dat geeft de zwarte magïer weer speelruimte om gewoon plezier te hebben. Het grootste geheim misschien wel. Gewoon een hoop lol hebben!

Je hebt gelijk, de waarheid is iets wat verdraait en vermoeilijkt concept is, en lol zit zeker in mijn denkbeeld, met name als een ieder mij vraagt om hulp, en verwacht dat ik een cape en stok draag ( zou je verbazen hoe veel mensen zo echt denken )
landellus
Neofiet
*

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 03 februari, 2010, 08:53:09 pm »

ALs ik het verkeert begrijp, wees vrij dat aan te tonen. Dit doet mij een beetje denken aan chaos.  Ik geloof ook dat het scheppen voornamelijk door een gedachtenstroom wordt veroorzaakt. Het is ook een beetje psychologie.

De vrijheid van geloof licht niet in de chaos van verschillende vormen van geloof, de waarheid licht in herkennen en respecteren van deze vormen als een belangrijke culturele bron, waarvan je kunt leren, het beste geloof licht in je zelf, laat niemand je vertellen wat God is of hoe je daar volgens mee moet leven, maak je eigen beslissing, ik denk vrij geloof geloof is in je eigen mogelijkheden, en niet die van enig hogere machten.

Ik richt mij voornamelijk op het licht, maar waar geen duisternis is is ook geen licht. Kennis over het duistere is een basis om het licht te kennen en vooral je zelf. Ken uzelve staat er boven de tempel van Apollo in Delphi maar ook dat is een hindernis die zich in het duisternis voordoet. Maar onthoud dat kennis niet voldoende is en slechts objectief is. Het is inzicht en ervaring die leid naar wijsheid.

Ik ben niet iemand van de tempels, maar ben het met je eens over het begrijpen van licht en duisternis.

Waarom zou je mensen willen benvloeden?

Omdat het mogelijk is een moeder te helpen, die haar kind heeft verloren, of een machinist die niet op tijd kon remmen.

Oh, maar het licht kan ook gevaarlijk zijn, sterker nog, het kan je verblinden!

Het is maar net een mening wat iemand duister vind

Waarom je zelf laten testen?Het leven kent al genoeg beproevingen en is al een grote leerschool.

Ben ik met je eens, maar sommige informatie in handen van iemand met slechte wil of bedoelingen, of een zwak center, heeft helaas altijd nadelige gevolgen.

Over je bezigheden ben ik wel benieuwd naar, ik sta altijd open voor dingen of ze nou donker of licht zijn, als de manier van overbrengen maar zuiver is.

Ik schrijf in de loop van de avond wel iets over wat ik doe.
landellus
Neofiet
*

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 03 februari, 2010, 08:55:32 pm »

Volgens mij zei R.A. Wilson ooit eens : magier worden is geen excuus om je grip op de realiteit te verliezen Wink.

Desalniettemin, welkom op Aethernet.

Hey ik heb nooit aan toegeven gedaan als iemand zegt je bent magier, als iemand mij zo wil beschrijven dan mag dat.
landellus
Neofiet
*

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 03 februari, 2010, 09:04:37 pm »

Beste Landellus,

Ten eerste wil ik je welkom heten op dit forum!

Duidelijk verhaal,

Toch vroeg ik mij af; wat 'doet' zo iemand nou?

Je zegt je kennis te gebruiken om personen te profileren voor bedrijven etc, maar waarom deze kennis gebruiken voor 'mundane' zaken? Doe je het voor het geld?

Groetjes,

Geld ? jak ieuw wat ik doe beschrijf ik later op deze avond, "profileren" doe ik voor overheid instanties En bedrijven in vorm van sollicitatie gespreken "de juiste man voor de juiste baan" dus geen kruisverhoor of vragenstellingen die je het zweet doen uitbreken.

Ik vraag meestal een "dienst voor een dienst" (vaak geen geld) behalve rijskosten en eventuele slaapplek.

En overheid sjah ik help graag om enig pedo of verkrachter achter tralies te brengen.
Geheel gratis.

Gr landellus
PappaMidnight
Magus

Sssshhh...

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 03 februari, 2010, 09:41:17 pm »

Citaat
Hey ik heb nooit aan toegeven gedaan als iemand zegt je bent magier, als iemand mij zo wil beschrijven dan mag dat.

Don't sweat it Wink ... 'we're all mad in here'

Ik ben erg benieuwd naar je kijk op de zaken.

Science alone ... just doesn't cut it
UvLvS
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: 04 februari, 2010, 02:08:47 pm »

Er was eens niets. Plotseling was daar een aap. Die aap kwam een raar dier tegen die tegen de aap zei dad de aap een aap was.
"Hoe weet jij dad?" vroeg de aap.
"Ik, ik weet wel meer. Veel meer. Maar er is een boek waar alle antwoorden in staan."
De aap krabte eens achter de oren en was best nieuwsgierig. In het boek stond zoveel dad de aap ook andere boeken wilde lezen om meer van hed eerste boek te begrijpen.

Vandaag de dag bezit de aap een hoop feitenkennis die hed zelf aan elkaar heeft gelinkt, maar in plaats van antwoord heeft hed er alleen maar meer vragen bij gekregen. Wel is waar dad de aap in staat is volledige zinnen te antwoorden als die sommige dingen gevraagd wordt, maar langzaam aan begint hed zich te bus effen dad hed rare dier misschien wel zelf dad boek had geschreven en er geen antwoorden waren op vragen die slechts waren ontstaan door hed beargumenteren van de inhoud van een filosofisch schrijfwerk dad slecht als doel had antwoord te geven op reeds bestaande vragen.

Magi, de waarheid van de leugens. Magir, een scherpziend persoon die leugens herkent en die zo nu en dan toepast om er zelf beter van te worden.

Er is zoveel geschreven over magie en elke seconde komen er duizenden letters bij. Als je hed inzicht nmaal hebt, zul je zien dad je niet echt veranderd bent, maar niet meer als de rest van de (kudde) mensen naef overal intrapt en alles geloofd. En een beetje handig persoon weet daar geld uit te slaan.

Mijn favoriete tovenaars? Anton LaVey en Walt Disney. Die hebben niet alleen leuke boeken achter gelaten, maar ook andere producten die een hoog vermaak-gehalte hebben. Illusionisten bij uitstek. Maar eerlijk is eerlijk. Ook de ontwerpers van de Quran, Dianetics en Bijbel hebben puik werk afgeleverd als hed gaat om effectiviteit. Miljoenen zien die fantasie voor waarheid aan. Het bewijs dad magie is en werkt.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 04 februari, 2010, 04:54:19 pm »

Misschien heeft dat rare dier (ook een aap natuurlijk), die aap nooit verteld hoe hij zijn intuitie zou kunnen ontwikkelen en gebruiken.
Ruselda
Neofiet
*

Geslacht: Vrouw

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 04 februari, 2010, 06:27:27 pm »

Je gedachten over geloof kan ik mij wel in vinden.  Ik ben zelf iemand die vanuit het kosmische denkt, kan ik dat ook een hogere macht noemen? Of slechts een bron waar de hogere macht uit bestaat en waar ik uit kan tappen en 1 mee ben?

Dat over de tempel (ken u zelve) was een link zodat je weet waar dat gezegde vandaan komt, tevens een belangrijke gezegde in de alchemie en mystiek.

"Omdat het mogelijk is een moeder te helpen, die haar kind heeft verloren, of een machinist die niet op tijd kon remmen”

Een zeer nobel streven, maar het is niet de mens die je moet beïnvloeden maar de verhoudingen in het leven zelf. Het is de mens die zelf de kracht moet hebben zichzelf te beïnvloeden. Het leven beïnvloeden is een van de eerste de beste grote geheimen waar grote wijzen over gefilosofeerd hebben. Tegenwoordig spreekt men over de verboden wetenschap kwantumfysica. De theorie over de kleinste deeltjes van de materie wat  nog eens verder gaat dan de atoom, zoals energie dat nog sneller gaat dan het licht, wat tijd en ruimte die wij objectief kennen te boven gaat. 

“Ben ik met je eens, maar sommige informatie in handen van iemand met slechte wil of bedoelingen, of een zwak center, heeft helaas altijd nadelige gevolgen.”

Daarom zijn bepaalde occulte geheimen alleen voor zij die ogen hebben om te zien.
alien696
Magus Exemptus

Ik geloof in niets en zelfs daar geloof ik niet in

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 04 februari, 2010, 07:37:43 pm »

Hoi, ik ben al een paar jaar ofzo met magie bezig die banden heeft met die van Landellus... En ik vindt het tof ook een lekker breed geinterresseerd iemand aan boord te hebben.. Smiley

Vriendelijke groenten uit het land van Cuyk waar het aan de maas nog steeds goed toeven is.<br />Magie is voor iedereen, die ziet dat het ons al omringt.<br />En ook voor degenen die er voor kiezen om zich ermee te verbinden door haar te zoeken en zo zichzelf te zoeken.
Pagina's: [1] 2 3 ... 9   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it.
- George Santayana

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
8 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, yue
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18191
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register