Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: landellus zwarte magier  (gelezen 8485 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
UvLvS
Gast
« Antwoord #30 Gepost op: 22 februari, 2010, 11:30:27 pm »

Tand-Ra, hed spel des levens, zeer ver ma Q'luck. Mits in der daad aan de juiste voor waar den woord vol daan. Net zo als car ma zoet Ra, maar ook dad zal ik niet met vreem dun willen doen. . . hoe wel je elk aar wel zo erg goed ont dekt.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #31 Gepost op: 23 februari, 2010, 12:29:44 am »

Hmm, onderschat de kracht van zwarte Tantra maar niet.

Daarmee kun je iemand maken en breken.

Verdiep je er maar eens in, je zult veel paralellen ontdekken met het gedachtegoed van de C.O.S.

UvLvS
Gast
« Antwoord #32 Gepost op: 24 februari, 2010, 12:17:53 pm »

Eerlijk gezegd geen zin meer in. CoS heeft me alles geleerd wat de rest niet wil vertellen of omheen draait. 7he Sweetest 7aboo!
Nu is hed tijd om te doen waarvoor ik geboren ben... Genieten van vrouwen.
Weet je, als je iets hebt ontdekt, komt er altijd wel weer een andere vraag opzetten. Er komt geen eind aan. Waarom zou je dan in de eerste plaats starten?
Achteraf blijkt dad alle sprookjes van vroeger waar zijn en alles wat je wilde als kind maar niet mocht gewoon hed dagelijks leven is van een volwassene. Elke minuut die je besteed aan boeken en films is er weer n die je niet meer hebt kunnen besteden aan een ander mens.
De mens wil gewoon seks, en wie dad niet wilt is a. of onzeker of b. snapt/kent hed genot/plezier van seks niet. 7ussen hed seksen door is er tijd om te eten en te slapen. De rest is toch echt bijzaak. Ervan uitgaand dad je moet werken om te eten blablabla...
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #33 Gepost op: 24 februari, 2010, 03:55:03 pm »

Citaat
Nu is hed tijd om te doen waarvoor ik geboren ben... Genieten van vrouwen

Jammer voor je dat je geen sultan bent, maar dan was je waarschijnljjk van uitputting gestorven.Grin
Ik heb een kennis, die beheert een seksclub, niks voor jou? Wink

Als seks niet lekker was liepen we hier niet met z'n miljarden rond, maar als je echt dorst hebt is een glas
water ook een geschenk uit de hemel, evenals voedsel, als je hongerig bent.

Je kan (door de ander) enorm van je lichaam genieten, maar je lijf kan je ook behoorlijk laten lijden, bijv in geval van een ernstige ziekte, dat geeft je toch wel te denken.Huh

Werk kan je leven ook verrijken, of sporten tot je fysiek uitgeput raakt, dat geeft ook een heerlijke kick, (Endorfinen), het heeft uiteindelijk allemaal te maken met het manipuleren van de eigen Bio-chemie tussen de oren, dus vind de bezigheidstherapie die het best bij jou past.

Een ieder vind uiteindelijk het voor zichzelf wel uit wat voor hem/haar werkt of niet. In dat geval zijn er altijd nog de psychiaters en de Farmaceutische industrie. (in onze welvaartscultuur). Wink

« Laatste verandering: 24 februari, 2010, 03:57:17 pm door affrill » Gelogd
landellus
Neofiet
*

Geslacht: Man

"elfiddius samantes estello"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #34 Gepost op: 01 maart, 2010, 12:17:25 am »

Als jullie een discussie willen voeren over Tantra maak dan een nieuwe forum Lips Sealed
Aesthesis
Magus

Bekijk profiel
« Antwoord #35 Gepost op: 02 maart, 2010, 09:13:03 pm »

Een nieuw forum maken..? Huh

Tantra valt volgens mij wel onder wat er op dit forum besproken mag worden Tongue

Thans, ik ga ervanuit dat je vraagt of ze niet je thread willen hijacken, daar geef ik je gelijk in :3 Maak een random praat draadje oid, Affril, UvLvS.
« Laatste verandering: 02 maart, 2010, 09:14:47 pm door Aesthesis » Gelogd

Leven, liefde.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #36 Gepost op: 03 maart, 2010, 12:03:31 am »

Citaat
Tantra valt volgens mij wel onder wat er op dit forum besproken mag worden

Waarom zou dat niet kunnen? Je verkeert toch niet in de veronderstelling dat er een taboe op heerst.

Uiteindelijk is het doel je sexuele kracht niet te verliezen in een orgasme met korte bijbehorende staat van wezenloosheid, (dit zal UvLvS wel niet als muziek in de oren klinken Grin), maar door zelfbeheersing niet in deze cruciale fase te geraken en deze levenskracht door oefening te laten transformeren naar spiritueel inzicht.
Dat is de uiteindelijke doelstelling van Tantra, want er wordt ook veel onzin over geschreven.

Nou, nou, dat gaat best een zware klus worden. Grin

landellus
Neofiet
*

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #37 Gepost op: 05 maart, 2010, 05:00:03 pm »

Citaat
Tantra valt volgens mij wel onder wat er op dit forum besproken mag worden

Waarom zou dat niet kunnen? Je verkeert toch niet in de veronderstelling dat er een taboe op heerst.

Uiteindelijk is het doel je sexuele kracht niet te verliezen in een orgasme met korte bijbehorende staat van wezenloosheid, (dit zal UvLvS wel niet als muziek in de oren klinken Grin), maar door zelfbeheersing niet in deze cruciale fase te geraken en deze levenskracht door oefening te laten transformeren naar spiritueel inzicht.
Dat is de uiteindelijke doelstelling van Tantra, want er wordt ook veel onzin over geschreven.

Nou, nou, dat gaat best een zware klus worden. Grin

Ow dear
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #38 Gepost op: 06 maart, 2010, 12:49:30 am »

Zeg dat wel. Niet mijn ding. Wink
Aesthesis
Magus

Bekijk profiel
« Antwoord #39 Gepost op: 06 maart, 2010, 01:52:58 am »

Die 'wezenloosheid' die jij noemt afrill, kan gebruikt worden als een staat van gnosis waarin men krachtige vormen van magie kan uitvoeren, dus ik stel zo nog mijn vraagtekens bij het enkel orgasme-loze seks..

Niets is goed in extremen, ejaculatie hoort daar ook bij Tongue

Leven, liefde.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #40 Gepost op: 06 maart, 2010, 04:00:34 am »

Je vertelt me niets nieuws, ik heb er tal van Sigillen mee opgeladen, maar soms wil je ook wel eens vergeten puur om het vergeten.Wink

Ik serveer de Tantrische filosofie niet af, maar na me erin verdiept te hebben, kwam ik tot de conclusie dat het niet mijn ding was.

Quote Aesthesis: Niets is goed in extremen, ejaculatie hoort daar ook bij?

Daar heb je gelijk aan, teveel sex berooft je van je levenskracht.(Qi of Prana, hoe je het maar benoemen wil)
B.Engel
Ach waren alle menschen wijsch en wilden daarbij wel. De Aard waar haar een paradijs, nu isse meest een hel.
Magus

Vrijheid, liefde, water

Bekijk profiel
« Antwoord #41 Gepost op: 07 maart, 2010, 02:49:16 pm »

Quote Aesthesis: Niets is goed in extremen, ejaculatie hoort daar ook bij?

Daar heb je gelijk aan, teveel sex berooft je van je levenskracht.(Qi of Prana, hoe je het maar benoemen wil)

Zou het nog wat uitmaken vanuit welke intentie, liefde of lust?
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #42 Gepost op: 07 maart, 2010, 04:46:41 pm »

Citaat

Of beide, het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten, maar ik dacht het niet, ook zal zit je barstensvol liefde, het blijft je toch energie kosten.
landellus
Neofiet
*

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #43 Gepost op: 09 maart, 2010, 02:32:35 am »

Citaat

Of beide, het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten, maar ik dacht het niet, ook zal zit je barstensvol liefde, het blijft je toch energie kosten.

Tantra

De kunst van het bevredigen van beide partners, in welk boek dat je leest, is het maar net welke de hoofdrol neemt, en het bij rolletje, vaak vind ik de man als leider te vaak besproken, en als ik een ander boek lees, is het net of ik een vrouw hoor smeken, dat alle mannen hun ejaculatie moeten leren beheersen, komt net iets te vaak terug in elk hoofdstuk, zins ik die kunst allang beheers vind ik bevrediging dit herhalende hoofdstuk over te slaan ( dus hele boek )

natuurlijk in mijn ondervinding de ideale minnaar te worden, neus ik rond ik andere boekjes waar onder de veel besproken kama sutra, waar ik dan wel veel wijsheden in vind, en uiteindelijk uit oefen op een slachtoffer die 5 uur later totaal bevredigt na licht sidderen, en zachtjes fluistert  o GOD O God, waarbij ik denk, hebben we een trio gehad?

Na dat ik vraag wat haar beleving was, zegt: Jezus dat was lekker, drie kerels?
Wat uiteindelijk nadelig uitvalt als mevrouw hier vaker om begint te vragen.
Niet dat de totale bevrediging van mijn ego niet voldaan is, maar nu mis ik al snel de vluggertjes en lekker slapen, gezien dat veel minder energie kost.

Tot dat ik een modern 70 pagina boekje vind over Fellatio en die haar mee geef om te bestuderen, helaas ziet ze dit eerst als een belediging, maar nieuwsgierigheid wint, en ik ander half weekje later lig te sidderen, en ik lig te mekkeren kut kut neee daar gaat mijn orgasme controle.

Nee heren echt laat die boekjes maar liggen.

Grin

zo nou heb ik verdorie toch mee gedaan in deze discussie die (N)ergens over gaat.

affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #44 Gepost op: 09 maart, 2011, 03:46:45 am »

Wel interessant eens kennis van te nemen.

http://www.saisathyasai.com/baba/great-tantra-challenge-sanal-edamaruku-joseph-samkhya-surinder-sharma.html
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 9   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
The supreme satisfaction is to be able to despise one's neighbor and this fact goes far to account for religious intolerance. It is evidently consoling to reflect that the people next door are headed for hell.
- Aleister Crowley

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
7 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, yue
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18191
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register