Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: landellus zwarte magier  (gelezen 8500 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
pris
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 05 februari, 2010, 11:24:38 am »

Om mijn Id te beschermen en de negatieve wil van anderen houd ik het even bij mijn gegeven naam Landellus .

Even een klein beetje uitleg over wie ik ben en wat ik doe.

Al van af 16 jarige leeftijd ben ik geïnteresseerd in het occulte bovennatuurlijke en onverklaarbare, mijn zoektocht en studie, naar deze onderwerpen zijn van hobby naar professioneel gegaan, mijn zoektocht naar feiten verhalen meningen en het in het licht brengen van de “waarheid” .

Ik ben inmiddels 28 jaar en word door veel mensen beschreven die de zelfde interesses hebben als ik als een duistere magiër demonloog exorcist, mijn zoektocht heeft me een diepe kijk gegeven in verschillende vormen van geloof, laat ik duidelijk zijn dat ik mezelf niet zie als een duister iemand, om duidelijk te maken wat ik hier mee bedoel lees het volgende.

Mijn denkwijze betreft “goed en slecht” licht en duister of andere bekende vormen hiervan bestaan niet, ik ben van mening dat er niet zo iets bestaat als slecht of goed behalve de wil en creatie van de mens hiervan, in natuur en mogelijke hogere “krachten” bestaat niet zo iets als goed of slecht, de uitvinding hiervan is een creatie van de mens en de mens alleen, dit wil niet zeggen dat goed of slecht de kracht hiervan niet bestaat, integendeel, ik ben getuige geweest van verschillende rituelen, exorcisme, bezeten huizen etc, genoeg om mezelf er van te overtuigen dat de kracht van goed of slecht bestaat in het geloven er van, een simpele test die gedaan werd in Engeland bewees al feitelijk de kracht van geloven, twee groepen mensen werden in verschillende afgesloten ruimtes geplaatst, een groep studenten werd niks verteld, de andere groep werd gevraagd te bidden voor de goede prestaties van de andere groep, uit deze groep bestonden studenten van verschillende geloofsovertuigingen, de groep die van niks wist werd gevraagd een maand een dagboek bij te houden, verassend genoeg werd bij de groep waar voor gebeden werd verschillende betere prestaties gevonden, in algemeen gevoel en dagelijkse bezigheden.

Ik ben daarom ook niet lid of houd ik me bezig met groeperingen of geloofsovertuigingen die zich bezig houden met de duistere kant van geloof , de naam hoge duistere magiër geeft daarom alleen aan dat ik de kennis heb en me er mee bezighoud, dit zegt in welke manier dan ook niet dat ik een slecht iemand ben, nogmaals dit geeft aan dat ik de kennis heb, niet dat ik me bezig houd met andere mensen vervloeken of manipuleren.

Nadelig is wel dat de mensen waar ik mijn kennis heb gedeeld mij de beschrijving hebben gegeven als een duister iemand, vaak vanwege onbegrip en mijn houding tegen over mensen die zich medium of magiër noemen, ik sta namelijk ook bekend als iemand die deze mensen openlijk toetst op hun geloofwaardigheid, ik ben namelijk vel tegen mediums die walgelijk hoge bedragen vragen  voor hun diensten, die ik van alle mediums die ik tot nu toe tegen ben gekomen meer als 94% al oplichters beschrijf, het gevolg hiervan is dat ik op een zwarte lijst sta van organisaties die paranormale evenementen organiseren, en vaak geweerd word.

De kunsten en kennis die ik bezit zijn hoe dan ook , bedoelt om mensen op een negatieve manier te beïnvloeden, dit echter gezegd draai ik dit om tot een positieve gebruiken voor de verbetering van kennis en begrip, ik word dan ook wel gevraagd voor hulp, door mensen die “geloven” aangeraakt te zijn door duisternis, verder maak ik gebruik van mijn kennis voor profilering van personen voor bedrijven en organisaties voor positieve doeleinden.

Dat mijn kennis “gevaarlijk” en als gevaarlijk iemand beschreven word licht dan ook niet ver van de waarheid, het gevaar licht dan ook aan de mensen waar ik deze kennis mee deel, omdat er geen wetten en grenzen bestaan in het gebruik hier van, en het een dunne lijn is tussen juist en fout gebruik, de mensen waarmee ik de kennis deel moeten dan ook een bepaalde lijn van testen doorstaan om goede wil te demonstreren, en de uitkomst hiervan kan ook alleen als “goed”beschreven worden, een persoon met ook maar een kleine afwijking dat naar een negatief resultaat gaat, weiger ik alle informatie.
Deze test heb ik overgenomen van boeddhistische monniken waarvan de bedoeling is om gedachten en persoonlijkheid van een persoon naar boven te brengen, de test bestaat uit een serie cryptische zinnen waarvan de betekenis voor ieder anders is.

Ik zelf ben de zelfde test ondergaan, en heb 23 keer gefaald, tot dat ik pas goed begreep waar het om ging.

Na dat ik mijn bedoelingen en karakter verduidelijkte, kreeg ik toegang tot vele informatie die alleen via post gedeeld word, ( wat op internet staat is vaak maar een afleiding) om nieuwsgierigheid te beantwoorden.

Zelfs de post die ik ontving moest ik ontcijferen, er word namelijk gebruik van een code die al erg oud is, en vergelijkbaar met de “da vinci code”.

De rede dat ik hier mezelf introduceer is om foute informatie tegen te gaan en de waarheid hoog te houden.

Ik ga hier in dan ook niet te ver dan de informatie de al bekend is maar vaak onjuist gebruikt of begrepen word.

Verder ben ik opzoek naar mensen met de zelfde interesse als ik, en eventuele delen van kennis meningen en feiten.

Ik ben bekend met.
Voodoo
Verschillende vormen van geloof. Egyptisch, Bijbels, Keltisch,Islam, Nadru, Meladamu,  Paganisme,Boedisme  etc.
Duivel aanbidding
Cryptische mythologie
Gestorven geloofvormen
Dode talen
Sigillenmagie
Witte & zwarte magie
Seks magie
Wicca
Bekende paranormale begrippen en menselijke mogelijkheden.
Plasma

(engelse begrippen)
Divination
Thaumaturgy
ESP
Theurgy
Tantra
Necromancy
Gnosis

Berichten naar mijn email worden niet beantwoord, stuur je vragen via deze site naar mijn e mail of reageer onder dit bericht.

jammer dat je niet even de moeite hebt genomen om op me privebericht te reageren, en nee is niet je hotmail.zie dat je telkens online komt maar geen moeite neemt om even kort te reageren. jammer hoor
« Laatste verandering: 05 februari, 2010, 11:28:04 am door pris » Gelogd
UvLvS
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 05 februari, 2010, 05:24:51 pm »

@Aril

niets dan een zoek tocht naar meer,
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 05 februari, 2010, 10:02:09 pm »

Lekker allround. Grin
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 05 februari, 2010, 10:03:55 pm »

Tantra vind ik trouwens helemaal niks, wat je dat wel niet voor opgeven.
Never en nooit niet.Wink
Ruselda
Neofiet
*

Geslacht: Vrouw

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 06 februari, 2010, 11:40:12 am »

Tantra vind ik trouwens helemaal niks, wat je dat wel niet voor opgeven.
Never en nooit niet.Wink

Zoals?
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 06 februari, 2010, 04:36:36 pm »

Ruselda,

Moet ik nu een heel verhaal gaan ophangen over het sublimeren van onze sexuele driften?

Als je iets van Tantra weet, begrijp je vast wel waar ik op doel.
Het is een afweging.Wink

Groet,

Affrill.
Ruselda
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 06 februari, 2010, 06:17:20 pm »

Ruselda,

Moet ik nu een heel verhaal gaan ophangen over het sublimeren van onze sexuele driften?

Als je iets van Tantra weet, begrijp je vast wel waar ik op doel.
Het is een afweging.Wink

Groet,

Affrill.

Niks moet, behalve naar de WC gaan, eten, drinken, slapen en doodgaan voor de rest, alles mag  Wink
Ik weet er wel wat van af maar wil het ook graag van anderen horen hoe zij er over denken.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 06 februari, 2010, 06:26:10 pm »

Kennis willen nemen van een andersmans gedachtengoed is niets mis mee, maar open deuren intrappen vind ik weer een ander verhaal.Wink

Als je erover had willen wil discussieren, heb je toch de mogelijkheid om inhoudelijk direct op mijn post in gaan?, i.p.v naar de bekende weg te vragen?

Zal ik het voortouw maar nemen, doe jij iets met Tantra?
Ruselda
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 06 februari, 2010, 09:06:22 pm »

Kennis willen nemen van een andersmans gedachtengoed is niets mis mee, maar open deuren intrappen vind ik weer een ander verhaal.Wink

Als je erover had willen wil discussieren, heb je toch de mogelijkheid om inhoudelijk direct op mijn post in gaan?, i.p.v naar de bekende weg te vragen?

Zal ik het voortouw maar nemen, doe jij iets met Tantra?

Ah zo, je bent nooit verplicht je privé te openbaren, als ik je die indruk gegeven heb hierbij sorry. Het opentrappen van deuren is niet echt bepaald mijn stijl, kan dat tegenwoordig al met een vraag?

Nee ik doe niks met tantra, aangezien ik single ben maar heb er wel dingen over gelezen. Je gaf een mening zonder enige inhoud dus hoe kan ik inhoudelijk ingaan op jou post? Dus dan vraag ik het maar.

« Laatste verandering: 06 februari, 2010, 09:09:53 pm door Ruselda » Gelogd
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 06 februari, 2010, 11:14:53 pm »

Hai Ruselda,

Bij het beoefening van Tantra kun je je sexuele kracht door bepaalde oefeningen transformeren tot spiritueel inzicht. (het ontwaken van Kundalini, even heel kort door de bocht, er staat genoeg informatie over op Internet).
Dat kan met en zonder partner.

Citaat
Je gaf een mening zonder enige inhoud dus hoe kan ik inhoudelijk ingaan op jou post?

Ik gaf toch wel een duidelijke inhoudelijke reactie, niet mijn ding, ergo, ik verspil liever mijn levenskracht.Wink

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

Groet,

Affrill. 
Ruselda
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 06 februari, 2010, 11:41:49 pm »

Over de enegrien, kundalini en chackra's ben ik wel bekend in, Ik heb veel oefeningen gelezen maar dan beschrijven ze dat met een parnter. Vandaar. Ik moet af en toe van die energie af en dat wil niet doormiddel van een slippertje.

Bedankt iig.

affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #26 Gepost op: 07 februari, 2010, 01:35:49 am »

Tantra omvat veel meer dan seksuele magie, zeggen termen als Indrajala, Vashikaran, Mantra, Yantra etc je iets?
B.Engel
Ach waren alle menschen wijsch en wilden daarbij wel. De Aard waar haar een paradijs, nu isse meest een hel.
Magus

Geslacht: Man

Vrijheid, liefde, water

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 07 februari, 2010, 07:57:53 pm »

Over de enegrien, kundalini en chackra's ben ik wel bekend in, Ik heb veel oefeningen gelezen maar dan beschrijven ze dat met een parnter. Vandaar. Ik moet af en toe van die energie af en dat wil niet doormiddel van een slippertje.

Bedankt iig.

Vermoedelijk moeten de meeste mensen veel en lang van elkaar houden wil het slagen. En in staat zijn tot geven in plaats van nemen. Bij een slippertje kan je ook veel van iemand houden maar door de korte duur ervan heb je te weinig tijd om de bijzondere gevoelens, die de slagingskans verhogen, zich te laten verankeren, ondanks dat je nog erg veel van iemand kan houden.
landellus
Neofiet
*

Geslacht: Man

"elfiddius samantes estello"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #28 Gepost op: 09 februari, 2010, 02:41:53 pm »

Bedankt iig.

Vermoedelijk moeten de meeste mensen veel en lang van elkaar houden wil het slagen. En in staat zijn tot geven in plaats van nemen. Bij een slippertje kan je ook veel van iemand houden maar door de korte duur ervan heb je te weinig tijd om de bijzondere gevoelens, die de slagingskans verhogen, zich te laten verankeren, ondanks dat je nog erg veel van iemand kan houden.

Waar gaat dit over ?
Ow dit is dus niet aan mij gericht, maar hey Tantra heeft veel voordelen, MET partner  Wink
momi
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: 21 februari, 2010, 01:57:28 pm »

hey hallo
ik heb je een mail verstuurd hier op de site naar je inbox
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 9   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
Wie voor een groot publiek werkt is een arme duivel; hij tobt zich af en krijgt stank voor dank.
- Johann Wolfgang von Goethe

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
7 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, yue
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18191
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register