Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: hoe kom ik er aan?  (gelezen 1111 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
butterfly
Gast
« Gepost op: 11 september, 2003, 04:31:03 pm »

haloow daar, k weet niet zo goed hoe k moet beginnen dus k doe het maar zo. ik ben 15 jaar oud en k zit ergens mee. toen ik nog klein was heb ik in een boze bui enkele dingen doen ontploffen. mn ouders dachten/denken dat die apparaten dat doen omdat ze kapot zijn, maar ik weet beter. ik heb een zeer grote engergie vorm in mijn lichaam waar ik allerlei dingen mee kan laten gebeuren en doen. ik heb ook een aantal keer dingen voorspelt die exact zo uitkwamen ( dit is 2 keer gebeurd) ik heb af en toe ook last een soort van koorts achtige aanvallen en dan zie k af en toe geesten.

ik heb het hier met vrienden van mij over gehad en zij hebben ook wel eens geesten gezien maar hebben hier verder geen verstand van,

nou is mijn vraag of jullie enkele van deze dingen kunnen verklaren en hoe ik het beste met die energie in mijn lichaam kan omgaan.
want ik wil mezelf en andere mensen niet mee lastig vallen

alvast bedankt!!! xxxxxxxxx ..*..butterfly..*..
Tsjebbe
Zelator
**

Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 14 februari, 2010, 09:11:59 pm »

Het is al lang geleden dat dit topic is geopend. Maar heb je er nog steeds last van ?

The wicked, in the haughtiness of his countenance, does not seek Him. All his thoughts are, "There is no God."
landellus
Neofiet
*

Geslacht: Man

"elfiddius samantes estello"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 27 februari, 2010, 12:11:57 am »

haloow daar, k weet niet zo goed hoe k moet beginnen dus k doe het maar zo. ik ben 15 jaar oud en k zit ergens mee. toen ik nog klein was heb ik in een boze bui enkele dingen doen ontploffen. mn ouders dachten/denken dat die apparaten dat doen omdat ze kapot zijn, maar ik weet beter. ik heb een zeer grote engergie vorm in mijn lichaam waar ik allerlei dingen mee kan laten gebeuren en doen. ik heb ook een aantal keer dingen voorspelt die exact zo uitkwamen ( dit is 2 keer gebeurd) ik heb af en toe ook last een soort van koorts achtige aanvallen en dan zie k af en toe geesten.

ik heb het hier met vrienden van mij over gehad en zij hebben ook wel eens geesten gezien maar hebben hier verder geen verstand van,

nou is mijn vraag of jullie enkele van deze dingen kunnen verklaren en hoe ik het beste met die energie in mijn lichaam kan omgaan.
want ik wil mezelf en andere mensen niet mee lastig vallen

alvast bedankt!!! xxxxxxxxx ..*..butterfly..*..

Inderdaad beetje apart dat dit onbeantwoord is gebleven, zou je mij een mailtje kunnen sturen waar je last van hebt
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
Our stitching and unstitching has been naught.
- William Butler Yeats

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
8 gasten, 0 leden

5 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, Odion, Danthar
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18197
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register