Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Iets achtervolgt mij?  (gelezen 880 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Tsjebbe
Zelator
**

Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Gepost op: 24 april, 2010, 10:44:08 pm »

Hoi.

Ik heb een probleem en ik weet niet wat er aan te doen, ik denk trouwens een serieus probleem. Ik ga beginnen waar ik denk dat het begon. Het is een serieus lang verhaal.

In onze familie zijn er een paar mensen die hoog sensorisch zijn. Het gaat al lang mee. Zo zijn een nonkel en tante van mij hoog sensorisch. Ongeveer ander half jaar geleden begon ik echter alles te ontdekken en ook mensen zeer goed aan te voelen. Ik merkte dat er iets mis was met mijn tante. Ze was vaak zeer onrustig, en ze had bijna geen energie. En een paar maanden erna pleegde ze zelfmoord. Ik vond dit erg. Nouja, mijn nonkel wou niet meer in het huis wonen dus boden wij hem onderdak omdat we een heel groot huis hebben. Mijn ouders en broer zijn niet hoog sensorisch dus ze dachten waarschijnlijk dat mijn tante depressief was.
Alles goed en wel. Maar na een maand kwamen er vaak ruzies in mijn gezien, wat ik raar vond omdat mijn ouders nooit ruzie maakten. Ik sloeg mijn kleine zusje zelfs n keer en ik was erna heel bang. Ook mijn zusje schoot vaak wakker 's nachts en maakte al gillend iedereen wakker. Nouja de meeste dingen blijven zo doorgaan.
Mijn nonkel leek depressief te worden. En hij keek altijd heel bezorgd naar mij. Hij werd zwakker. En moe.
Op het moment is hij altijd zeer bleek en heeft zere grote wallen. Hij is heel stil en ziet er wel 10 jaar ouder uit. Terwijl hij altijd een zeer vriendelijk en gelukkig en luidruchtig iemand was.
Gisteren nacht werd ik ineens wakker doordat ik een heleboel gekreun hoorde van uit zijn kamer. Ik ging er naar toe en kreeg de indruk alsof ik er niet welkom was. Ik kreeg bang maar ben doorgegaan. In zijn kamer lag mijn nonkel te ijlen en te schreeuwen. Ik voelde duidelijk de intensiteit van een intensiteit. Dus deed ik wat ik met elke intensiteit doe. Ik verzamelde al mijn energie, balde hem samen en richte hem met al mijn kracht op de intensiteit. Hij ging langzaam weg omdat ik denk dat hij het niet had verwacht. Dus deed ik het nogmaals. Uiteindelijk was hij weggevlucht. Mijn nonkel werd terug wakker en waarschuwde mij niet naar de kelder te gaan. Hij is een week later opgenomen wegens oververmoeidheid.
Ik had dus besloten de raad van mijn nonkel te volgen en vermeide de kelder. Tegenover mijn ouders had ik meestal wel ene excuus. Ik heb dit een maand volgehouden tot mijn zus weer nachtmeries begon te krijgen en ik op een nacht naar haar toe ging en diezelfde intensiteit voelde. Hij week direct van mij weg. Ik was razend en ben energie beginnen te verzamelen tot ik niet meer kon. Ik ben in de kelder gaan zitten en ben de intensiteit begin roepen. (ik had een cirkel gemaakt etc... had me volledig beveiligd zover ik het kan) Ineens voelde ik hem en ben energie op hem begin te vuren met het doel hem te vernietigen. Als maar voelde ik dat mijn energie opgeraakte en ineens stond ik in verbinding met de intensiteit en begon hij mijn energie op te zuigen. Ik ben weggevlucht uit huis tot hij mij niet meer volgde. Ik zit nu bij een vriend. Ik ben zo bang, ik durf niet meer naar huis.

Grt.

The wicked, in the haughtiness of his countenance, does not seek Him. All his thoughts are, "There is no God."
Danthar
Global Moderator
Magus Exemptus

White Galactic Mirror

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 25 april, 2010, 03:49:58 pm »

Al thuis? Wat zeggen je ouders? Praat je er over? Hoe gaat het nu? Wat wil je?

Ontspannen, verandering van gezichtspunt, doorbreken, overstijgen, uittreden... Grenzen en onze mogelijkheid ze te verleggen, ze op te lossen of door ze heen te gaan. Durven spelen in open bewustzijn.
Magie.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 25 april, 2010, 04:36:04 pm »

Tjebbe,

Hoe ervoer je het contact met de intensiteit, wat voor gevoel (emotie) maakte je dat nu precies bij jou los en wat veroorzaakte nu dat je zo angstig werd, dat je er vandoor ging.

Ik zal je een persoonlijke mail sturen wat ik ooit eens in een huis (logeeradres) op vakantie in Amerika heb meegemaakt, dat was voor mij ook nogal ingrijpend, misschien heb je er iets aan.   

Tsjebbe
Zelator
**

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 25 april, 2010, 10:42:21 pm »

Al thuis? Wat zeggen je ouders? Praat je er over? Hoe gaat het nu? Wat wil je?

Ik durf echt niet naar huis. Ik heb mijn ouders gebeld. Ze begonnen weer te zagen. Dat ik gek ben enzo.

Tjebbe,

Hoe ervoer je het contact met de intensiteit, wat voor gevoel (emotie) maakte je dat nu precies bij jou los en wat veroorzaakte nu dat je zo angstig werd, dat je er vandoor ging.

Ik zal je een persoonlijke mail sturen wat ik ooit eens in een huis (logeeradres) op vakantie in Amerika heb meegemaakt, dat was voor mij ook nogal ingrijpend, misschien heb je er iets aan.   

Eerst (toen ik nog al mijn energie had) voelde ik me gelukkig zoals ik mij altijd voel als ik energie heb. En toen werd ik angstig, deels omdat ik voelde dat mijn energie opgeraakte maar ook om een andere reden, ik weet niet welke, die laatste rede is ook waarom ik heel verdrietig werd. Ik dacht aan zelfmoord, snijden, vrienden de mij hebben verraden en nog 'niet-leuke' dingen in mijn leven... En toen maakte ik de klik dat het door de intensiteit was waarschijnlijk en werd ik nog banger en ben ik gaan lopen. Terwijl ik verdrietig was hoorde ik ook een stem. Zo heel hol, als in een film, ken je wel. Ik kreeg het ook heel koud. En iets keek naar mij.

En voor die mail. Dit is mijn mail adres: tsjebbevandamme@gmail.com

Ik wil er nog aan toevoegen dat ik al veel in contact ben gekomen met intensiteiten en dat ik alles wat ik hiervoor schreef wel voelde maar vele malen zwakker. En ik kon het ook altijd overwinnen. Nu totaal niet.

The wicked, in the haughtiness of his countenance, does not seek Him. All his thoughts are, "There is no God."
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
Intolerance is evidence of impotence.
- Aleister Crowley

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
8 gasten, 0 leden

5 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, Odion, Danthar
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18197
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register