Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Nieuweling  (gelezen 1258 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Ifriet
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 18 augustus, 2009, 01:32:07 am »

Hallo mensen, ik ben een nieuweling zowel in het forum als in de magische wereld. Ik heb een aantal vragen, ik bedank de mensen die erop reageren, ik hoop ze te kunnen belonen op een dag.

1. Zijn er mensen die een korte introductie kunnen geven aan me?
2. Ik heb de kleuren wit en zwart gezien, is er iemand die me begrijpt?
3. Waar kan ik een magier vinden in Noord-Holland of Zuid-Holland? Het liefst de beste in Nederland, dan kan maakt de locatie niet uit.
4. Welke kleuren magie bestaan er?
Ifriet
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 18 augustus, 2009, 01:33:58 am »

P.s. Ik wil graag magie zelf gaan leren, zijn er mensen die het me willen leren? Waar ik dan echt lessen kan krijgen.
alien696
Magus Exemptus

Geslacht: Man

Ik geloof in niets en zelfs daar geloof ik niet in

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 18 augustus, 2009, 11:17:31 am »

In de komende tijd zal er een nieuwe orde opstaan uit de as van de Golden Dawn beweging. Deze phoenix heet de Chaotische Golden Dawn en is een afspiegeling van het leven van Tahuti en niet die van Christius en dus Osiris. Allen die willen leren van mijn systemen en meer en echt l;es willen krijgen van in ieder geval een man die het een beetje kan die kunnen zich aanmelden via mijn persoonlijke email.
Ikzal er rekening mee houden dat we het hier niet hebben over een grootse magische orde in een keer maar een kleine maar serieuze beweging, die zich inzet voor al diegenen die willen bijdragen ook aan de Cthulhic en Chaotische current.
De eerste loge zal de Ghatanathoa loge zijn in onze eigen achtertuin.
Deze gaat gebouwt worden binnen nu en afzienbare tijd en is al grotendeels uitgedacht.
Dus tja... Een meester?
Ik weet niet.
De beste van nederland?
Geen idee.
Wel lekker breed.

Vriendelijke groenten uit het land van Cuyk waar het aan de maas nog steeds goed toeven is.<br />Magie is voor iedereen, die ziet dat het ons al omringt.<br />En ook voor degenen die er voor kiezen om zich ermee te verbinden door haar te zoeken en zo zichzelf te zoeken.
Odion
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 18 augustus, 2009, 11:56:33 am »

P.s. Ik wil graag magie zelf gaan leren, zijn er mensen die het me willen leren? Waar ik dan echt lessen kan krijgen.

Hoi Ifriet,

In de occulte tradities wordt altijd gezegd:

'Wanneer de student er klaar voor is zal de leraar verschijnen".

Je doet er wellicht goed aan om eerst het e.e.a. te gaan lezen en bekijken wat er zoal is. Er zijn zoveel tradities en er is ook zoveel aan variatie dat het goed is om daar eens naar te kijken. Magie is niet iets wat je even leert en kwalificaties zoals goed slecht zwart wit  etc etc maken de verwarring vaak alleen maar groter omdat het sterk relatief is en daardoor ook weer zeer subjectief. Wat is goed?
Jij zal uiteindelijk de beslissing moeten nemen over en wat je goed vind daarom is voorstudie wel belangrijk.

Wellicht zijn er mensen op dit forum die jou boeken kunnen aanbevelen Smiley

Veel succes met je zoektocht!

Met vriendelijke groet,

Odion
Danthar
Global Moderator
Magus Exemptus

White Galactic Mirror

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 18 augustus, 2009, 12:47:02 pm »

Hoi, welkom.
Vraagje: puur enorm volledig en eerlijk, waarom wil je het?

Ontspannen, verandering van gezichtspunt, doorbreken, overstijgen, uittreden... Grenzen en onze mogelijkheid ze te verleggen, ze op te lossen of door ze heen te gaan. Durven spelen in open bewustzijn.
Magie.
Ifriet
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 18 augustus, 2009, 02:24:51 pm »

Hoi, welkom.
Vraagje: puur enorm volledig en eerlijk, waarom wil je het?

Ik zal je een persoonlijk bericht sturen erover. En ik bedank de andere 2 leden voor hen antwoord. Maar ik heb een belangrijke vraag die ik niet op de forum wil zetten, omdat ik weet dat dit geheim word gehouden, kan ik iemand hierover een bericht sturen?
Tij
Extra titel? Why need 2?
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 18 augustus, 2009, 04:07:26 pm »

Aller eerst welkom Cheesy

Zoals er al eerder is aanbevolen lees jezelf eerst in op internet of in boeken, of gewoon hier op het forum in het Artikelen gedeelde.

Over de vraag die je neit wil stellen in het openbaar, Ik wil graag kijken of ik hem kan beantwoorden en je kunt ervan uitgaan dat ik mijn woord houd en het neit verder vertel Wink

The pen is mightier then the sword... if the sword is short en the pen is sharp.
Madm
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 05 maart, 2010, 11:19:20 am »

1. Zijn er mensen die een korte introductie kunnen geven aan me?

Magie is een gevaarlijk vak voor fluffbunnies die niet weten waar ze mee bezig zijn (zie demon-topic). Ga op die wijze door en je brengt vanzelf een einde aan je eigen leven. Kort genoeg?

2. Ik heb de kleuren wit en zwart gezien, is er iemand die me begrijpt?

Geweldig, doen er in de magie niet toe. Grey is the colour of the world.

3. Waar kan ik een magier vinden in Noord-Holland of Zuid-Holland? Het liefst de beste in Nederland, dan kan maakt de locatie niet uit.

....*staart je aan*..............................10, 20, of 30 jaar ervaring? Wat dacht je van wat eigen solitische moeite?

4. Welke kleuren magie bestaan er?

Alle kleuren zowel als geen kleuren. Niets wat komt voort uit Iets, en Iets dat voorkomt uit Niets.

*Everything is permitted and nothing is true*

Maddy
« Laatste verandering: 05 maart, 2010, 11:22:12 am door Madm » Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
An it harm none, do as ye will
- Wiccan Rede

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
8 gasten, 0 leden

5 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, Odion, Danthar
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18197
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register