Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: relatie herstel en ex terug  (gelezen 4235 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
666
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 05 mei, 2010, 11:24:08 pm »

In 2008 had ik hier ooit een topic over gemaakt en iedereen maar lagen en zeveren,
maar heb wel het nieuws te melden dat we hierdoor wel weer terug te samen zijn door relatie hertstel we zijn terug een koppel sinds begin januari 2009 en hebben nu samen een zoontje van 5 maand en alles is perfekt.En niets is gedwongen daarmee,het is wel geholpen geweest maar ze had nog altijd een vrije keuze.  Grin
Danthar
Global Moderator
Magus Exemptus

Geslacht: Man

White Galactic Mirror

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 06 mei, 2010, 01:17:23 am »

Gefeliciteerd!

Ontspannen, verandering van gezichtspunt, doorbreken, overstijgen, uittreden... Grenzen en onze mogelijkheid ze te verleggen, ze op te lossen of door ze heen te gaan. Durven spelen in open bewustzijn.
Magie.
jamathi
Practicus

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 06 mei, 2010, 11:18:20 pm »

Gefeliciteerd.

Maar ik ben wel nieuwsgierig naar wat je precies gedaan hebt?

UvLvS
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 06 mei, 2010, 11:52:23 pm »

Wink enzo  Cheesy kan  Grin het   Azn natuurlijk  Shocked ook  Tongue gewoon  Cool

UvLvS 7!VH
carmen
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 23 augustus, 2010, 12:17:05 pm »

gefeliciteerd.
Maar net wat iemand anders ook al vroeg, wat heb je gedaan of laten doen dan?
Beliah
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 07 september, 2010, 01:53:28 pm »

Ik denk dat het HET LOT was aangezien er geen antwoord komt hoe men het heeft gedaan ?

Ik ben ook wel nieuwsgierig. Hieruit zouden we allen kunnen leren ;-)
truus
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 21 september, 2010, 11:04:44 am »

Ik denk dat het HET LOT was aangezien er geen antwoord komt hoe men het heeft gedaan ?

Hallo ik zou ook graag willen weten hoe ik relatieherstel zou kunnen doen. Wie kan me dat vertellen?
B.Engel
Ach waren alle menschen wijsch en wilden daarbij wel. De Aard waar haar een paradijs, nu isse meest een hel.
Magus

Geslacht: Man

Vrijheid, liefde, water

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 22 september, 2010, 11:46:27 pm »

Hallo ik zou ook graag willen weten hoe ik relatieherstel zou kunnen doen. Wie kan me dat vertellen?

Over dit onderwerp is al heel veel geschreven op dit forum, probeer dat eerst eens te lezen.
UvLvS
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 22 september, 2010, 11:51:58 pm »

misschien dat sommige vrouwen maar eerst moeten leren een relatie niet tot het uiterste te drijven.
vrouwen kunnen zo ver gaan om je maar te testen. gaat niet altijd op, maar soms... Cry
jamathi
Practicus

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 23 september, 2010, 12:51:03 am »

misschien dat sommige vrouwen maar eerst moeten leren een relatie niet tot het uiterste te drijven.
vrouwen kunnen zo ver gaan om je maar te testen. gaat niet altijd op, maar soms... Cry

Hier ben ik het wel mee eens.
Waarom ze dat doen is mij niet duidelijk.

Ik ken ook een voorbeeld van een vrouw die de grens vond, maar toen was ze al te ver gegaan.
Toen ging ze huilen en wil al jaren wraak. ( geen ex van mij)

Ik krijg wel eens het idee, dat ze extreem zijn, met wie zwijgt stemt toe.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 23 september, 2010, 02:24:54 am »

Vrouwen moeten je testen, hun gevoel drijft hun daartoe, ze kunnen gewoonweg niet anders.
Ze willen steeds in het positieve bevestigt worden. Wink
eliza
Neofiet
*

Geslacht: Vrouw

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 23 september, 2010, 01:22:15 pm »

amaiiii wat een ""vrouwenhaters"" hier allemaal seg  Cool k'begin mij al onveilig te voelen, ha ha neee  Smiley

Je moet ze ook ni allemaal over dezelfde kam scheren hoor, want ik kan ook beginnen zeggen over mannen dat ze liegen en bedriegen, maar ze zijn niet allemaal zo, maar ik kom helaas wel altijd de leugenaars en bedriegers tegen Sad
truus
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 23 september, 2010, 01:29:33 pm »

amaiiii wat een ""vrouwenhaters"" hier allemaal seg  Cool k'begin mij al onveilig te voelen, ha ha neee  Smiley

Je moet ze ook ni allemaal over dezelfde kam scheren hoor, want ik kan ook beginnen zeggen over mannen dat ze liegen en bedriegen, maar ze zijn niet allemaal zo, maar ik kom helaas wel altijd de leugenaars en bedriegers tegen Sad

Tja, daar zijn er wel veel van maar er zijn ook leuke mannen hoor!
Bedankt voor de antwoorden op mijn vraag voor relatieherstel maar heb goed op dit onderwerp gezocht en nog niet gevonden wat ik zocht.
Kent iemand een persoon die mij kan helpen via witte magie om ons bij elkaar te laten blijven. Zoals ik al zei door omstandigheden kunnen we niet bij elkaar blijven en dat vinden we allebei erg moeilijk, er is nog wel veel gevoel voor elkaar. Misschien een naam of telefoonnr.

UvLvS
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 23 september, 2010, 05:01:21 pm »

besluit samen wat te gaan doen over een jaar.
zet je allebei echt in om die trip een leuke onvergetelijke trip te maken (of cursus of wat dan ook, maar GA ER SAMEN VOOR)
zet de planning op papier en bespreek het minimaal 2 keer per week uit het hoofd en een keer per week vanaf het schema.

Dit zorgt ervoor dat jullie elkaar wensen gaan verkennen en daaraan kan je zien hoeveel de ander bereidt is in te leveren omwille van jouw blijdschap. Durf consessies te doen en eerlijk te zijn over wat jij graag verlangt vanuit je ego en je zult zien, na het geplande avontuur zijn jullie heerlijk aan elkaar verslingert, met leuke en moeilijke monenten die je alleen samen hebt meegemaakt.

Veel relaties komen slechts tot stand omdat ze samen iets meemaken. Zoals je in films altijd ziet. Niet zomaar hoor. Beleef een spannend avontuur en doe dat elk jaar weer. Dat maakt het leven niet alleen rijker, maar zeker de band met je partner sterker.
« Laatste verandering: 23 september, 2010, 05:04:08 pm door 7rap » Gelogd
UvLvS
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: 23 september, 2010, 05:10:37 pm »

Ik krijg wel eens het idee, dat ze extreem zijn, met wie zwijgt stemt toe.

vrouwen prikkellen je om te zien hoe je reactie is. En sommige gaan net zolang door tot ze juist die reactie krijgen. Als je als man dat niet ziet, kan de vrouw denken dat je niet van haar houdt, maar zij houdt wel van jou (anders ging ze niet testen hoor!!!) en strijkt over haar hart als je niet zo reageert zoals ze graag ziet. Ze zal je dus de ruimte geven totdat je wel zo reageert. Helaas gaan veel vrouwen zover dat ze echt afstotelijk worden op dat moment. Genoeg (onervaren) mannen dumpen dan die vrouw omdat die geen zin hebben in een relatie met een weirdo.

Je kan af en toe maar beter wild plassen zou ik zeggen...
aan de ander kant gaat er niets boven je een bekende sekspartner (dus iemand waarmee je regelmatig orgames e.d. deelt)
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
Life would be so much easier if we just had the source code.
- Unknown

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
7 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, yue
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18191
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register