Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Hulp nodig tegen zwarte magie  (gelezen 3367 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
amor
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 31 mei, 2010, 09:07:17 pm »

Hoi allemaal,

Dit is de eerste keer dat ik me richt op een forum en hopelijk vind ik de hulp die ik nodig heb.
Ik heb al van meerdere waarzegsters enz gehoord dat iemand zwarte magie op mij uit oefend al heb ik geen idee wie maar goed.
Ik heb vaak hoofdpijn en nee het is geen migraine, vreselijke buik pijnen, en sinds een paar maanden ben ik zo dun en het maakt niet uit wat ik eet maar ik kom niks aan.
Slaap slecht en heb vaak het gevoel als of iets me bekijt rare rillingen op me lichaam erg vervelend.
Ik ben al bij de dokter geweest en in het ziekenhuis en alles is lichamelijk in orde.
Dus is het tijd om hun op hun woorden te geloven en er van uit te gaan dat het te maken heeft met zwartemagie of welke het mag wezen in ieder geval geen vriendelijke.
Nu is mijn vraag kan iemand me helpen om uit deze nachtmerrie te komen?

Hopelijk krijg ik snel een reactie van iemand.
B.Engel
Ach waren alle menschen wijsch en wilden daarbij wel. De Aard waar haar een paradijs, nu isse meest een hel.
Magus

Geslacht: Man

Vrijheid, liefde, water

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 06 juni, 2010, 11:04:13 am »

Hoi allemaal,

Dit is de eerste keer dat ik me richt op een forum en hopelijk vind ik de hulp die ik nodig heb.
Ik heb al van meerdere waarzegsters enz gehoord dat iemand zwarte magie op mij uit oefend al heb ik geen idee wie maar goed.
Ik heb vaak hoofdpijn en nee het is geen migraine, vreselijke buik pijnen, en sinds een paar maanden ben ik zo dun en het maakt niet uit wat ik eet maar ik kom niks aan.
Slaap slecht en heb vaak het gevoel als of iets me bekijt rare rillingen op me lichaam erg vervelend.
Ik ben al bij de dokter geweest en in het ziekenhuis en alles is lichamelijk in orde.
Dus is het tijd om hun op hun woorden te geloven en er van uit te gaan dat het te maken heeft met zwartemagie of welke het mag wezen in ieder geval geen vriendelijke.
Nu is mijn vraag kan iemand me helpen om uit deze nachtmerrie te komen?

Hopelijk krijg ik snel een reactie van iemand.

Proberen vaak te lachen en als het niet voldoende helpt dit forum een beetje doorzoeken.
UvLvS
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 06 juni, 2010, 01:01:04 pm »

Wink
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 06 juni, 2010, 05:56:12 pm »

Ga je ook maar verdiepen in "Zwarte Kunst", dat kan iedereen als hij/zij het echt wil, uiteindelijk wel leren, kun je wat terug doen. Wink
Liriel
Practicus

Geslacht: Vrouw

The Beauty of Darkness

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 07 juni, 2010, 08:59:02 pm »

Beste Amor (mooie naam), wat doet je huisarts nu? Zomaar gewicht verliezen is ernstig. Een arts mag je daar niet gewoon maar mee naar huis sturen. Vraag eventueel een second opinion of een doorverwijzing naar een dietist. Wat het magisch veld ook mag zijn waar je misschien in verkeert, bij je de basis, je lichaam, zal een deskundige je goed in de gaten moeten houden.

Hoe kom je aan de aanwijzingen dat er zwarte magie in het spel zou zijn? Op grond van welke dingen is dat door iemand geconcludeerd? Heb je enig idee van welke aard de magie kan zijn.

Basaal: reinig jezelf, bijvoorbeeld in een bad met Reckit Blue (bij de betere drogist verkrijgbaar om wasgoed wit te krijgen). Spoel alles van je af, verschoon je bed, lucht de kamer en ga heel veel lol maken, lucht je geest. Haal een komedie bij de videotheek of doe iets anders waardoor je flink kan lachen.

Wat voor dromen heb je? Heb je ergens veel stress van gehad de afgelopen jaren?

Searching in the Shades for the Fertility of Chaos
alien696
Magus Exemptus

Ik geloof in niets en zelfs daar geloof ik niet in

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 09 juni, 2010, 09:51:16 am »

Ik ben het voor zover ik liriel snap eens met haar en in andere dingen is het ook zo dat ik haar wijs vind dus als zodanig onderstreep ik haar advies.
En, als je wel wat wilt met magie maar tegen het zwarte in, dan zou ik het overwegen om een banishing ritueel te leren als andere ondersteuning voor het geval dat...
Zelf deed ik ooit aan enochiaanse magie uit ergering aan het gedoe,. en ik zag mijn hele familie me haten...
Interessant dacht ik.
Het werkt!!!
Cool.... Engelen magisch werk latere ben ik nu al heel wat verder... en is het toch wel een van mijn lievelings vormen van magisch werk.

Vriendelijke groenten uit het land van Cuyk waar het aan de maas nog steeds goed toeven is.<br />Magie is voor iedereen, die ziet dat het ons al omringt.<br />En ook voor degenen die er voor kiezen om zich ermee te verbinden door haar te zoeken en zo zichzelf te zoeken.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 09 juni, 2010, 05:21:00 pm »

Citaat
Zelf deed ik ooit aan enochiaanse magie uit ergering aan het gedoe,. en ik zag mijn hele familie me haten...
Interessant dacht ik.
Het werkt!!!

Tja, dat werkt inderdaad, want je uitstraling hierdoor verandert, dat kan ook zo zijn voordelen hebben. Wink
Dark_occultist
Dark
Zelator
**

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 19 juli, 2010, 02:17:06 pm »

Ok, ik noem geen namen, maar erom lachen en hopen dat dat helpt Huh Laat mij alsjeblieft niet lachen...

Groetjes Dark.

Darkside=Interesting side
Aesthesis
Magus

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 19 juli, 2010, 08:37:16 pm »

Oke, ik zal geen namen noemen, maar iemand begrijpt duidelijk niet wat lachen voor een effect kan hebben op alles wat je 'onderbewust' beinvloed.

Weglachen is voor mensen die zelf geen 'magie' beoefenen een van de beste manieren om jezelf te verdedigen tegen andermans magie. Beter dan de gemiddelde 'shield' of piramide die mensen om zich heen visualiseren.

Begleide auraschoonmaak-audio's zijn samen met lachen goede aanraders om de invloed van andere op jou zoveel mogelijk te verminderen.

Weet waar je het over hebt voor dat je andermans idee afschilderd als dwaas, Dark_occultist.

Leven, liefde.
Dark_occultist
Dark
Zelator
**

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 19 juli, 2010, 08:45:49 pm »

@Aesthesis

Ik snap wat je bedoelt, maar ik bedoelde het niet op deze manier(misschien verkeerde woordkeus gekozen). Wat ik bedoel te zeggen is dat je veel beter naar een plaatselijke geestelijke/beoefenaar kunt gaan om een reiniging te krijgen dan dat je gaat lachen in de hoop de situatie te verbeteren (ik onderwaardeer de kracht van het onderbewustzijn niet, als ik die gedachte bij sommige opwek...)
Hopelijk ben ik nu wat beter(vriendelijker) in mijn uitleg. Het spijt me als het kwetsend overkwam, want zo bedoelde ik het echt niet!!!! Nogmaals sorry!

Darkside=Interesting side
UvLvS
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 19 juli, 2010, 09:08:32 pm »

Neem Dark niet kwalijk, die heeft het licht nog niet gevonden. Komt misschien nog wel. Als die open staat voor de informatie die te vinden is op het forum. Daar is precies te vinden wat je tegen dergelijke dingen zou kunnen doen. Mijn advies. Lach er maar om, dat breek de kracht van de ander!!! Zodra je je maar enigzins druk gaat maken, heeft de andere partij alweer een stukje gewonnen. En Zwarte Magie? Zoals de meeste mensen denken dat het werkt komt het alleen in films voor en in boeken. Anders worden die dingen niet verkocht, dus wordt het nogal aangedikt, eigenlijk met de verkeerde informatie. Magie bestaat zeer zeker, maar zote merken zijn er maar weinig die weten wat de effecten zijn en hoe het werkt. Aan de andere kant schijnt bijna iedereen het fenomeen angst te kennen. Dat ze dat toekennen aan Zwarte Magie is best grappig. EN handig voor de echte magir, die daardoor nog meer ongezien kan genieten van The Real Thing.  Wink
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 19 juli, 2010, 09:35:36 pm »

Citaat
Magie bestaat zeer zeker, maar zo te merken zijn er maar weinig die weten wat de effecten zijn

Je zit hier wel op het juiste forum om er iets over de effecten aan al die onwetenden  te vertellen,
wat ik er van weet is dat je iemand's geestelijke gesteldheid er behoorlijk
mee kunt ondermijnen.
Denk niet dat lachen echt helpt
UvLvS
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 19 juli, 2010, 10:42:55 pm »

Door ze te bevestigen evenmin. Maar als men echt van die effecten af wil komen is het verstandig te weten wat het is dat de uitvoerende tovenaar echt heeft gedaan. Hoe werkt een ritueel. Ken je vijand, is nog altijd de beste strategie.
Ik zou nooit een mafiabaas vragen een andere uit te schakelen omdat ik bang ben, dan ben ik meteen gevangen door die ander. Ik zoek liever uit waarom die ander macht over mij heeft en probeer daar dan wat mee te doen.
Toch is lachen een goede remedie. Is het altijd geweest. De paraplu werkt alleen maar als die geopend is.
Als je een rare man ziet dansen op vreemde muziek met verf op zijn gezicht is dat komisch. Het kan pas eng worden als je bedenkt dat het een voodoo priester is. Dan moet je wel eerst bang zijn voor voodoo. Zo simpel.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 19 juli, 2010, 11:03:37 pm »

Je bedoelt het is allemaal slechts een persoonlijke interpretatie en het zit allemaal tussen de oren?

UvLvS
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: 19 juli, 2010, 11:28:45 pm »

Ik zeg dat als je niet wist waar de begip Zwarte Magie voor stond je nooit bang was geweest. Evenmin als bijvoorbeeld het woord Voodoo. Door de reputatie van die twee begrippen wordt men bang, terwijl weinigen weten welke waarheid er achter deze fenomenen schuilt.

Ik zeg dat iemand bang is voor een spin, totdat die deze oppakt en ziet dat het een klein beestje is die niet veel anders is dan een lieveheersbeestje. Het zijn allebei levensvormen die kleiner zijn dan ons. Magie is verboden kennis. Weinig weten wat het is, maar iedereen heeft ervan gehoord. Een ieder heeft een idee wat het is, maar is zelden gebasseerd op correcte informatie. Maar denk je dat de bakker vertelt hoe die zijn brood bakt? Neen, dan krijgt die concurentie. Elke waarzegger zal angst voeden, als is het maar door rituelen voor te schrijven om van de vloek af te komen. Dat is hun broodwinning.  Roll Eyes

En angst, dus spanning is waarschijnlijk de boosdoener van de onballans in de fysieke gesteldheid van Amor. Die niet verbetert zolang die angstig blijft. Dat is geen magie, dat is gezond verstand.
« Laatste verandering: 19 juli, 2010, 11:43:01 pm door UnLeS » Gelogd
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
To the eyes of a god, mankind must appear as a species of bacteria which multiply and become progressively virulent whenever they find themselves in a congenial culture, and whose activity diminishes until they disappear completely as soon as proper measures are taken to sterilize them.
- Aleister Crowley

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
6 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, yue
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18191
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register