Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Hulp nodig tegen zwarte magie  (gelezen 3369 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 19 juli, 2010, 11:48:21 pm »

Toch bestaat het fenomeen dat iemand, ik noem het maar bewerkt wordt, zonder dat hij/zij er de geringste notie van heeft, maar dat kan alleen gebeuren als men echt goed weet waarmee men bezig is.

Hoeveel mense zouden de ware essentie van magie begrijpen, denk je?
UvLvS
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 19 juli, 2010, 11:52:29 pm »

Hoeveel mensen zullen daadwerkelijk goed van hart zijn en een steentje bij willen dragen angst de wereld uit te helpen en zodoende de gezondheid van het mensenrijk naar een hoger niveau willen brengen? Weinig.

Hoeveel de essentie van magie begrijpen? De helft van het mensenras Wink!

Angst is gecultiveerd. Anders heet het nieuwsgierigheid of verstandelijk afstand nemen van bepaalde dingen. Men is bang voor iets wat men niet kent of omdat men weet/denkt te weten wat er achter schuilt. Bijna iedereen is bang voor de dood. Niemand weet wat daarna is. De angst is dus gebasseerd op vertellingen (mythes) over wat er eventueel na zou komen. Ik ben niet bang voor de dood. Ik vind het wel jammer dat ik dood ga. Maar met de huidige contructie van het lichaam is het voorlopig nog niet wenselijk voor altijd te leven, althans niet in fysieke vorm. Dat die ontwetendheid misbruikt wordt, daar hebben we al bibliotheken van vol geschreven.
« Laatste verandering: 20 juli, 2010, 12:00:01 am door UnLeS » Gelogd
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 20 juli, 2010, 12:14:03 am »

Citaat
De helft van het mensenras

Geloof je dat zelf ook? Wink

Citaat
Ik ben niet bang voor de dood

Dat kun je pas echt weten als het zover is, mits je er niet door wordt overrompeld, zoals bij een ongeluk of een hartstilstand.

Citaat
Ik vind het wel jammer dat ik dood ga. Maar met de huidige contructie van het lichaam is het voorlopig nog niet wenselijk voor altijd te leven, althans niet in fysieke vorm. Dat die ontwetendheid misbruikt wordt, daar hebben we al bibliotheken van vol geschreven.

Dat kun je ook niet weten dat het jammer is, omdat je nog nooit hebt ervaren hoe het is om dood te zijn, zeker wordt die onwetendheid misbruikt, ben ik helemaal met je eens, maar door te stellen: "Niet in fysieke vorm", refereer je ook alweer aan een voortbestaan in een andere hoedanigheid, hetgeen waarop zoveel mensen hopen. 
UvLvS
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 20 juli, 2010, 12:34:45 am »

Ik hoop voort te leven in de harten van mensen. Misschien als herinnering. Misschien leeft mijn gedachte wel verder in de vorm van een boekwerk. Dat zijn dingen waar ik naar streef. Of ik leef voort als overleden ouder van een kind.
Maar ik zou niet graag Madonna, die ik nogsteeds geweldig vind om te zien, willen zien, levend, over laten we zeggen 300 jaar. Cher misschien weer wel, want die knutselt zoveel aan der lijf dat het steeds jonger eruit gaat zien, maar er zijn grenzen.

Maar laten we eens een ander interessante topic starten omtrent dit onderwerp. Ik heb wel een idee. Je ziet het zo wel. Even een kopje thee zetten, van dode planten! en dan gaan we weer gewoon verder, oke?
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 20 juli, 2010, 12:37:16 am »

ja, ik ga nu nog even een half uurtje hardlopen, heb vandaag nog niet getraind. Wink
Lekker rustig s'nachts.
alien696
Magus Exemptus

Geslacht: Man

Ik geloof in niets en zelfs daar geloof ik niet in

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 20 juli, 2010, 01:26:14 pm »

Even dit... het is fr. Capiche di tutti, comprende... niet capo di tutti capi.
Het was een grap van me.
En eh weglachen is gezond.
Wegschrijven ook.
Zie jullie later ben met mijn auto bio bezig.

Vriendelijke groenten uit het land van Cuyk waar het aan de maas nog steeds goed toeven is.<br />Magie is voor iedereen, die ziet dat het ons al omringt.<br />En ook voor degenen die er voor kiezen om zich ermee te verbinden door haar te zoeken en zo zichzelf te zoeken.
jacq
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 22 juli, 2010, 01:44:14 am »

ik heb een vraag me vriend ze moeder is uit afrika gekomen voor bezoek,en ik heb groffe woorden met haar gehad en nu zijn ze naar belgie gegaan naar haar dochter.normaal als ik mijn vriend bel neemt hij na de 3e x op maar nu niet en hij luisterd zijn voicemail ook niet af terwijl hij normaal gesproken wel doet.nu denk ik dat misschien die moeder iets doet met zwarte magie want oppeens krijg ik last van me armen alsof ik net bloedgeprikt heb gewoon kramp kan iemand mij vertellen of dit zwarte magie kan wezen?
groetjes jacq
Dark_occultist
Dark
Zelator
**

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 22 juli, 2010, 12:08:00 pm »

Hallo jacq,

Gisre heeft hier gelijk. Iedereen heeft wel eens dat iemand die ze liefhebben vervelend doet zonder (voor jou) verklaarbare reden. Wat betreft de steken in je armen. Ik zeg niet dat je het maar verzint, maar afgaande op de situatie voelde je al niet goed en zat je al over zwarte magie te denken (anders had je je niet aangemeld en de vraag gesteld). Je gedachten zijn heel sterk. Een voorbeeld: Als je tegen jezelf continu gaat vertellen dat iets eng is, dan kun je als puntje bij paaltje komt gaan hyperventileren (dit heb ik vaker gezien bij mensen met psychische problemen). Gedachten worden dingen! Vandaar ook je lichamelijke reactie. Geef het gewoon even tijd en beide partijen zullen bedaren en dan komt het goed Wink.

Groetjes Dark.

Darkside=Interesting side
B.Engel
Ach waren alle menschen wijsch en wilden daarbij wel. De Aard waar haar een paradijs, nu isse meest een hel.
Magus

Vrijheid, liefde, water

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 29 juli, 2010, 03:07:02 am »

Ik hoop voort te leven in de harten van mensen. Misschien als herinnering. Misschien leeft mijn gedachte wel verder in de vorm van een boekwerk. Dat zijn dingen waar ik naar streef. Of ik leef voort als overleden ouder van een kind.
Maar ik zou niet graag Madonna, die ik nogsteeds geweldig vind om te zien, willen zien, levend, over laten we zeggen 300 jaar. Cher misschien weer wel, want die knutselt zoveel aan der lijf dat het steeds jonger eruit gaat zien, maar er zijn grenzen.

Maar laten we eens een ander interessante topic starten omtrent dit onderwerp. Ik heb wel een idee. Je ziet het zo wel. Even een kopje thee zetten, van dode planten! en dan gaan we weer gewoon verder, oke?

Mooi geschreven, deed me opeens denken aan iets wat ik ooit schreef, iets over liefde die je zelf kan doorgeven aan anderen en daardoor blijft bestaan en steeds weer kan worden doorgegeven.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
I slept with faith and found a corpse in my arms on wakening; I drank and danced all night with doubt and found her a virgin in the morning.
- Aleister Crowley

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
8 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, yue
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18191
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register