Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: waarzegger gezocht  (gelezen 1353 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
white horse
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 07 juni, 2010, 06:10:06 pm »

Weet iemand een betrouwbare waarzegger?
Kan het waarzeggen, op welke manier dan ook, ook online?
Welke vormen van waarzeggen zijn er?

Ik doe wel eens de online tarot op deze site, maar vroeg me af in hoeverre deze betrouwbaar is?

Op dit moment moet ik een aantal belangrijke keuzes maken, die de wending in mijn leven zullen gaan bepalen.... daarom wil ik zo graag weten of ik misschien een beetje gestuurd kan worden?
Ik weet wel wat ik wil, en wil daar voor gaan, maar ben bang als ik ervoor ga, dat het niet uitwerkt zoals ik zou willen, zodat ik nu beter mijn tijd en energie in de andere keuze kan gaan maken.

Ik weet ook dat het belangrijk is om op je gevoel af te gaan, maar de laatste tijd laat mijn gevoel me erg in de steek.
Liriel
Practicus

Geslacht: Vrouw

The Beauty of Darkness

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 07 juni, 2010, 09:12:38 pm »

Beste White horse,

Ik heb geen ervaring met online tarot, maar ik vermoed dat dit systeem je eventueel zou kunnen helpen om contact te krijgen met je eigen onbewuste drijfveren, als je tenminste zelf de symboliek kunt duiden, net als bij droomanalyse. Maar je kunt hier willekeurig elk ander systeem ook voor benutten.

Over het algemeen hebben mensen echter blinde vlekken en is het fijn als een ander je hier op wijst. Je zou bijvoorbeeld samen met een vriend de online-tarot bekijken en eens horen wat hij er in leest/ziet, wat jij misschien bewust of onbewust niet helemaal wilt horen.

Er zijn legio manieren om waar te zeggen van complexe astrologische berekeningen, tot theeblaadjes duiden. Denk aan handlijnen lezen, I Ching, boomorakel, vogel kijken, pendelen, enz. Het ene systeem is preciezer en je kunt er kleinere verschuivingen mee zien. Het andere systeem duidt meer de grote lijnen. Met Tarot kun je beide. De troefkaarten geven de grote lijnen aan en de kleine arcana, de alledaagse beslommeringen.

Als je voor een belangrijke keuze staat kun je soms vreemde aanwijzigen krijgen uit onverwachte hoek, een verspreking van iemand, een teken op een reclameposter die je opeens opvalt, een droom, een bijzondere ingeving, waardoor je opeens met iemand in contact komt of op een plek komt waar je anders nooit geweest was en die je verder helpt. Maar misschien is dat nu juist wat je mist, omdat je zegt dat je gevoel je in de steek laat.

Welk orakel je ook raadpleegt, raadpleeg hem twee (of meerdere) malen voor elke optie die je kunt kiezen. Zo kun je het verloop van verschillende uitkomsten gaan vergelijken. Mogelijk kan dit je helpen bij je keuze.

Succes.

« Laatste verandering: 14 juni, 2010, 09:09:00 pm door Liriel » Gelogd

Searching in the Shades for the Fertility of Chaos
Ash Chihiro
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 09 juni, 2010, 12:41:57 am »

Hey white horse

Ik weet geen goede waarzegger voor je helaas. maar ik ben wel nieuwsgierig.

De wending in je leven waar je het over hebt wil je daar wat over kwijt!

Ik houdt wel van wendingen en transformaties, Verder zeg je dat je gevoel je in de steek laat. Wie weet helpt het verworden om je gevoel weer online te krijgen.

Liefs

Ash
B.Engel
Ach waren alle menschen wijsch en wilden daarbij wel. De Aard waar haar een paradijs, nu isse meest een hel.
Magus

Geslacht: Man

Vrijheid, liefde, water

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 13 juni, 2010, 12:36:44 pm »

Weet iemand een betrouwbare waarzegger?
Kan het waarzeggen, op welke manier dan ook, ook online?
Welke vormen van waarzeggen zijn er?

Ik doe wel eens de online tarot op deze site, maar vroeg me af in hoeverre deze betrouwbaar is?

Op dit moment moet ik een aantal belangrijke keuzes maken, die de wending in mijn leven zullen gaan bepalen.... daarom wil ik zo graag weten of ik misschien een beetje gestuurd kan worden?
Ik weet wel wat ik wil, en wil daar voor gaan, maar ben bang als ik ervoor ga, dat het niet uitwerkt zoals ik zou willen, zodat ik nu beter mijn tijd en energie in de andere keuze kan gaan maken.

Ik weet ook dat het belangrijk is om op je gevoel af te gaan, maar de laatste tijd laat mijn gevoel me erg in de steek.

Als je schrijft "mijn gevoel laat me erg in de steek" dan bedoel je misschien dat je er geen gevoel bij hebt, zegt dat niet genoeg, zit het antwoord in je vraag Smiley ?
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 13 juni, 2010, 03:32:13 pm »

Citaat
Als je schrijft "mijn gevoel laat me erg in de steek" dan bedoel je misschien dat je er geen gevoel bij hebt, zegt dat niet genoeg, zit het antwoord in je vraag  ?

Of misschien ben je je bewust van het feit dat het je het gevoel probeert te verdringen omdat het te confonterend voor je is.
white horse
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 16 juni, 2010, 07:07:39 pm »

En waarachtig, jullie hebben dus wel gelijk.... met het verdringen van het gevoel en de waarheid niet willen zien......
Ik ben nu dus wel zoekende naar.... tja, naar wat.... naar mezelf.....denk ik....
Ik ben er wel achter gekomen dat alles waar ik ontevreden over ben aan mezelf ligt en ik dus aan mezelf moet gaan werken.
Zijn inderdaad wat dingen die ik heb moeten slikken en nooit heb willen toegeven.
Ik dacht eerst te zoeken in magie, wat dan ook, maar ben er uiteindelijk achter gekomen dat het helemaal niks met magie te maken heeft of niet opgelost kan worden met magie.
De magie ligt in dit geval in mezelf en ik moet het vinden.
Tja, zoek nog lekker door, maar stukje bij beetje los ik steeds weer wat van de raadsels op.
Ash Chihiro
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 16 juni, 2010, 07:40:10 pm »

Heb de laaatste tijd ok moeten inzien dat toelaten veel productiever is dan onderdrukken.

Geluk

Ash
Raymond
Zelator
**

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 22 oktober, 2010, 10:29:31 pm »

Gisre geeft een mooi antwoord. Ik geloof ook niet echt in waarzeggerij dus ik raad het je af.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
Experience is not what happens to you. It is what you do with what happens to you.
- Aldous Huxley

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
6 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, yue
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18191
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register