Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Manvrouw  (gelezen 1565 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
UvLvS
Gast
« Gepost op: 30 juni, 2010, 06:33:46 am »

Vrouwen zijn gek op chocola en mannen willen bergen geild. Leuk voer voor mager die z'n voordeel mede behaald door voor(h)uit kennis. Mannen hebben een Mars, soms een zakje met een mini en vrouwen zitten op Venus. Maar hoe praat de vrouw met een mars in haar mond en wat zegt een man als hij op de heuvel is? Buiten het lichamelijk verschil, is ons taalgebruik zo anders. Wat zeggen jullie ervan?
alien696
Magus Exemptus

Geslacht: Man

Ik geloof in niets en zelfs daar geloof ik niet in

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 30 juni, 2010, 09:23:27 am »

Dat is precies iets waar ik mee bezig ben.
Alleen dan door in ieder geval archeologisch (amateur natuurlijk) research.
Ik vond een gebroken hart met twee entiteiten er op aan beiden zijden die een hekel aan elkaar hadden of zo.
Echter is er een vereninging mogelijk.
Dat is een mayor thema al sinds een huwelijk tussen lerares en iemand anders in mijn jeugd.
Toen voelde ik vreugde.
Nu is de vraag...
Is EEN vrouw genoeg voor mij en is dat niet meteen de breuk tussen die twee entiteiten op de steen die ik vond....

Vriendelijke groenten uit het land van Cuyk waar het aan de maas nog steeds goed toeven is.<br />Magie is voor iedereen, die ziet dat het ons al omringt.<br />En ook voor degenen die er voor kiezen om zich ermee te verbinden door haar te zoeken en zo zichzelf te zoeken.
cagXZ
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 30 juni, 2010, 11:09:37 am »

niet da ik wil klagen maaaar wrm vraag je dit in de waarzeggerij forum?
Dark_occultist
Dark
Zelator
**

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 30 juni, 2010, 11:39:38 am »

Hallo Unles,

Ik sluit me aan bij diablo333. Vind je dit topic niet zwaar overbodig. Als je hierover wilt praten ga dan naar een forum over de Nederlandse taal. Kun je daar lekker malen of het nou pannenkoek f pannekoek moet worden.

Dark.

Darkside=Interesting side
alien696
Magus Exemptus

Ik geloof in niets en zelfs daar geloof ik niet in

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 30 juni, 2010, 12:41:32 pm »

Wat zijn jullie (lekker) irritant bezig.
Het is een van de centrale vragen binnen de alchemie op zijn minst.
En trouwens, unles is lekker intuitief bezig en als zodanig kan ik jullie het volgende zeggen op het gebied van divinatie, het komt volledig overeen met eigen waarzeggerij research.
Om maar niet te veel met ciske de rat te spreken echter, je weet wel wat ik bedoel......

Vriendelijke groenten uit het land van Cuyk waar het aan de maas nog steeds goed toeven is.<br />Magie is voor iedereen, die ziet dat het ons al omringt.<br />En ook voor degenen die er voor kiezen om zich ermee te verbinden door haar te zoeken en zo zichzelf te zoeken.
UvLvS
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 02 augustus, 2010, 03:14:55 pm »

Kom, ma'rin me. Voor een man hartstikke duidelijk. Maar zodra een man dat zegt, begint een vrouw toch terecht achter haar oren te krabben.
De grootste aannleiding voor het verschil is dus simpelweg de lichaamsbouw. Een vrouw kan ma (moeder) worden, terwijl een man slechts moe kan worden.
BabyLion
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 02 augustus, 2010, 04:13:41 pm »

Het hele man/vrouw gebeuren is een grote cosmische grap...

Onderdeel van het expiriment "polarisatie op aarde 3.0"
UvLvS
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 02 augustus, 2010, 04:25:53 pm »

Ja, wie dat doorziet heeft geen probleem om ook de andere sekse te begrijpen. Tantra ben ik totaal niet bekend mee, maar het taalspelletje is meer dan genoeg om elke keer weer vermakelijk en erotisch te kunnen vrijen. Mannen zouden wat vaker kunnen paraten tijdens de daad. Dat alleen al vind de vrouw heel erg fijn. Vrouwen hoeven daar in tegen wat mij betrefd nooit te faken, wel echt deelnemen. Alleen al geluid dat ze maakt naast het praten maakt mij helemaal gek, in de positieve zin.
BabyLion
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 02 augustus, 2010, 04:48:57 pm »

Ja, wie dat doorziet heeft geen probleem om ook de andere sekse te begrijpen. Tantra ben ik totaal niet bekend mee, maar het taalspelletje is meer dan genoeg om elke keer weer vermakelijk en erotisch te kunnen vrijen. Mannen zouden wat vaker kunnen paraten tijdens de daad. Dat alleen al vind de vrouw heel erg fijn. Vrouwen hoeven daar in tegen wat mij betrefd nooit te faken, wel echt deelnemen. Alleen al geluid dat ze maakt naast het praten maakt mij helemaal gek, in de positieve zin.
Voor sommigen is dat misschien realiteit omdat ze wat banaler in het leven staan maar volgens mij is het meer dan een taalspelletje en wordt het spelletje eerder op een ander niveau geleid.

Iemand leuk vinden en verliefd op iemand zijn zouden twee verschillende dingen zijn..
Volgens mij ligt het alleen aan een paar dingen die ervoor zorgen dat iets liefde wordt of niet:
de situatie (tijdelijke omstandigheden)
wilskracht (persoonlijkheid)
kennis/relativeringsvermogen (perceptie)
levensdoel (lange termijn visie).
Dan ligt het verder alleen nog aan de andere persoon hoe die de bal opvangt.
Waarschijnlijk is er wel voor iedereen 1 perfecte liefde ergens, maar ook veel die heel erg dicht in de buurt komen.
Ik vraag me dus al heel lang af of 1 persoon je hele leven dan de beste match zou kunnen zijn en blijven. Het is in ieder geval noodzakelijk dat je beiden op dezelfde manier en snelheid 'groeit' balancerend op het randje van aandacht zodat je niet in die diepte van werk of liefde valt.
UvLvS
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 02 augustus, 2010, 05:41:01 pm »

ware betekenis magie Wink
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 02 augustus, 2010, 06:46:38 pm »

Citaat
Voor sommigen is dat misschien realiteit omdat ze wat banaler in het leven staan

Waarom nu weer een waardeoordeel als banaal? en dat in het sexgebeuren, wat mannen en vrouwen elkaar allemaal in het oor kunnen fluisteren om snel tot een hoogtepunt te komen wil je niet weten.

Citaat
Iemand leuk vinden en verliefd op iemand zijn zouden twee verschillende dingen zijn..

Dat zijn ook twee verschillende dingen.

Verder om het in stand te houden kun je natuurlijk beide je best voor doen, of het gaat lukken is punt twee, dat heb je niet altijd in de hand.
Het is geen optelsom, of een psychologische evaluatie in de trant van, als als je dat en dat doet dan komen we tot die uitkomst, zo werkt het gewoon niet, teveel x-variabelen.

Liefde kan heel plotseling verschijnen en even snel weer verdwijnen, als man kan ik de ziel van de vrouw niet doorgronden, en omgekeerd, in het algemeen kun je misschien stellen dat vrouwen vaak last kunnen krijgen van vage onbestemde gevoelens van onbehagen als ze alles hebben wat ze willen, terwijl de meeste mannen in een langdurige relatie zelfgenoegzaam worden.
Dat kan wel tot een destuctieve uitkomst leiden.

« Laatste verandering: 02 augustus, 2010, 06:49:56 pm door affrill » Gelogd
UvLvS
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: 02 augustus, 2010, 07:44:27 pm »

Zelf ben ik er niet zo zeker van het partner voor je leven verhaal. Eigenlijk wel, maar dad trekken jullie niet, dus laat ik me daar niet over uit. Twee mensen lijden een verschillend leven en groeien dus ook onevenredig. Verliefd worden is vaak een moment opname die met een beetje vasthoudendheid kan uitgroeien tot liefde. Liefde was datgeen dat de negativiteit kan negeren. Huwelijken slagen zelden, en als ze al tot aan de dood meegaan is daar bijna altijd therapie voor nodig. Dat geeft al te denken. Ik denk dat je samen een kind kan verwekken en dan als stel grootbrengen. Daarna kan je best een andere partner vinden. Mensen veranderen en er is gewoon zoveel te zien. Waarom blijven hangen? Ik zal ook liever niet trouwen. Waarom? Om dan hetb geheim van de vrouw te horen te krijgen? Daar teken ik geen doodvonnis voor. Als de alimentatieplicht verdwijnt wil ik best trouwen, anders niet. En zonder taart van E5000,- en zonder jurk van E10000,-. Ik koop er wel een sauna voor voor in de achtertuin en huur voor de rest een schoonmaakster een keer in de maand om even wat extra schoon te maken. Heb je veel meer aan.
BabyLion
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 02 augustus, 2010, 08:10:28 pm »

Citaat
Voor sommigen is dat misschien realiteit omdat ze wat banaler in het leven staan

Waarom nu weer een waardeoordeel als banaal? en dat in het sexgebeuren, wat mannen en vrouwen elkaar allemaal in het oor kunnen fluisteren om snel tot een hoogtepunt te komen wil je niet weten.

Citaat

Dat zijn ook twee verschillende dingen.

Verder om het in stand te houden kun je natuurlijk beide je best voor doen, of het gaat lukken is punt twee, dat heb je niet altijd in de hand.
Het is geen optelsom, of een psychologische evaluatie in de trant van, als als je dat en dat doet dan komen we tot die uitkomst, zo werkt het gewoon niet, teveel x-variabelen.

Liefde kan heel plotseling verschijnen en even snel weer verdwijnen, als man kan ik de ziel van de vrouw niet doorgronden, en omgekeerd, in het algemeen kun je misschien stellen dat vrouwen vaak last kunnen krijgen van vage onbestemde gevoelens van onbehagen als ze alles hebben wat ze willen, terwijl de meeste mannen in een langdurige relatie zelfgenoegzaam worden.
Dat kan wel tot een destuctieve uitkomst leiden.

Banaal omdat er meer aan een persoon te beleven valt dan fysieke interactie zoals taalspelletjes. Ik keur het niet af, natuurlijk wil ik ook dat ze in bed iets zegt waardoor er nogmeer bloed de goeie kant opstroomt.

Het spijt mij affrill maar ik blijf van mening dat dat hetzelfde is, adoratie, infatuation (NL?), aantrekking en houden-van is allemaal dezelfde frequentie. De tegeovergestelde frequentie is bangheid/afkeer. Het verschil zit em in de hoeveelheid van de stroom aan liefde die ontstaat doordat de sterren op de goeie plek staan, dat ervoor zorgt dat er andere woorden voor worden gebruikt.
UvLvS
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 02 augustus, 2010, 08:16:33 pm »

Hm, dat staat er zeer ongelukkig  Wink Als je in bijen gelooft  Cheesy
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 02 augustus, 2010, 10:05:01 pm »

Citaat
Het spijt mij affrill maar ik blijf van mening dat dat hetzelfde is, adoratie, infatuation (NL?), aantrekking en houden-van is allemaal dezelfde frequentie

Er zijn  toch wel nuance verschillen, je kunt iemand sympathiek vinden maar ook sexueel verslingerd aan iemand raken, vrouwen en/of mannen kunnen elkaar leuk vinden maar toch niet in die mate dat ze het bed met elkaar zouden willen delen, het ligt (m.i.) toch wat complexer als jij het stelt.

Adoratie en infatuation zitten wel aardig op dezelfde frequentie, iemand gewoon leuk of sympathiek vinden kan potentieel hebben maar kan daar ook bij blijven. Wink   
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
Tread softly because you tread on my dreams.
- William Butler Yeats

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
7 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, yue
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18191
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register