Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: 1 [2] 3 4   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Zwarte magie uitvoeren?  (gelezen 6063 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 02 augustus, 2010, 01:07:19 am »

De menselijke natuur is fundamenteel niet veranderd, dus ook wat onder de oppervlakte broeit, onder het dunne vernisje wat beschaving heet, zijn de meesten nog steeds Neanderthalertjes, heb je recentelijk wel weer in Duisburg kunnen zien, als er paniek uitbreekt komt het beest los, duidelijker kan ik het niet stellen.
We hebben beter onderwijs genoten, weten meer, de wereld binen handbereik dankzij de satelieten, maar op het gevoelsmatige vlak zijn we echt nog niet zoveel veranderd t.o. v onze verre voorouders. 
De leefomstandigheden wel, maar dat is weer een heel ander verhaal.

Citaat
Maar we willen nogsteeds liefde. Maar de levensvragen worden anders gesteld, dus vragen om een andere uitleg. m.i.

Je zegt het immers zelf al, andere vragen, maar in wezen is het principe wat eraan ten grondslag ligt, hetzelfde.

Liefde, haat, vreugde, afgunst, leedvermaak etc zijn van alle tijden.
Dat wist je toch wel. Dat is nu eenmaal inherent aan ons menszijn.
Socrates had het er ook al over.

Citaat
Het bezeten zijn op zich kan namelijk niet. Er zijn geen entiteiten die bezit kunnen nemen van je lichaam.

Daar kun je van mening over verschillen.

Citaat
Echt, het is een organisatie die meer te melden heeft dan de meeste voor mogelijk houden. Ook zeker omtrent het mysterie van de magie.
Mensen zijn al lang genoeg bang gemaakt door verhalen en mythes. Die angst kon je alleen maar overwinnen door ze immuun te maken voor zulk soort angst. Maar moeten ze wel durven. Of niet. Eigen keus.

Je kunt het maar niet laten he, de C.O.S. hier te promoten, Wink ik weet zelf wel waar deze club voorstaat.

Citaat
Klopgeesten bestaan niet

Ik kan best lachen en genieten en tevens in poltergeisten geloven, of het bestaat weet jij net zo min als ik. Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten.
Dat geldt ook voor exorcisme.

The Blairwitch Project heb ik ook gezien en het vervolg, nee ik was er niet bij, dan was het waarschijnlijk heel anders afgelopen. Grin
UvLvS
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 02 augustus, 2010, 01:39:51 am »

Toch gaat Poltergeist over the TV people. Het meiske wordt er zelfs ingetrokken. Hoe duidelijk ligt dat er wel niet bovenop? De vele verhalen van kloptgeesten zijn vaak terug te lijden naar windvlagen en ander geruis, zoals een muis, een loszittend schroefje of het bed van de buren (die dat altijd zullen blijven ontkennen). Helemaal lachwekkend is het bewijsmateriaal dat vaak met Ghostbustersachtige gadgets, lees de Toy 'r Us merchiandise versies daarvan, verkregen is.

Het enige bewijs van entiteiten zijn acties zoals die van Anneliese Michel. Propaganda voor de RKK als je het mij vraagt. En superhandig voor de medium die opeens kan praten met gene zijde.

Nou kijk ik bijna tot geen TV en al helemaal geen wereldnieuws. Dat schijnt op elke zender anders te zijn. In Belgie gebeuren er heel andere dingen in de wereld dan in Duitsland, of in Nederland. Wat is er dan met Duisburg als ik vragen mag?
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 02 augustus, 2010, 02:16:33 am »

Ik heb veel boeken over parapsychologie gelezen, ik weet wel het is een (pseudo-wetenschap), na wat kennis ervan vergaart te hebben kun je het afdoen als onzin of het wel zeggingskracht verlenen, ik heb zelf ooit eens een telepatische ervaring gehad. En nog iets beleefd wat ik nooit zal vergeten. Maar dat wordt een te lang verhaal.
Geloof jij in parapsychologische verschijnselen? Ik wel.
Ik geloof dat er energie bestaat die op een voor ons onbekende, dus niet fysisch gedragen wordt. Zoals bijv gedachtenkracht.
Of vind je dat onzin?

Jij kan je goed vinden in de filosofie van de Lavey, prima, als je het gelukkig maakt, ik heb ontdekt en niet als enige, veronderstel ik, dat wat nu hypotheses in de kwantumfyica zijn, waren duizenden jaren geleden al opgeschreven in het heilige boek van de Hindoes, de Bhagavad-gita, does make you think, right?

Wat Duisburg betreft, dat kun je toch lezen in de context van mijn post?
Dat behoeft toch geen nadere uitleg?

Unless, morgen beantwoord ik je mails.

Groet,

BabyLion
Neofiet
*

Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 02 augustus, 2010, 04:21:28 pm »

Citaat
Haat, Wraak en Jaloesie er rond zit. En ongewild heb je je eigen probleem gecreerd.

Maar gelukkig weten de meeste mensen niet hoe ze deze negatieve emoties op andere mensen kunt focussen.

Materiele zaken kunnen inderdaad een psychische lading herbergen.
ook bijv krissen en Wajangpoppen, daar moet je echt mee uitkijken.
het nog kunnen vinden, wil er zelfs wel Sanskriet voor leren. 
Toevallig ben ik daar nogal mee bezig geweest (gedwongen) via ervaringen in het huis van me (ex?)-vriendin waar zij steeds nachtmerries e.d. en spirituele overlast had (bezoek van een geestelijke kracht), kreeg ik ook daar een droom over die wajangpop (die in de kamer hing) wat niet echt prettig was waarna ik dus ben gaan opzoeken watvoor dingen dat zijn.
Later heb ik ze ook nog in een ander huis gezien en daar geslapen maar naar mijn idee hadden ze daar niet veel invloed/kracht op dat moment, dus merkte ik niets.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 02 augustus, 2010, 07:15:46 pm »

Citaat
Later heb ik ze ook nog in een ander huis gezien en daar geslapen maar naar mijn idee hadden ze daar niet veel invloed/kracht op dat moment, dus merkte ik niets.

Het gaat niet om de pop, maar om de geestelijke lading die in de pop aanwezig is, dat kan voor veel ellende zorgen.
Hoe heb je dat verder onderzocht dan en wat heb je met die opgeladen pop gedaan, op de markt verkocht misschien?, dan verschuif je het probleem. Wink

Gisere, mijn dank is groot voor je moeite, de link die je gaf is voor een mooie spirituele mantra.

Quote andere link:Wat is Indrajaal?
Indrajaal betekent "het web van Indra". Indrajaal is een boek dat gaat over de tantrische leer. Het woord "tantra" is afgeleid van de woorden "tattva" en "mantra". Tattva is de wetenschap van kosmische principes en mantra die van mystieke trillingen en dus ook geluid. Tantra is dus eigenlijk het toepassen van kosmische wetenschappen om spirituele overwicht te krijgen. Westerlingen vertalen dit als magie.

Drie soorten tantrische tradities
Tantra kent drie verschillende tradities: Dakshina, Vama en Madhyama. Deze symboliseren de drie krachten waarin Shakti Zich manifesteert, de drie geaardheden der stoffelijke natuur: sattva (goedheid), rajas (hartstocht) en tamas (onwetendheid). Dakshina behoort tot het sattvische deel, de activiteiten met goede bedoelingen, zoals genezing. Madhyama behoort tot het rajasische deel, de activiteiten die tussen goed en slecht zitten, zoals mensen benvloeden. Vama behoort tot het tamasische deel, de slechte activiteiten, zoals mensen doden. Einde  quote.

Dit boek, ik geloof met als titel "Indrajaal Namaar", zou ik wel willen hebben, maar wat ik er zo allemaal over lees, ook op Surinaamse fora en Indian Feelings, wordt het wel heel moeilijk om een origineel exemplaar in mijn bezit te krijgen.
UvLvS
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: 02 augustus, 2010, 07:30:24 pm »

Citaat
Jij kan je goed vinden in de filosofie van de Lavey, prima, als je het gelukkig maakt, ik heb ontdekt en niet als enige, veronderstel ik, dat wat nu hypotheses in de kwantumfyica zijn, waren duizenden jaren geleden al opgeschreven in het heilige boek van de Hindoes, de Bhagavad-gita, does make you think, right?

Kwantum fysica is de moderne spiritualiteit, klopt. Beide zijn ook niet voor het blote oog zichtbaar en vragen een hoop van het voorstellingsvermogen danwel intelligentie. Of het dad geloven? Wel leuk al die wetenschappelijke wetten, maar alles hang aan elkaar met losse eindtjes. Want, valt een appel wel naar beneden of wordt het tegen de grond gedrukt? Wetenschap is altijd waar totdat het tegendeel is bewezen. Geen absolute waarheid, gelijk religies.
BabyLion
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 02 augustus, 2010, 07:57:47 pm »

Citaat

Het gaat niet om de pop, maar om de geestelijke lading die in de pop aanwezig is, dat kan voor veel ellende zorgen.
Hoe heb je dat verder onderzocht dan en wat heb je met die opgeladen pop gedaan, op de markt verkocht misschien?, dan verschuif je het probleem. Wink

Daar kwam ik inderdaad ook achter. Dat de poppen dus deel uitmaken van een toneelspel over een mythologisch verhaal (uit bali/java?) waarin elke pop dus een god of koning representeert. De poppen worden oorspronkelijk van een dierlijke huid gemaakt (wat dus incarnatie van de geesteskracht mogelijk maakt en ook door een persoonlijk ritueel voor elke pop verwezenlijkt wordt) en met goud e.d bewerkt. De toneelstukken zijn voor de aanschouwers vaak zwaar aandoenlijk/emotioneel en duurde ook heel lang (ongeveer een dag).

Helaas was dat haar moeders huis en die is te gehecht aan die pop om hem weg te doen... Het was mij ook duidelijk dat dat niet zomaar de oplossing zou zijn om em weg te gooien, mijn idee was om dat ding te verbannen uit dat huis en verbranden oid maar dat is er nooit van gekomen dus die pop hangt daar nog...
« Laatste verandering: 02 augustus, 2010, 08:13:03 pm door BabyLion » Gelogd
UvLvS
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: 02 augustus, 2010, 08:14:03 pm »

Je moest toch wat te doen hebben op Java zonder internet en TV. De poppen waren ten eerste volksvermaak. Zoals het prachtige dansen wat ze daar doen ook een vorm van ontwikkeling is. Zie het als een parendans dat je in het dierenrijk ziet. Aan de dans is te zien in hoeverre de vrouw klaar is voor een bevruchting. De poppen geven een vorm van wijsheid weer. Net zoals de kledij van de farao. Hoe meer je weet, hoe meer informatie je kan halen uit de vele versiersels. Zeker een pure vorm van (Zwarte) Magie. Ik zou haast zeggen, hoe minder iemand bekent is met de buitenwereld, hoe invloedrijker een poppetje is.
BabyLion
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 02 augustus, 2010, 08:50:48 pm »

Ik zie het eerder als een soort van propaganda dat als enige doel heeft de onwetende bevolking in een bubbel van chaos en wangedachten te houden.
Ik zeg niet dat er gelogen wordt in de bijbel of in het nieuws, het is gewoon met een bepaalde intentie ontstaan en gebruikt. Wijzer wordt je niet door de informatie tot je te nemen maar door het te begrijpen.
Dansen vind ik wel iets onbegrijpelijks, maar heerlijk om te doen Tongue
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 02 augustus, 2010, 09:50:42 pm »

Ik denk dat de geestelijke kracht waarmee de poppen of krissen geladen worden wel degelijk potentieel hebben en niet alleen op de angst en onwetendheid van de mensen zinspelen.

BabyLion, stuur die pop maar eens op naar Unless, kan ie het zelf ervaren. Grin

UvLvS
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: 02 augustus, 2010, 11:23:23 pm »

Mijn oma is geboren op Java, dus ik zou zeggen laat maar komen.
psygothic@live.nl voor mijn adres.
BabyLion
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #26 Gepost op: 02 augustus, 2010, 11:38:33 pm »

Ik denk dat de geestelijke kracht waarmee de poppen of krissen geladen worden wel degelijk potentieel hebben en niet alleen op de angst en onwetendheid van de mensen zinspelen.

BabyLion, stuur die pop maar eens op naar Unless, kan ie het zelf ervaren. Grin

Grappig ik lees ook altijd unleSs met 2 s Tongue

Maar goed dat em dus niet worden want ik komt daar niet meer over de vloer Wink
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 02 augustus, 2010, 11:43:03 pm »

Vanwege die Wajangpop? Cheesy
BabyLion
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #28 Gepost op: 02 augustus, 2010, 11:51:40 pm »

Vanwege die Wajangpop? Cheesy
Ja onder andere eigenlijk komt het daar wel op neer   Undecided
Ik kon mijzelf wel vrij goed weren tegen die engergie, had ik het idee tenminste maar toch voelde het niet fijn.. anyhoe ik ben in de veronderstelling dat het ook invloed had op onze relatie omdat mijn (ex?)vriendin dus vaak snel in een negatieve stemming in de richting van woordenruzie ging, wat overigens te vaak is gebeurd. Het was duidelijk dat die negativiteit niet uit haarzelf kwam maar eerder door haar toegelaten werd, en misschien was het wel niet die pop maar een fijn gevoel had ik sowieso niet bij dat ding of dat huis, al helemaal niet na die droom.
UvLvS
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: 03 augustus, 2010, 12:00:31 am »

Even tussendoor, iets behoorlijk ziek, vergif, noem het een vorm van magie.
Check dizz
« Laatste verandering: 03 augustus, 2010, 09:52:12 am door UnLeS » Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
Whatever needs to be maintained through force is doomed.
- Henry Miller

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
7 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, yue
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18191
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register