Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: 1 2 [3] 4   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Zwarte magie uitvoeren?  (gelezen 6061 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #30 Gepost op: 03 augustus, 2010, 12:01:53 am »

Het gevaar van deze energie is dat het onderhuids destructief blijft doorwerken en zich gaat versterken, hoe het uitpakt hangt er vanaf hoe sterk je geestelijk bent, dat kan per individu nogal verschillen.

Zelf heb ik ooit een testcase in een huis ondergaan, waar een zeer nare mentale sfeer hing, waar ik noodgedwongen met mijn vrouw en kinderen moest logeren, (die hadden trouwens nergens last van) vergeet ik mijn leven niet meer. Shocked  
UvLvS
Gast
« Antwoord #31 Gepost op: 03 augustus, 2010, 12:05:25 am »

BabyLion, veel families gebruiken magie uit bescherming voor hun dierbare. Als je de liefde daar in kan zien en jij je verder niet druk maakt over de eventuele gevolgen, voornamelijk angst, valt het allemaal reuze mee. Meestal zijn ze gewoon voorzichtig en bezorgt. Echt waar, een vloek doet weinig anders dat jou van je stuk brengen zodat je eventueel geraakt kan worden door je EIGEN fouten. Het is allemaal niet zo machtig, eerder mysterieus. Dat wil nog niet zeggen dat het niet werkt! Wees verstandig en speel het spel mee. Geef de familie de respect dat het verlangt, namelijk oprechtheid.
« Laatste verandering: 03 augustus, 2010, 09:52:34 am door UnLeS » Gelogd
BabyLion
Neofiet
*

Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Antwoord #32 Gepost op: 03 augustus, 2010, 12:21:22 am »

Unles ik weet niet hoe jij die video kan zien maar bij mij is die in mijn land door sony niet beschikbaar...

Ik denk niet dat oprechtheid in deze goed werd opgevangen door die familie, ik werd niet eens serieus genomen door die vrouw toen ik vertelde dat die poppen bezeten kunnen zijn en een negatieve invloed zouden hebben.
Ik kreeg het idee dat zo'n gencarneerde pop, een soort vacuum zou zijn voor emotie, dat zich voedt op dRama, de energie die loskomt (vooral bij dingen als ruzie en seks). Dat is in een schaduwspel ook wat er gebeurd.
En hoe flauw dit misschien ook klinkt, elke keer als ik een woordenwisseling had met haar voelde het als een soort ritueel dat zich elke keer precies voordeed op eenzelfde manier, het voelde ook niet alsof ik met haar sprak, meer met een of andere kwelgeest die een ruzie probeerd te provoceren.
« Laatste verandering: 03 augustus, 2010, 12:23:21 am door BabyLion » Gelogd
UvLvS
Gast
« Antwoord #33 Gepost op: 03 augustus, 2010, 01:35:33 pm »

Citaat
De wereld waarin we nu leven is heel verschillend met de tijd waarin dergelijke wijsheden als uniek golden.

DE wereld wel, maar de menselijke natuur is fundamenteel niet veel veranderd. Dat hoef ik verder dacht ik niet toe te lichten.

Natuurlijk, als ik naar een Klassieker kijk als Qua Vadis of Ben Hur, zie ik ook wel dat er een religieuze strekking achter zit, wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen?

Denk dat jij hier de weg een beetje kwijt bent, of het bezeten zijn nu het gevolg is van een ernstige psychiatrische stoornis of een werkelijke beinvloeding door een bepaalde entiteit, doet er niet zoveel toe, als de methodiek maar effectief is.

Ben je soms een beetje gepreoccupeerd met sexualiteit?
Waar haal je het verkrachtingselement in vredesnaam nu weer weg?
Ik heb die film ook gezien, maar niets van een verkrachting kunnen detecteren.

je mist de clou. over elk detail in films wordt nagedacht. niets is toeval, en alles moet 'perfect'zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=sQjxPVla_80&feature=related
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #34 Gepost op: 03 augustus, 2010, 10:01:27 pm »

Daarom juist vind ik het een leuke verstrooing om naar te kijken, maar neem het niet serieus. Wink
alien696
Magus Exemptus

Ik geloof in niets en zelfs daar geloof ik niet in

Bekijk profiel
« Antwoord #35 Gepost op: 04 augustus, 2010, 08:18:47 am »

Wow lui heftige discussie!
My two cents?

Vriendelijke groenten uit het land van Cuyk waar het aan de maas nog steeds goed toeven is.<br />Magie is voor iedereen, die ziet dat het ons al omringt.<br />En ook voor degenen die er voor kiezen om zich ermee te verbinden door haar te zoeken en zo zichzelf te zoeken.
BabyLion
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #36 Gepost op: 05 augustus, 2010, 12:09:36 am »

Daarom juist vind ik het een leuke verstrooing om naar te kijken, maar neem het niet serieus. Wink
Je Moet wel serieus nemen dat miljoenen mensen op aarde door films benvloed worden...
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #37 Gepost op: 05 augustus, 2010, 12:46:06 am »

Waarom zou ik?
alien696
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #38 Gepost op: 16 augustus, 2010, 07:45:54 pm »

Wat is zwarte magie eigenlijk hedentendage?
Ik bedoel, demonen oproepen valt onder de noemer golden dawn.
Divinatie dmv werken met lijken wordt door niemand (nou ja) gedaan en dan eigenlijk oorspronkelijk mischien alleen door shamans of andere medicijn mannen.
En ja ok dat doen we niet meer dus wat blijft er dan over?

(tevens vindt ik het immens irritant dat er steeds persoonlijke berichten met doe eens even wat zwarte magie voor me mijnheer opduiken. Want ik ben er dus nooit echt mee bezig geweest en zelfs dat stigma achterhaalt me continu)

Vriendelijke groenten uit het land van Cuyk waar het aan de maas nog steeds goed toeven is.<br />Magie is voor iedereen, die ziet dat het ons al omringt.<br />En ook voor degenen die er voor kiezen om zich ermee te verbinden door haar te zoeken en zo zichzelf te zoeken.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #39 Gepost op: 16 augustus, 2010, 11:13:06 pm »

Ik heb er ook eentje naar je door gestuurd, die had er ook nog wel iets voor over. Wink
PappaMidnight
Magus

Sssshhh...

Bekijk profiel
« Antwoord #40 Gepost op: 16 augustus, 2010, 11:56:02 pm »

Sja, wat er overblijft van zwarte magie tegenwoordig..
Een hoop dramatisch gedoe, voorzover ik kan zien.
De meeste mensen staan tegenwoordig ook niet of nauwlijks meer in contact met hun omgeving.

@Alien696 : bij mij regent het weer relatie herstel verzoeken in de PM...
Is het de tijd van het jaar ofzo? ..

Science alone ... just doesn't cut it
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #41 Gepost op: 17 augustus, 2010, 02:11:01 am »

Citaat
Sja, wat er overblijft van zwarte magie tegenwoordig..
Een hoop dramatisch gedoe, voorzover ik kan zien.

P.M., In I.I.H. van Franz Bardon staan wel degelijk methodieken, maar voor de meeste mensen niet op te brengen, veronderstel ik.
PappaMidnight
Magus

Sssshhh...

Bekijk profiel
« Antwoord #42 Gepost op: 17 augustus, 2010, 11:19:53 am »

De methodiek zoals beschreven in IIH is nauwlijks zwarte magie te noemen ( imo ).
Kun je een voorbeeld geven?

« Laatste verandering: 17 augustus, 2010, 01:27:56 pm door PappaMidnight » Gelogd

Science alone ... just doesn't cut it
alien696
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #43 Gepost op: 17 augustus, 2010, 12:33:16 pm »

Leuk maar daar doe ik dus niets mee. Nogmaals, ik doe niet aan zwarte magie.

jamathi
Practicus

Bekijk profiel
« Antwoord #44 Gepost op: 17 augustus, 2010, 01:50:22 pm »

Ik heb veel boeken over parapsychologie gelezen, ik weet wel het is een (pseudo-wetenschap), na wat kennis ervan vergaart te hebben kun je het afdoen als onzin of het wel zeggingskracht verlenen, ik heb zelf ooit eens een telepatische ervaring gehad. En nog iets beleefd wat ik nooit zal vergeten. Maar dat wordt een te lang verhaal.
Geloof jij in parapsychologische verschijnselen? Ik wel.
Ik geloof dat er energie bestaat die op een voor ons onbekende, dus niet fysisch gedragen wordt. Zoals bijv gedachtenkracht.
Of vind je dat onzin?

Jij kan je goed vinden in de filosofie van de Lavey, prima, als je het gelukkig maakt, ik heb ontdekt en niet als enige, veronderstel ik, dat wat nu hypotheses in de kwantumfyica zijn, waren duizenden jaren geleden al opgeschreven in het heilige boek van de Hindoes, de Bhagavad-gita, does make you think, right?

Groet,

Dat heb ik nou ook. De wetenschap die het ineens over een veld heeft.
Dat we de tijd wel lineair ervaren, maar dat de tijd niet lineair is.
Deeltje die ons bestaan in en uit vliegen.
Pagina's: 1 2 [3] 4   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
We participate in a tragedy; at a comedy we only look.
- Aldous Huxley

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
6 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, yue
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18191
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register