Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ben ik vervloekt?!  (gelezen 3622 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
vervloekte
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 28 augustus, 2010, 07:51:06 pm »

een joint roken word het alleen erger mee, met die speed breng ik wel wat meer rust in de tent majah om maar steeds meer te gaan gebruiken heeft ook geen zin..

heeft er hier iemand veel verstand van mindcontrol, want dat is er aan de hand ben ik achter..

en ben geen grapjas, dit gebeurt dus echt!
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 28 augustus, 2010, 08:55:42 pm »

En tranquilizers?, dat wil ook wel een helpen.

http://www.wanttoknow.nl/overige/mind-control/
alien696
Magus Exemptus

Geslacht: Man

Ik geloof in niets en zelfs daar geloof ik niet in

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 29 augustus, 2010, 07:38:31 am »

Vreemd genoeg blijkt op mystieke wijze dat je inderdaad een vloek onder de leden hebt.
Enig idee hoe je eraan kwam?
(ik heb zelf wel enige ervaring met vloeken en meestal is het een les.)

Vriendelijke groenten uit het land van Cuyk waar het aan de maas nog steeds goed toeven is.<br />Magie is voor iedereen, die ziet dat het ons al omringt.<br />En ook voor degenen die er voor kiezen om zich ermee te verbinden door haar te zoeken en zo zichzelf te zoeken.
vervloekte
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 30 augustus, 2010, 05:53:29 pm »

Bedankt voor de reacties en mogelijke oplossingen, ben er zo goed als van verlost  Cheesy

(Voor mij) is de puzzel opgelost, zal niet t hele verhaal hier neerzetten (is veeel te lang)
Maar t was idd min of meer mindcontrol en door gebeurtenissen dit weekend ben ik er achter gekomen dat dat duivel maar ook God bestaat!

Wat jullie ermee doen moeten jullie zelf weten maar ik zeg dat telepathy, zwarte magie e.d. wel bestaat maar dat gebeurt door contact te leggen met de verkeerde.. serieus!

Zat een beetje op t hele verkeerde spoor, ik ga nu ook stoppen met drugs en ga mn begaaide leventje weer op de rails krijgen..

Maar mensen, bedankt nogmaals voor de 'goede' bedoelingen  Smiley
Raymond
Zelator
**

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 20 oktober, 2010, 10:16:54 pm »

Zoals gezegd ben je waarschijnlijk overspannen. Wil je een kleine oefening doen voor mij?

Ga op de grond liggen. Leg je hand op je buik en adem diep in en uit. Zorg dat u buik omhoog gaat en niet op borst visualiseer hoe de lucht naar binnen stroomt en een enorme bal onder je buik vormt waarna hij naar buiten gaat en al het zwarte, en zware met zich meeneemt. Doe dit een minuut, als je langer prettig vindt mag dat ook. Ga rechtop staan en doe even hetzelfde. Laat je schouder naar beneden zakken en zet je benen op heupbreedte, je borstbeen vooruit. Hoe voel je je? Probeer het zo goed mogelijk te beschrijven aan mij.
(Dit is even psychologie maar ook een soort van meditatie)

Het kan dat je ziek bent. DIt kan heel ernstig zijn. Ik denk aan schizofrenie, maar waarschijnlijk is dit niet geval want dan zou je ons niet eens vertrouwen.
Het kan ook dat je door overmatige stress een zenuwinzinking hebt. Dit vraagt om rust.
Het kan dat je paranormaal bent (zie je soms schimmen/schaduwen of zeer duidelijke mensen die anderen niet zien?)
UvLvS
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: 22 oktober, 2010, 12:15:08 am »

klinkt meer als een grapjas,
zonder de nodige humor.
« Laatste verandering: 22 oktober, 2010, 12:24:12 am door 7rap seventy 7o » Gelogd
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 22 oktober, 2010, 01:02:54 am »

Kom op 7rap, Raymond bedoelt het goed. 
UvLvS
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: 22 oktober, 2010, 01:17:30 am »

uh? ik geef Rayd geen trap onder z'n hol, die zou van mij een lift krijgen,
die vervloekte zwendelaar die deze topic begon bedoel ik.

Raymond, waar wil je naar toe man? Ik moet toevallig ook die kant op. Aan het einde van de straat links?
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 22 oktober, 2010, 01:51:58 am »

Wie neem je hier eigenlijk in de maling? Grin

Wie bedoel je met die zwendelaar?, "Vervloekte"?, probeer het eens serieus te nemen.

Het is toch zijn stukje beleving?
« Laatste verandering: 22 oktober, 2010, 01:56:11 am door affrill » Gelogd
UvLvS
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: 22 oktober, 2010, 02:12:41 am »

ik ben dood serieus vriend.
zo te zien was vervloekte online, dus keek ik wat die zoals te vertellen had gehad.
en als ik het zo bekijk probeert die vooral drugsgebruik te koppellen aan ?een duivel en God?
kijk nog maar eens goed.
dat alles opeens oke was dankzij ?tips?
lees maar, in elk geval was het totaal niet gericht aan de laatste, in dit geval Rayd.
Die is gewoon lekker op weg. Heeft misschien geen vijfde versnelling, maar met vier kom je er ook.
En wie weet schaft die daarna wel een automaatje aan. Wink

vervloekt zijn en psychoses hebben door drugs is een.
opeens gelovig worden is eerder een poging van een of andere ouder die een poging waagt of zo'n schijnheilige Urker die te diep in het glaasje heeft gekeken. Ik wil even niet onvermeld laten dat ik opurk geweldige tijden heb beleefd. Niet alle Urkers zijn erger dan de kerkbankjes die je daar veelvoudig vind. De meeste zijn eigenzinnig, en daarom vaak supergezellig!
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 22 oktober, 2010, 02:29:57 am »

Citaat
Maar t was idd min of meer mindcontrol en door gebeurtenissen dit weekend ben ik er achter gekomen dat dat duivel maar ook God bestaat!

Wat jullie ermee doen moeten jullie zelf weten maar ik zeg dat telepathy, zwarte magie e.d. wel bestaat maar dat gebeurt door contact te leggen met de verkeerde.. serieus!

Kijk eens 7rap, door drugsgebruik kun je inderdaad gevoeliger worden voor beinvloeding van astrale kwaardaardige entiteiten, maar je mag het wat mij betreft ook wel in de psycho-pathologische sfeer trekken, soms is het heel moeilijk uit te vinden waar nu precies die scheiding ligt, "Vervloekte", heeft in ieder geval iets heel belangrijks in zijn leventje ontdekt.
En daar gaat het om.
Met als gevolg dat hij met zijn drugsgebruik stopt.

Wees niet te cynisch in je oordeel.

En star en eigenzinnig vind ik juist helemaal niet gezellig, flexibiliteit, daar ga ik voor, dat is mijn ding, om die rot uitdrukking maar eens te gebruiken.   
UvLvS
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: 22 oktober, 2010, 02:38:30 am »

En star zijn is geloof ik (ik en geloven?) in de Urkse kark uitgevonden! Maar ik wil onder geen beding de indruk geven dat het niet leuk kan zijn opurk met dat volk. Maar wat je nu in het nieuws ziet gaat echt nergens over. Zelfs opurk zijn ze verbaasd over het glaasje draaien verhaal van de kark en de media. Dat wilde ik dan wel even kwijt. Die 'vervloekte' lijkt mij eerder van het soort dat dit soort verhalen wel geloofd. Zeker hoe er dan gesproken wordt hier over het lezen van occulte teksten. Het lijkt meer dat die gewoon aan het vissen is.
Natuurlijk kan ik het ook mis hebben. Ik Ben, slecht z'n mens. Geen dom I nee ofzo. G'lukkig. Misschien een wanna be priester, maar dan wel van een geheel anderslach. Serieus kan ik deze tread niet nemen. Wel de reacties, maar wie is perfect?
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 22 oktober, 2010, 03:12:04 am »

Een van die jongens op Urk was aan het glaasje draaien geweest en was bang dat hij door een andere knaap verraden zou worden, zodat hij in die kleine bekrompen gemeenschap op Urk voor de dorpsgek zou worden versleten.

Dus toen stak hij hem naar neer, er zat gewoonweg angst achter.

Maar door de media wordt het weer heel breed uitgemeten, die ouders wisten niet eens wat hun kinderen zoal uitvraten.

Daar kun je de gehele volwassen bevolking op zo'n eiland toch niet op afrekenen.

Mijn zoon's hebben het ook wel eens over glaasje draaien, dan trek ik het maar wat in de luchtige sfeer.

En ja, wie je serieus op dit forum wil nemen en wie niet, dat moet je zelf weten.
UvLvS
Gast
« Antwoord #28 Gepost op: 22 oktober, 2010, 03:53:54 am »

Ik ken Urk, heel erg goed. Glaasje draaien is misschien van de duiwevol... Maar kom op h. Nergens wordt er meer drugs gebruikt, rondgeneukt en gezopen dan in dat kleine dorp. Sodom en Gomorrah tegelijk op dat eiland daar. En een ieder opurk weet dat.
Daarnaast schijnt de bevolking zelf nog verbaasd te zijn dat een onschuldig spelletje wordt aangegrepen als oorzaak van een ernstig strafbaar feit. Niet alleen het woord star komt van Urk, maar ook schijnheilig heeft men daar uitgevonden.
Persoonlijk snap ik maar al te goed dat je na een week op zee even wat stoom wil afblazen.
Raymond
Zelator
**

Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: 22 oktober, 2010, 06:41:09 am »

Laat hem doen. Als hij inderdaad met drugs omgaat zal hij vroeg of laat ontdekken dat dat de oorzaak is...
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
The joy of life consists in the exercise of one's energies, continual growth, constant change, the enjoyment of every new experience. To stop means simply to die. The eternal mistake of mankind is to set up an attainable ideal.
- Aleister Crowley

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
7 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, yue
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18191
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register