Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: The occult Daleth scheme.  (gelezen 1133 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
alien696
Magus Exemptus

Geslacht: Man

Ik geloof in niets en zelfs daar geloof ik niet in

Bekijk profiel
« Gepost op: 27 augustus, 2010, 05:18:58 pm »

Na in engeland een boekje te hebben opgepikt wat van zeer grote waarde leek, bemn ik vandaag er wat mee gaanb doen.. Dat op een wijze die past bij de schema ha mephorasch en niet bij de wijze die er in gepropageerd werd,.
Resultaat is een werkend schema dat de engelse qabalah met de hebreeuwse verbind.
Alweer zoiets, maar ook dit keer weer de moeite waard.
Ander resultaat is direct contact met hathor zelve en het aarden van een nieuwe heilige text.
Ze is wat kort maar voor mij veelzeggend.
"Succes is thy proof, courage thy armour."

http://alzm.livejournal.com/330896.html (occult daleth schema)

http://alzm.livejournal.com/331020.html (Liber hathori)

En nogmaals, ik doe niet aan zwarte magie.
Wil je wel iemand die dat doet, ga dan fietsen stelen op het damrak, dan ben ik van je af.

Vriendelijke groenten uit het land van Cuyk waar het aan de maas nog steeds goed toeven is.<br />Magie is voor iedereen, die ziet dat het ons al omringt.<br />En ook voor degenen die er voor kiezen om zich ermee te verbinden door haar te zoeken en zo zichzelf te zoeken.
alien696
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 27 augustus, 2010, 09:23:22 pm »

Oh man wat een leuk werk maar wel nerdy as all hell.
In eerste instantie dus gewerkt vanuit een schema ha mephorasch regulering. Dit omdat count abaka dit op een niet kloppende, zie sewage, manier deed. Daarna 6 maal elf opdeling met het hexagram en liber trigrammaton en hegeliaanse dialectiek. Oftewel de wijsheid (6) van magie in een volledig te gebruiken schema van waarde.
Op deze manier viel ook de alchemie binnen het kader en dus ook de levensboom,
MeIhavemadeasecretdoor
Aleph tot en met tau van philosophisch zwafel en dus gas koninkrijk.
IntothehouseofRaandTum
Aleph tot en tau van kwik, dus metalen koninkrijk.
ofKheperaandofAhathoor.
Aleph tot en met tau van Zout, dus mineralen koninkrijk.
Zwafel voor Kether.
Kwik voor Tiphareth.
En Zout voor Malkuth.
Intern bewijs van qualiteit is secret is 40.50.60.70.80.90. = 390.
Het vuur wat te begrijpen valt.
Door theosophische reductie 12 = AVH (Eva)
En nog door tr = 3 = de hogepriesteres.
Attuning.
Dus ook Heqt en de voltigeur die bij gimel passen.
Wat is het geheim?
Het is ontvangen.....
3 tot de tweede is 9 en dus lust.
maal twee, dus vermenigvuldigt door de magier en daardoor 18 wat de gemiddelde vorm van onsterfelijkheid is.
Zie geboorte van kinderen.
Tevens heeft het mischien een hele sterke band met isopsephia.
Zie alpha gamma alpha theta omicron nu.

Vriendelijke groenten uit het land van Cuyk waar het aan de maas nog steeds goed toeven is.<br />Magie is voor iedereen, die ziet dat het ons al omringt.<br />En ook voor degenen die er voor kiezen om zich ermee te verbinden door haar te zoeken en zo zichzelf te zoeken.
alien696
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 28 augustus, 2010, 10:03:02 am »

Meer research vanmorgen duide aan dat er een zeer solide verbinding is tussen alchemie en EQ.. Iets wat me nog meer lol brengt dan de research voorheen,.
Een band met de maat current is ook aanwezig in dat er een verbogen sleutel in zit die mischien een overbrugging mogelijk maakt.

alien696
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 28 augustus, 2010, 10:05:03 am »

Need I say sex magick is included?
Ik denk het niet, maar je weet maar nooit....

alien696
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 18 december, 2010, 01:11:44 pm »

ik vind het altijd zo jammer als er met zoveel persoonlijk enthousiasme er weinig response is.

Ikben(Ik)
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 18 december, 2010, 01:41:26 pm »

Ik begrijp wat je bedoelt.

Het is voor een 'buitenstaander' bijzonder lastig om te doorgronden wat een magir beschrijft.
In dit 'geval' beschrijf jij een deel uit jouw magische zoektocht en bijbehorende ervaringen.
Ik bijvoorbeeld, ben geen ingewijde in de magie die jij bedrijft/omschrijft.

Maar ik zal jouw topics links en rechts blijven lezen...
alien696
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 18 december, 2010, 09:18:37 pm »

Ik doe wat ik het liefste doe.
Was het maar waar dat er meer magiers waren.

affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 18 december, 2010, 10:54:17 pm »

@Alien,

Citaat
Was het maar waar dat er meer magiers waren.

Ik denk dat er meer zijn als je denkt Alien, maar ze zich niet als zodanig kenbaar maken.
Je buurman kan het bijv ook wel zijn, waarvan je het nooit zou vermoeden, of die aantrekkelijke dame die tegenover je woont kan wel een Wicca zijn, sorry hoor, ik roep maar wat. Grin
En toch.....

Citaat
Het verder uitleggen waarom , duurt mij te lang, sorry een geheim van mij!!!!.

Eerst onze nieuwsgierigheid prikkelen en nu dit? Cheesy

Ieder mens kan liefde en haat ervaren vermoed ik, dat behoort bij je mens zijn, het hangt er ook een beetje vanaf wat zich zoal in je leventje afspeelt, we beschikken natuurlijk niet allemaal over de ultieme wijsheid om goed met problematiek in het leven, waar een ieder wel eens mee te maken krijgt, om te gaan.

Maar dan kan meditatie en concentratie heilzaam werken, vooral (voor mij dan, want dan kan per individu verschillend liggen) loopmeditatie en staan.

B.Engel
Ach waren alle menschen wijsch en wilden daarbij wel. De Aard waar haar een paradijs, nu isse meest een hel.
Magus

Vrijheid, liefde, water

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 19 december, 2010, 11:29:25 am »

Daar heb je wel wat, je moet doen wat jou hart je ingeeft. En als het goed voelt dan doe je verder.

De meeste willen de magie in 1 keer leren.Om direct de uitblinker te zijn in alles. En dan te zeggen dat ze het zelf gedaan hebben. Dan ben ik zo een beetje teleurgesteld in de persoon.

ik respect ieder in zijn magie, of het nu; zwarte ,witte of in een andere vorm is, zolang ze het maar niet tegen mij gebruikt. Niet voor de angst ,als de mensen dit denken. Nee, Ik hou van iedereen, ik ken geen haat
Het verder uitleggen waarom , duurt mij te lang, sorry een geheim van mij!!!!. Wink

Wat ik ook al zo heb opgemerkt, vroeger in mijn tijd hadden we een groep en mocht ik altijd als eerste beginnen om zaken die ik tegen gekomen ben te vertellen, en ging de rest mee.Onder tussen experimenteerde de andere met magie (wit ,zwart ,spiegelmagie, Ouijaboard enz.), noem maar op  Cheesy, maar nu doet iedereen het op zijn eigen houtje, met alle gevolg van dien. Ze vragen dan raad op de forums, maar blijven het doen.

De meeste die hier zijn op de forum , hebben toch al wat jaren ervaringen, en soms een klein geheimpje kan geen kwaad , tenslotte we zijn toch allemaal 1. Of we nu magie kunnen of niet.

Sorry, ik weet niet wat er mij aan de hand is,maar ik ben vandaag zoooooooo gek, alsof er iets in de lucht zit. Cheesy

Mooi geschreven Smiley
moest daardoor aan dit denken:
http://www.youtube.com/watch?v=_xUHPFDX5q8

Lyrics:

Difference is a shadow
a dangerous mirage
nations and religion
just a camouflage
Many people many faces
only a delusion
just a trick of vision
an optical illusion
Open your eyes
What do you see?
The truth is so simple
it will set us free
I'm the world,
the world is me
Hold on to what's true:
You are me and I am you
No such thing as a single mind
one bond ties
all of human kind
I am a river,
the world is the sea
fear is a dam built in between
there's no 1 and 2 and 3
there 's no it and he and she
there's no they
and there's no we
there's no you
and there's no me
Open your eyes
what do you see?
the truth is so simple
it will set us free
I'm the world,
the world is me
We are one
as one we are free
Let it be simple
let it be true:
You are me and I am you
One heart beating
through the world
feel its rhythm in your soul
Let it be simple
let it be true:
I'm the world
the world is me
alien696
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 19 december, 2010, 04:15:12 pm »

De manier die ik me zelf heb aangeleerd komen uit de horus maat lodge, de oto, the golden dawn and chaos magie.
Ik ben door een kennis van me uitgenodigt in egypte dus zal er waarschijnlijk egyptische invloed zijn.. meer dan nu in ieder geval. Dat en door de wetenschappeijke theorien die ik zelf heb uitgevonden kan ik het een en ander wat ook de moeite waard is maar wat voor velen als een fabeltje klinkt of in ieder geval meer invloed vanuit de geestelijke gezondheiss zorg.

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
Pas op voor de man die niets te verliezen heeft.
- Johann Wolfgang von Goethe

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
7 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, yue
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18191
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register