Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: [1] 2 3 ... 5   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Onmiddellijke terugkeer van uw geliefde  (gelezen 6190 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Beliah
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 03 september, 2010, 02:07:16 pm »

Hallo allen,

Iemand een idee hoe je je geliefde (onmiddellijk) kunt laten terugkeren ?

Ik las via google... voodoo popje maken van mos, oogjes, mondje, neus tekenen en speldjes in de hartstreek steken (opgewarmd adhv witte kaars)... dit bij wassende maan uitvoeren dus maw as do 09/09.

Ik wil dit gerust proberen maar onlangs heb ik een poging getracht om met kaarsen te werken en dit ook al zonder succes.

Iemand idee of bovenstaande zou werken of andere ideetjes ?

In afwachting van jullie reacties,

Groetjes
Beliah
jamathi
Practicus

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 03 september, 2010, 04:20:02 pm »

De truc is volgens mij om een ritueel te kiezen, waarin jij gelooft.

Heb je het al op de gewone manier geprobeerd ?

eliza
Neofiet
*

Geslacht: Vrouw

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 03 september, 2010, 08:13:58 pm »

en wat met de regel van drie?  Huh
Mits het niemand schaadt doe je wat je wilt, vrije wil is een universele wet.

Je kan beter met die persoon praten en tot een oplossing komen (en die persoon zijn keuze respecteren) dan voodoo te gebruiken.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 03 september, 2010, 08:23:29 pm »

Citaat
en wat met de regel van drie?

Die regel van drie is (m.i.) grote flauwekul.

Als iemand gemanipuleerd wordt door een ander met bijv meer psychologisch inzicht of d.m.v een magische ritueel, daar leert het slachtoffer dan ook weer van.

Jamathi heeft wel gelijk, je moet wel beslist een ritueel kiezen waar je in gelooft, want magie werkt n.l. in de richting van je geloof.
eliza
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 04 september, 2010, 12:24:30 pm »

ok dus volgens jou is karma grote flauwekul Roll Eyes
ik heb het zelf meegemaakt en gezien bij mensen dus ik zou toch maar oppassen met wat je tegen iemands vrije wil doet.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 04 september, 2010, 01:49:57 pm »

Nou flauwekul, zo cru wil ik ook niet stellen.

Maar waarom zal het noodlot je nu precies drie keer treffen als je je medemens iets geflikt hebt? Huh

Ik denk wel dat het kwaad zichzelf op de een of ander manier in het leven straft.

Maar dan kun je er ook nog eindeloos over filosoferen wat je nu precies onder het "Kwaad" verstaat, als je graag je geliefde terug wil, mag je toch alle middelen aangrijpen die je ter beschikking staan?, zoals men zegt, in oorlog en liefde is toch alles geoorloofd? Wink 

Beliah
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 04 september, 2010, 07:10:43 pm »

Het is en blijft steeds een geloof, maar als er geen succes is begin ik sterk te twijfelen aan alles en wil ik andere dingen uitproberen.

Praten helpt niet, ik krijg enkel het antwoord dat wij geen papegaaien zijn, waar men gelijk in heeft. Je kan blijven praten maar als de ene niet wil meewerken zit je sowieso vast.

Heeft er iemand ervaring met andere rituelen ?

Ik geloof in de regel van 3 alles wat je instuurt keert sowieso terug op n of andere manier... maar zolang er geen succes is geen terugkeer ?
eliza
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 04 september, 2010, 07:32:10 pm »

Citaat
Praten helpt niet, ik krijg enkel het antwoord dat wij geen papegaaien zijn, waar men gelijk in heeft. Je kan blijven praten maar als de ene niet wil meewerken zit je sowieso vast.

misschien moet je dan zelf eens de vragen stellen: passen wij bij elkaar? ziet hij mij (nog) graag? en als het een omgekeerde situatie was, zou jij het dan fijn vinden moest hij zo doen?
want stel dat je geliefde je niet meer wil, hou je dan echt genoeg van hem dat je hem wilt 'dwingen' om terug van jou te houden?
B.Engel
Ach waren alle menschen wijsch en wilden daarbij wel. De Aard waar haar een paradijs, nu isse meest een hel.
Magus

Geslacht: Man

Vrijheid, liefde, water

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 05 september, 2010, 09:26:40 am »

Citaat

misschien moet je dan zelf eens de vragen stellen: passen wij bij elkaar? ziet hij mij (nog) graag? en als het een omgekeerde situatie was, zou jij het dan fijn vinden moest hij zo doen?
want stel dat je geliefde je niet meer wil, hou je dan echt genoeg van hem dat je hem wilt 'dwingen' om terug van jou te houden?

Soms is niets doen ook iets doen, laten betijen, de tijd geven. Je geeft wel aan dat je nog steeds van die ander houdt als dat zo is.
Soms wil je dingen als het nog niet kan/lukt maar dat besef wordt overschaduwt door andere gedachten.

Als de liefde sterk genoeg is komt het wel weer een keer goed. Als het nooit goed komt, kan je nog steeds van iemand houden en diegene zijn geluk gunnen (met iemand anders), hoeveel een ander van jou houdt boeit niet zo.

Magie er tegenaan gooien om je zin door te drijven is geforceerd en kunstmatig kan je je bedenken en zelfs tegen iemands wil.

Magie of een ritueel gebruiken om de kracht te vinden om rust te nemen is eigenlijk ook magie maar dan waar beiden een veel beter gevoel bij hebben. In je hoofd krijg je dan rust/ een prettig gevoel en kan je de voor jou zelf perfecte illusionaire wereld koesteren, met die gedachte kan de echte wereld ook mooier worden.
« Laatste verandering: 05 september, 2010, 09:40:28 am door catweazle » Gelogd
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 05 september, 2010, 03:52:22 pm »

Citaat
Soms is niets doen ook iets doen, laten betijen, de tijd geven. Je geeft wel aan dat je nog steeds van die ander houdt als dat zo is.
Soms wil je dingen als het nog niet kan/lukt maar dat besef wordt overschaduwt door andere gedachten

Absoluut.

Citaat
Magie er tegenaan gooien om je zin door te drijven is geforceerd en kunstmatig kan je je bedenken en zelfs tegen iemands wil.

Ik denk dat veel mensen zelfs onbewust magie gebruiken door obsessief met iemand bezig te zijn, dat kan ook tot een bepaalde uitkomst leiden.Gedachtenkracht is geen farce.

Citaat
Magie of een ritueel gebruiken om de kracht te vinden om rust te nemen is eigenlijk ook magie maar dan waar beiden een veel beter gevoel bij hebben. In je hoofd krijg je dan rust/ een prettig gevoel en kan je de voor jou zelf perfecte illusionaire wereld koesteren, met die gedachte kan de echte wereld ook mooier worden.

Of met meditatie, ga maar staren naar een bepaald punt tot je ogen steeds dicht beginnen te vallen, mediteer dan nog een kwartier door met bijv het volgen van je ademhaling, voel je je weer herboren. Wink 
Aesthesis
Magus

Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 07 september, 2010, 08:08:55 am »

Karma en 'De Wet van Drie' zijn niet hetzelfde, waar de wet van drie bedoelt is om mensen 'goed' te laten doen, is karma eerder een term voor 'het causale effect'.

Leven, liefde.
affrill
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 07 september, 2010, 03:48:13 pm »

Citaat
waar de wet van drie bedoelt is om mensen 'goed' te laten doen,

Dat is de dogmatiek van het Christendom ook, dus onder de vlag van de bedreiging, moet je op die manier mensen stimuleren "goed" te laten doen , zoals jij het benoemt, zo werkt het volgens mij niet.

Goedheid moet spontaan uit je hart stromen, zo niet, dan vloeit het meestal voort vanuit sociaal wenselijk gedrag of angst voor represailles in het Hiernamaals of misschien zelfs wel voor de wet van drie Wink en heeft an sich niet echt intrinsieke waarde.

eliza
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 07 september, 2010, 08:00:21 pm »

Karma en 'De Wet van Drie' zijn niet hetzelfde, waar de wet van drie bedoelt is om mensen 'goed' te laten doen, is karma eerder een term voor 'het causale effect'.

Komt toch een beetje op hetzelfde neer, niet? Smiley
In de zin van dat je goed 'moet' doen.
Beliah
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 07 september, 2010, 08:13:29 pm »

maar met wat doe je nog goed tegenwoordig en voor wie ?
UvLvS
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: 07 september, 2010, 08:31:52 pm »

maar met wat doe je nog goed tegenwoordig en voor wie ?

Citaat
Met oprechtheid, voor die ene die naar jou op zoek is.
Pagina's: [1] 2 3 ... 5   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
Who can tell the dancer from the dance?
- William Butler Yeats

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
9 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, Odion
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18197
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register