Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Is dit mogelijk??  (gelezen 7227 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Liefje
Neofiet
*

Dit forum is het helemaal !

Bekijk profiel
« Gepost op: 30 januari, 2006, 02:06:02 pm »

Hello iedereen,

ik ben 22, moeder van een dochtertje van 2, en grote zus van een zus van bijna 15.
Over mijn jongere zus gaat het hier.  Zij is al een jaar of vier bezig met magische dingen, ze noemt zichzelf een heks, en is echt genteresseerd in dranken, spreuken, waarzeggerij en allemaal andere dingen waar ik niet veel van weet of begrijp...
Ze heeft er tientallen boeken over gelezen en geraadpleegd, en kleed zich ook gothic en zo.  All, kortom, ze is dus waarachtig een heks.
In het begin was ik hier nogal sceptisch over.  Ik dacht dat het zoiets was dat wel zou overwaaien, maar ze lijkt het toch echt wel te menen.  Later zei ik: Laat ze maar doen, ik geloof er toch niets van.
En toen werd ik zwanger van mijn dochter...
Zij vertelde me dat ze mijn kaarten had gelegd en dat het een 'bewegingsvolle' zwangerschap zou zijn.
Ik hechtte er niet teveel waarde aan, maar vijf maanden later gingen ik en de vader van mijn dochter uiteen, moest ik verhuizen en kreeg ik veel last van zwangerschapskwaaltjes.  Ze vertelde me ook dat het een meisje zou zijn.  Nu ja, dat is duidelijk...
Ik heb anderhalf jaar alleen gewoond, en ben nu een half jaar samen met een nieuwe fantastische vriend.  Nu ben ik vorige maand mijn pil vergeten.  Ik wilde dit aan mijn zus vertellen (we zijn zeer close, zij zou zowiezo de eerste zijn die het wist), maar ze wist het al.  Ik zei: Moet je nu eens iets weten?
En zij zei: Ja, je bent zwanger...
Ik viel totaal uit de lucht.  Ik had gewoon mijn pil vergeten, en volgens haar zou ik al zwanger zijn!  Ze zei iets van de kaarten, dat de kaart van het kind naast mijn persoonskaart lag, en dat de man drie kaarten verder lag of zoiets, dus dat het een zoon zou zijn.  Ik begreep de technische uitleg niet echt, maar verstond wel dat ik dus een zoon ga krijgen.

Nu is mijn vraag, is dit echt mogelijk?  Ik moet nog de zwangerschapstest doen, maar kan het echt zijn dat zij dit al weet?  Of is het allemaal toeval geweest?  

Ik ben nogal een non-believer voor vanalles, maar indien dit ook weeral correct blijkt te zijn, ga ik toch beginnen denken dat waarzeggerij niet zo'n zever is als ik dacht hoor...

zong
shantinath
Magus

2 = 0

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 31 januari, 2006, 07:15:36 pm »

Hoi Liefje,

Ik ben zelf al meer dan 13 jaar bezig met verschillende vormen van waarzeggerij en ik denk dat wat jij vertelt goed mogelijk is. Ze is je zus, dus jullie hebben zo-ie-zo een hechte band, en dat maakt dit soort dingen vaak makkelijker.

Over het algemeen is het soort informatie dat je krijgt door dit soort waarzeggerij niet zo heel nuttig. Het wordt pas nuttig als je zelf op een pad van geestelijke zelfontwikkeling gaat. Maar ik denk dat je zus, ondanks alle nutteloze bijkomstigheden (je hoeft je niet als goth te kleden om aan waarzeggen te doen), best goed bezig is.

groet
zong

So Much For Subtlety
mieke
Neofiet
*

Dit forum is het helemaal !

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 18 juni, 2006, 12:22:30 pm »

ik heb een vraag betreffende voorspellingen
Ik heb een tijdje geleden contact gehad, via e-mail met iemand die moeilijk te bereiken is.
Hij heeft zij e-mail adres een tijd niet meer gebruikt gevolg het is afgesloten.
Ik had graag terug contact met hem opgenomen, zou dit voor mij nog mogelijk zijn,
kan ik bepaalde dingen doen die dit contact vlugger of gemakkelijker mogelijk maken?
Ik ben een leek in deze materie maar wel erg gentresseerd.

Mieke
zong
shantinath
Magus

2 = 0

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 20 juni, 2006, 10:35:22 pm »

Um Mieke,
Wat heeft dit met voorspellingen te maken?
gr
zong

So Much For Subtlety
heer hobbes
Zelator
**

Geslacht: Man

Novus Ordo Seclorum

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 14 december, 2006, 02:58:31 pm »

Ze heeft er tientallen boeken over gelezen en geraadpleegd, en kleed zich ook gothic en zo.  All, kortom, ze is dus waarachtig een heks.

Sorry, een serie boekjes en "gothic" kledij maakt iemand niet een "waarachtige" heks Je meld dat ze zo rond de 15 jaar is.

Hekserij en "heksen" mag eigelijk pas worden beoefend van het achtiende levensjaar. Dit om eventuele gevaarlijk situatie's uit te sluiten en charlatans minder kans te geven.

De kans bestaat dat je zus echt een gave heeft is zeker aanwezig.
Toeval is ook een mogelijkheid, en het is onmogelijk om dat nu te vertellen.
geef het een paar jaar de tijd

Ultima Cumaei venit iam carminis aetas;
magnus ab integro saeclorum nascitur ordo.
iam redit et Virgo, redeunt Saturnia regna,
iam nova progenies caelo demittitur alto.
Tij
Extra titel? Why need 2?
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 27 januari, 2007, 09:39:40 am »

Volgens mij heeft ze een dochter die 15 is

The pen is mightier then the sword... if the sword is short en the pen is sharp.
papillon
Practicus

Geslacht: Vrouw

-><-

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 27 januari, 2007, 01:43:47 pm »

ik ben 22, moeder van een dochtertje van 2, en grote zus van een zus van bijna 15.
Nope Teiwaz. Smiley

Overigens is het een nogal oud bericht (bijna een jaar oud). Ik ben persoonlijk wel benieuwd of ze die zoon nou gekregen heeft. Cheesy

Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world. ~ Albert Einstein
Tij
Extra titel? Why need 2?
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 27 januari, 2007, 01:47:11 pm »

Oh nu zie ik het (heb het 5 keer gelzen) 'k vindt het een beetje een rare zin Undecided

The pen is mightier then the sword... if the sword is short en the pen is sharp.
teenywitchkendra
Neofiet
*

sgiurs dan = ik?

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 01 juni, 2007, 08:59:29 pm »

Hello iedereen,

Over mijn jongere zus gaat het hier.  Zij is al een jaar of vier bezig met magische dingen, ze noemt zichzelf een heks, en is echt genteresseerd in dranken, spreuken, waarzeggerij en allemaal andere dingen waar ik niet veel van weet of begrijp...
Ze heeft er tientallen boeken over gelezen en geraadpleegd, en kleed zich ook gothic en zo.  All, kortom, ze is dus waarachtig een heks.
In het begin was ik hier nogal sceptisch over.  Ik dacht dat het zoiets was dat wel zou overwaaien, maar ze lijkt het toch echt wel te menen.  Later zei ik: Laat ze maar doen, ik geloof er toch niets van.
En toen werd ik zwanger van mijn dochter...
Zij vertelde me dat ze mijn kaarten had gelegd en dat het een 'bewegingsvolle' zwangerschap zou zijn.
Ik hechtte er niet teveel waarde aan, maar vijf maanden later gingen ik en de vader van mijn dochter uiteen, moest ik verhuizen en kreeg ik veel last van zwangerschapskwaaltjes.  Ze vertelde me ook dat het een meisje zou zijn.  Nu ja, dat is duidelijk...
Ik heb anderhalf jaar alleen gewoond, en ben nu een half jaar samen met een nieuwe fantastische vriend.  Nu ben ik vorige maand mijn pil vergeten.  Ik wilde dit aan mijn zus vertellen (we zijn zeer close, zij zou zowiezo de eerste zijn die het wist), maar ze wist het al.  Ik zei: Moet je nu eens iets weten?
En zij zei: Ja, je bent zwanger...
Ik viel totaal uit de lucht.  Ik had gewoon mijn pil vergeten, en volgens haar zou ik al zwanger zijn!  Ze zei iets van de kaarten, dat de kaart van het kind naast mijn persoonskaart lag, en dat de man drie kaarten verder lag of zoiets, dus dat het een zoon zou zijn.  Ik begreep de technische uitleg niet echt, maar verstond wel dat ik dus een zoon ga krijgen.

Nu is mijn vraag, is dit echt mogelijk?  Ik moet nog de zwangerschapstest doen, maar kan het echt zijn dat zij dit al weet?  Of is het allemaal toeval geweest? 

Ik ben nogal een non-believer voor vanalles, maar indien dit ook weeral correct blijkt te zijn, ga ik toch beginnen denken dat waarzeggerij niet zo'n zever is als ik dacht hoor...

ja dat is zeker mogelijk, of je het nu gelooft of niet... natuurlijk moet je wel een beetje kritisch blijven maar het zou zeker kunnen.

-xxx-teenywitchkendra-xxx-
alien696
Magus Exemptus

Ik geloof in niets en zelfs daar geloof ik niet in

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 25 juli, 2007, 04:37:09 pm »

Ja hoor is zeer zeker mogelijk.
Ik ben al een een paar jaar bezig met de kaarten en ik denk dat hoe meer dat je het doet des te meer je inzicht krijgt in de betekenis maar dat hoeft niet te betekenen dat een nieuweling niet meteen inzicht heeft in de betekenis van de kaarten.
Dus ja koester die zus van je en laat haar vaak de kaart leggen.
Mischien dat je er iets van leert en misstappen omzeilt.
De vriendelijke groenten.

Vriendelijke groenten uit het land van Cuyk waar het aan de maas nog steeds goed toeven is.<br />Magie is voor iedereen, die ziet dat het ons al omringt.<br />En ook voor degenen die er voor kiezen om zich ermee te verbinden door haar te zoeken en zo zichzelf te zoeken.
sabju
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 24 maart, 2008, 02:47:34 pm »

ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of het een zoon is geworden Wink
alien696
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 24 maart, 2008, 03:14:57 pm »

Beetje off topic maar over gevoel naar elkaar toe.
Mijn jongere broer is dyslectisch en had dus geen idee wat er allemaal in mijn boeken stond toen hij er een website voor maakte (binnenkort klaar).
Hij koos voor een gezicht wat uit een boek kwam als pagina en daqt is nu zonder dat hij het wist het hoofd thema van een van mijn verhalen.
Zo heb ik nog meer verhalen.
Het klinkt wat rauw maar mischien is dat ook wel een van de idee'en van de nazi onderzoekers toen zij met  tweelingen werkten.

Vriendelijke groenten uit het land van Cuyk waar het aan de maas nog steeds goed toeven is.<br />Magie is voor iedereen, die ziet dat het ons al omringt.<br />En ook voor degenen die er voor kiezen om zich ermee te verbinden door haar te zoeken en zo zichzelf te zoeken.
Danthar
Global Moderator
Magus Exemptus

White Galactic Mirror

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 24 maart, 2008, 03:19:00 pm »

ik had soortgelijke dingen met mijn vader, ook schijnen er kinderen in china te zijn die boeken kunnen assimileren zonder ze open te slaan. ik denk dat het gewoon aanvoelen is op een onbewust hoger niveau.

Ontspannen, verandering van gezichtspunt, doorbreken, overstijgen, uittreden... Grenzen en onze mogelijkheid ze te verleggen, ze op te lossen of door ze heen te gaan. Durven spelen in open bewustzijn.
Magie.
alien696
Magus Exemptus

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 24 maart, 2008, 03:52:14 pm »

Ja denk ik ook.
Is wel een interessant thema wat we al op verscheidene manieren hebben onderzocht hier.
Zie ook de ik voel je aan topic ergens anders over lichamaelijke toestanden bijvoorbeeld.
Ehm ja... Ik voel meestal op een mentaal level , mischein is dat vanwege mijn ziekte, ben er nog niet helemaal achter, maar het aanvoelen is een soort van zintuig wat op een hoger plan ligt dan het fysieke.
Zo voelde ik laatst een beetje twijfel en een goed gevoel bij amanita muscaria voor na een noorse rite maar was ik daar eigenlijk alleen in.
Zo voelde het voor mij goed maar was dat alleen maar zo in mijn geval.
Wat voel je dan?
Mischien een beetje van de voorbereidingen van de rite of mischien is het een tijdspoort waardoor je het uiteindelijke resultaat bemerkt en merkt dat er wat aan toegevoegt moet worden.
Ik weet het niet helemaal.
Zal er een nieuw topic over openen dan zien we wel, dit gaat te veel off topic.

Darcydevin
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 30 augustus, 2008, 09:04:48 pm »

ik geloof zelf wel in waarzeggerij want ik doe er best wel mee zo als pendelen en tarot vooral. Ze hebben mij nog nooit in de steek gelaten  Wink
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
Indubitably, Magic, is one of the subtlest and most difficult of the sciences and arts. There is more opportunity for errors of comprehension, judgment and practice than in any other branch of physics.
- Aleister Crowley

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
8 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, yue
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18191
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register