Aethernet Magie & Occultisme
Welcome Guest
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register
* *
Aethernet Menu
Advertenties
Login

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Is dit mogelijk??  (gelezen 7229 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
alien696
Magus Exemptus

Geslacht: Man

Ik geloof in niets en zelfs daar geloof ik niet in

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 01 september, 2008, 07:19:48 pm »

Cool, ik houdt van tarot.
Ga binnekort ook een cursus gevordere tarot volgen.
Hopelijk leer ik daar wat uit.
Ik denk van wel.
Er is altijd wel wat om te leren.

Vriendelijke groenten uit het land van Cuyk waar het aan de maas nog steeds goed toeven is.<br />Magie is voor iedereen, die ziet dat het ons al omringt.<br />En ook voor degenen die er voor kiezen om zich ermee te verbinden door haar te zoeken en zo zichzelf te zoeken.
sheba
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 05 september, 2008, 10:54:34 am »

ik weet niet hoe of wat ik moet doen om nieuw bericht te sturen, maar alle, ik zal hier mijn vraag stellen. Hopelijk wordt het gelezen.
Ik ken de meest fantastische man die op deze aarde rondloopt en ik ben stapelgek op hem. Er is alleen maar een "hik" hij is gehuwt en hij kan uiteraard niet kiezen. Niet dat ik hem van zijn zonen en/of familie wil weghouden, ver van daar, maar ik  begin stilaan meer en meer naar zijn knusse armen te verlangen en niet af en toe, dat ik graag zou hebben dat hij eindelijk de knoop doorhakt. Ik zou het hem kunnen vragen, maar vrees dat hij het me later eventueel zou kunnen verwijten. Jullie gaan zeggen, het is simple, de ene of de andere, maar zo simpel ligt het nou wel helemaal niet. Ik zou hem van 's morgens tot 's avonds willen verwennen. grrrrrrrr een foltering voor mij nu het momenteel niet kan. Kent iemand een middeltje dat me zou helpen om hem alleen voor mij te winnen?. Ik hou ziels, ziels, zielsveel van hem. Bedankt voor de reakties.
Idhreniel
Neofiet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 03 november, 2008, 08:06:49 pm »

Ik weet wat je bedoelt. ik zit in een vergelijbare situatie, ofschoon mijn geliefde niet gehuwd is, maar zich verplicht voelt aan een dame waarmee hij de laatste tijd voor mijn komst veel samen mee heeft ondernomen. Niet op het fysieke vlak, hij houdt ook niet van haar, maar hij heeft gezegd dat hij voor haar zou zorgen. Ik wilde dat ik wist hoe ik hem duidelijk kon maken dat dat toch geen grond kan zijn je hele leven en je liefde op te geven? Kan een volwassen vrouw een man aan zo'n opmerking houden, ook als ze weet dat ze hem daarmee van zijn geliefde ver weg houdt? Ik wens je sterkte, en kan je alleen maar aanraden te handelen zonder te handelen, dat wil zeggen, laat regelmatig weten dat je er bent, dat je van hem houdt. En houdt afstand, dan pas weet je dat zodra hij voor jou kiest hij dat uit vrije wil doet. "If you love someone, set him free. 'When he comes back, he's yours, if he doesn't he never was.'
Raymond
Zelator
**

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 22 oktober, 2010, 10:38:10 pm »

Mensen, zo'n gave bestaat niet, en voorspellen kan niet. Het is gewoon pure toeval.
Why?
1. Er bestaan gewoon mensen die zeer grote mensenkennis hebben en iets meteen doorhebben.
2. Als dit dan nog over je zus gaat is het al helemaal gemakkelijk omdat je elkaar goed kent.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

*
Citaten
Pas op voor de man die niets te verliezen heeft.
- Johann Wolfgang von Goethe

Gebruikers Online
Online gebruikers/laatste 15m
8 gasten, 0 leden

4 leden in de laatste 24 uur
affrill, Forth E7, jttje, yue
Online chatters
0 gasten, 0 leden
Zoeken
Recente Berichten
Artikels in de kijker
Personen en groeperingen
Robert Anton Wilson
Door:Illuminatus
Over de man en zijn ideen
Een korte beschrijving van het leven van RAW en de boeken die hij heeft geschreven.
Lees meer

Waarzeggerij
Waarzeggerij
Door:Morpheus
geschiedenis, technieken, ...
Al eeuwenlang probeert de mensheid de toekomst te voorspellen, met gebruikmaking van dieren, geheimzinnige speelkaarten en het menselijke lichaam.
Lees meer

Quick Stats
Totaal aantal leden: 3058
Totaal aantal berichten: 18191
Totaal aantal topics: 1470
Totaal categorieën: 4
Totaal aantal boards: 25
Portal pages: 10
Portal Links: 83
Guestbook posts: 6

Nieuwste lid: CerCrorasen
Home Forums Nieuws Artikels Links Downloads Login Zoeken Register